Katselin töllöä ja yhtäkkiä kuva katosi. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin, ei kuvaa. Sammutin boxin, ei vaikutusta. Menin toiseen huoneeseen ja siellä sama juttu. Soitin naapuri taloon eikä siellä ollut mitään vikaa. sitten soitin digitan digiverkon tarkistus palveluun.Missään päin suomea ei ole ongelmia. Sitten palautin kumpaankin boxiin tehdasasetukset. Ei mitään vaikutusta. Nyt sitten loppus konstit.
Oisko jollakin viellä ideoita?
Ei yhteyttä digiverkkoon
4
574
Vastaukset
- selvästi ongelma
lähtee siitä seinärasiasta jossa sinulla on
se antennijohto kiinni.
Kune et kerro mitä siellä on niin en edes yritä
arvata.
Tai jos...antenni putosi katolta ales?Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.- vika
Horus76 kirjoitti:
Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.ole kaapeliverkossa (tai talon verkossa),koska sinulla hävisi kuva kahdesta eri laitteesta.Vika voi kaapelissa olla hyvinkin pienellä alueella. Huomioi myös,että nyt kun olet palauttanut tehdasasetukset ja tehnyt siinä yhteydessä kanavahaun,sinulta on kaikki kanavat pois,jos kerran verkossa haun aikana ollut signaalia.
- SmithChart
Horus76 kirjoitti:
Seinässä on paikka radiolle,tv:lle ja puhelimelle.
JA kuulutaan kaapeliverkkoon, eli tuskin on vika antennissa.Koska kuulutte kaapeliverkkoon niin on itseasiassa suurempi todennäköisyys että vika on siinä, kuin teillä olisi oma antenni.
Eli jostain päin kaupunkia on sähköt pois tai sitten jakovahvistin sanoi työsopimuksensa irti jostain päin verkkoa tai muu syy. Mikä hauskinta, asialle ei voi itse tehdä mitään (ei, vaikka osaisi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768