Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinpä+kyllä+ikä+saa+miettimään+menneitä+vuosia.++Itseäni+harmittaa+kun+en+isäni++sota+tarinoita+kuunnellut+tarkemmalla+korvalla+aikanaan.+Nyt+ei+ole+enää+mahdollisuutta+niitä+kuulla.++Historiaa+eletystä+elämästä+olivat+.
10.05.2019 18:26
Satunnaisesti+johonkin+kommentoin.+Enempi+ehkä+lueskelin+ja+selailin+tekstejä.
10.05.2019 11:44
Muistan+sut.+satunnaisesti+joskus+kävin+.+Vuosia+kun+viimeksi+olin+täällä.
13.06.2017 10:30
Alkuviikosta+Tampere+.Loppuviikosta+mitä+mieleen+juolahtaa.++Viikko+kertynyt+lomaa+työpaikan+vaihdoksen+jälkeen.+Sää+on+mikä+on+en+murehti+moista.
12.06.2017 22:17
Ei+toimi+ei!
24.03.2017 18:14
Voi kun työ ootte ihania molemmat elämä opettaa ja mitäkä.mies :))) Elämältä paljon sain ....ja siihen sisältyykin vaikka sun mitä .Eikä pelkkää nautintoa ja päivänpaisteeta niinkuin ei kenelläkään.
31.03.2016 20:53
Tässäpä huoneentaulu ,pitänee kehystää seinälle . Samaa mieltä myös vasemmassa -lahkeessa kanssa. Vaik ei ookaan sitä lahkeessa;)
24.02.2016 10:10
Keskustelua on syntynyt .Eläköön ja mukavasti rönsyilevää asiasta toiseen:D Lepotilassa oleville aivoille sopivaa luettavaa:)))
17.02.2016 18:12
Harzyn blogia seuraan. Se on tuo vertais juttu miks kiinnostaa.
07.01.2016 12:00
Kohtahan tässä saa ruveta odottelemaan rakkaus kertomusta kohdallasi ;))Toivo ei siis ole vielä menetetty sen suhteen....
08.12.2015 13:51
Pettymyksen tuotan,en sitä rakkaus tarinaa ole luvannut . Sen sijaan lueskelin minäkin joitain vanhoja kirjoituksiani vuosien takaa. Voi elämän kevät todella muutumme! Olen sen kyllä havainnut ihan arjessakin . Jään odottelemaan rakkaus kertomusta minäkin.....
27.11.2015 15:59
Se tässä elämässä on ,et kaikki vaikutta yhteen,toiseen ja kolmanteen asiaan. Neuvojia ja arvosteijoita aina riittää .On helppo sanoa sivusta tee näin ja näin.Se vasta viisautta vaatiikin et osaa poimia näistä neuvoista ne joista todella on hyötyä! Toisen saappaisiin ei kukaan pysty astumaan ja tietämään kokonaisuutta missä mennään.
Asiat joihin et todellakaan pysty vaikuttamaan niitäkin on paljon....
Tsemppiä sulle joka tapauksessa . Neuvonantajana olen huono ainakin näillä palstoilla.
08.05.2015 11:18
Työ vaatii veronsa se on totta. Aika usein tule täällä käytyä vilkaisemassa kirjoituksia. Välillä jopa osallistuttua johonkin ketjuun. Aika vain menee johonkin? Tuntuu et sen vauhti vain kiihtyy kokoajan. Nyt olen lomaillut reilun viikon. Yks viikko pohjoisessa lataamassa akkuja. Kylläpä teki hyvää!!
Itsemurhat onkin jo laajempaa pohdiskelua aihettava aihe. En usko että kenenkään "päänsisään" voi mennä. Ja kun läheinen päätyy sellaiseen ratkaisuun en usko että olisin sen voinut estää. Asian kanssa on vain elettävä ja aika tekee tehtävänsä siinäkin asiassa. Eihän se toki koskaan unohdu...
21.04.2015 12:28
Jotakuinkin just tuotakin tarkoitin. Ei niistä ongelmista ja puutteista riemu repee. Mut sit kun jonkunlaisen ratkaisun onnistuu kehittää on tyytyväinen. Ainakin hetken:)
26.03.2015 11:07
Joo toi apulannan biisi on tuntunu "tutulta" mustakin. Puutteita ja ongelmia riittää ,mut sehän rikastuttaa elämää;)
24.03.2015 20:36
Itse just pätkäisin reilusti lyhyemmäks viimeks kampaajalla käydessä. Oon huono laittaa niitä. Yltävät vielä kiinni. Näin on parempi liikunta harrastusten parissa.
Joillekin kyllä sopii lyhyet ja ovat kuitenkin mielestäni hyvinkin naisellisia. Vaikuttaahan siihen muutkin asiat ,kuten vaatetus ym. Miesten puolesta en pysty sanomaan.
Joku mies menneisyydestä joskus sanoi et älä ikinä leikkaa näitä hiuksia.
20.03.2015 10:37
:DD Ai tolleenko se onkin? Hauskasti kirjoitettu. :)
20.03.2015 10:29
kotton nyt kyllä oon erimieltä .Vikkoo on kyl monenlaista minussakin . Silti jos vuodesta toiseen kuuntelee näitä raportoijia ,saamatta mitään vastavuoroista keskustelua puuduttaa se jossain vaihees. Lienen sit viallinen savolainen:/
20.02.2015 20:07
Aika hyvä huomio noinhan se menee :)) Ajatusten vaihtaminen on tosiaan aikamoisen työn takana useimmiten.
20.02.2015 14:31
Ystävä ,tuttava ,kaveri,työkaveri. Jaottelua on monenlaista. Ystävällinen voi olla jokaiselle . Arkeeni kuuluu nais että mies puolisia tuttavia,kavereita ,ystäviä. Kuinka ne sitten kukin käsittääkin.
20.02.2015 14:16
1 / 19