Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
violace
profiilit
violace
violace
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: leski Lapset: on Ammatti: Muu
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten voikaan Idos-kisasta löytyä tuollainen helmi??
Olen seurannut hänen etenemistään koko ajan.
Siinä on todella varmaääninen mies, joka tuollaisella tulkintataidollaan pesee kirkkaasti monetkin tähdet! Odotan innolla menestyksesi jatkoa.
Onnea Kristian!
02.03.2007 11:55
Kiitos sinulle kannustavasta tekstistä sinkkujen puolesta.
Monasti tunnen, että emme valitettavasti siihen eliittisakkiin kuulu.
tuo kirjoituksesi lämmitti kuitenkin mukavasti näin juhannuksena yksinäisen ihmisen mieltä.
24.06.2006 12:33
Hei
Itse 3 vuotta leskenä olleena tiedän, että et ole vielä realistisessa tilassa leskeytesi kanssa!
Tuo vaihe on tietynlaista shokki-/torjuntavaihetta, jossa ajatukset ovat jossain muualla, kun siitä arjessä, mitä olet kokenut ja tulet kokemaan. Luopumisen aika on valitettavan pitkä, 2-3 v, jonka jälkeen olet valmis uusiin suhteisiin. Siksi varoituksen sana, tanssi mikäli haluat, mutta suhteisiin et vielä ole valmis!
12.06.2006 11:41
Huvitti tuo litanian lukeminen. Kuitenkin siinä oli selvästi havaittavissa totuutta ja omakohtaista kokemusta. Näinkin voi ilmaista tuon asian ja rivien välistä lukea loput!
Hyvää onnea vaan elämällesi. Toivottavasti asiat eivät ole noin synkät kohdallasi.
17.01.2006 15:53
Hyvin olet löytänyt ja koonnut ikäisiimme liittyviä haittavaikutuksia. Ne sopivat jo 40 vuotiaista lähtien. Jotkut vaivat ovat onneksi vielä kaukana. Toivottavasti itse et ole joutunut kaikkea kokemaan, mutta edessä ne on sinullakin.
Hyvää uutta vuotta!
31.12.2005 09:59
1 / 1