Katselin töllöä ja yhtäkkiä kuva katosi. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin, ei kuvaa. Sammutin boxin, ei vaikutusta. Menin toiseen huoneeseen ja siellä sama juttu. Soitin naapuri taloon eikä siellä ollut mitään vikaa. sitten soitin digitan digiverkon tarkistus palveluun.Missään päin suomea ei ole ongelmia. Sitten palautin kumpaankin boxiin tehdasasetukset. Ei mitään vaikutusta. Nyt sitten loppus konstit.
Oisko jollakin viellä ideoita?
Ei yhteyttä digiverkkoon
4
581
Vastaukset
- selvästi ongelma
lähtee siitä seinärasiasta jossa sinulla on
se antennijohto kiinni.
Kune et kerro mitä siellä on niin en edes yritä
arvata.
Tai jos...antenni putosi katolta ales?Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.- vika
Horus76 kirjoitti:
Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.ole kaapeliverkossa (tai talon verkossa),koska sinulla hävisi kuva kahdesta eri laitteesta.Vika voi kaapelissa olla hyvinkin pienellä alueella. Huomioi myös,että nyt kun olet palauttanut tehdasasetukset ja tehnyt siinä yhteydessä kanavahaun,sinulta on kaikki kanavat pois,jos kerran verkossa haun aikana ollut signaalia.
- SmithChart
Horus76 kirjoitti:
Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.Koska kuulutte kaapeliverkkoon niin on itseasiassa suurempi todennäköisyys että vika on siinä, kuin teillä olisi oma antenni.
Eli jostain päin kaupunkia on sähköt pois tai sitten jakovahvistin sanoi työsopimuksensa irti jostain päin verkkoa tai muu syy. Mikä hauskinta, asialle ei voi itse tehdä mitään (ei, vaikka osaisi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329