Vapaa kuvaus

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish

Aloituksia

8

Kommenttia

98

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. HIMin musiikki on parasta

Olen melkein viisikymppinen nainen ja rakastan HIMin musiikkia. En ymmärrä miksi aina kuvitellaan, että HIMin musiikki v
    Musiikki
    2
    265
  2. Tyttäreni jäi auton alle

Siitä on nyt pari vuotta, kun saimme soiton, että tyttäremme on jäänyt auton alle. Hän oli ylittämässä tietä ja joutui a
    Kuntoutus
    3
    1499
  3. muutosta eduskuntaan

Kyllä ottaa päähän, kun katsoo millaisia idiootteja äänestetään aina eduskuntaan. Sitten ihmetellään, miksi ei äänestämi
    Anarkismi
    3
    280
  4. Mies työtön

Itse olen töissä, mutta mieheni on työtön. Hän on ollut työtön jo yli kymmenen vuotta. Hänellä on lukuisia sairauksia ja
    6
    352
  5. Ei pikavippejä

Kertokaa mulle, mikä ihme saa ihmiset ottamaan pikavippejä? Jokaisen aikuisen ainakin pitäisi tajuta, että pikavippi on
    Pikavipit
    0
    273
  6. Eläinrakas kissanomistaja

Tuntuu hullulta sanoa itseään kissanomistajaksi, sillä perheenjäsenhän se pikkuinen karvakasa on. On todella surullista
    Eläinten suojelu
    1
    332
  7. Nyt riitti

Erosin kirkosta muutama vuosi sitten. Olen ollut ratkaisuun tyytyväinen. Miksi maksaisin leipäpappien palkkoja ja kirkko
    Kirkosta eroaminen
    5
    356
  8. skitsofreenikkolapsen äiti

Lapseni on jo vähän päälle kahdenkymmenen ja sairastui murrosiässä skitsofreniaan. Kesti monta vuotta ennenkuin hän sai
    Skitsofrenia
    9
    1068