rapu ralla

rosamunda

Jäin leskeksi pari kuukautta sitten...teenkö väärin jos mieli tekee tanssia, eikä istuskella kotosalla ja ikävöidä menneitä.

4

1950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BCat*

Tee kuten
      LADY Elstelä "Tanssii tähtien kanssa"

!!!!

Tanssi on terapiaa ja elämä Sinulla vielä jatkuu
      -aurinkoa ja iloa elämääsi !!

Nauti joka hetkestä !

• Hei
        Itse 3 vuotta leskenä olleena tiedän, että et ole vielä realistisessa tilassa leskeytesi kanssa!
        Tuo vaihe on tietynlaista shokki-/torjuntavaihetta, jossa ajatukset ovat jossain muualla, kun siitä arjessä, mitä olet kokenut ja tulet kokemaan. Luopumisen aika on valitettavan pitkä, 2-3 v, jonka jälkeen olet valmis uusiin suhteisiin. Siksi varoituksen sana, tanssi mikäli haluat, mutta suhteisiin et vielä ole valmis!

• Yli 15 v leskenä
        violace kirjoitti:

Hei
        Itse 3 vuotta leskenä olleena tiedän, että et ole vielä realistisessa tilassa leskeytesi kanssa!
        Tuo vaihe on tietynlaista shokki-/torjuntavaihetta, jossa ajatukset ovat jossain muualla, kun siitä arjessä, mitä olet kokenut ja tulet kokemaan. Luopumisen aika on valitettavan pitkä, 2-3 v, jonka jälkeen olet valmis uusiin suhteisiin. Siksi varoituksen sana, tanssi mikäli haluat, mutta suhteisiin et vielä ole valmis!

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Vaikea sinun on ottaa kantaa,kun et tiedä millainen esim.heidän avioliittonsa on ollut. Itse esimerkiksi etsin itselleni saman tien mieheni kuoleman jälkeen uuden kumppanin,koska avioliittoni oli ollut vain "kulissia" ja mieheni poismeno oli minulle suuri helpotus asioita sen enempää tässä retostelematta. Jokainen sen itse sisimmässään tuntee mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

• BCat*

Jokainen kokee eri tavalla poismenon.

Veljeni menetti vaimonsa,mutta onneksi toipui surusta nopeasti.
      Suru jäi kyllä sinne sydämeen,mutta otti vastaan uudet haasteet,

käänsi ns. uuden lehden elämässään --
      = Eteenpäin positiivisin mielin.

Jos itsestä tuntuu,että on valmis uusiin haasteisiin, niin se riittää. Ei sitä tarvitse muilta kysyä, pitää elää oman tyylinsä ja mieltymysten mukaan.

Itse sen tuntee/tietää, mikä tuntuu mukavalta ja hyvältä. Ei ole väärin saada kokea lähimmäisiä ympärillä ja saada uutta elämäniloa.Kohtalon tietäkään ei voi kukaan ennustaa..

Omakin elämä voi loppua vaikka huomenna iästä riippumatta. Nauti elämästä NYT !!

Aurinkoa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe