Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soilecat
profiilit
soilecat
soilecat
Vapaa kuvaus
. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Huomasin ,että minulta on kadonnut monien vuosien saapuneet ja lähetetyt viestit, monet niistä hyvinkin tärkeitä. Samoin niiden sisältämiä valokuvia on kadonnut, sellaisia,joita minulla ei muuten ole. Pystyykö niitä palauttamaan mitenkään?
Viestit alkavat vuodesta 2005.Olenn todella tyytymätön tällaiseen toimintaan. Olisitte voineet edes ilmoittaa , että vanhoja viestejä poistetaan.Ottakaa yhteys mahdollisimman pian.
13.10.2014 09:17
keneltä voin kysyä miksi minulta on kadonnut monien vuosien tärkeitä viestejä ,joissa kuvia liitteenä. Niitä oli todella paljon. Onnistuuko palauttaminen? vastausta pyydän, todella huono päivitys.
13.10.2014 09:06
Hei minun isoisäni oli Emil Sethin poika Wilskman , suku Teiskosta lähtöisin alun perin.Ja Ruoveden kautta Multialle , ja Johan Wilskman oli pitäjänsuutari, siis ollaan samaa sukua.
20.07.2014 20:13
Tässä kommentteja lueslkellut ko. pankkiiriliikkeestä ja negatiivista on. ja sieltä piti soittaa minulle viikon kuluttua, miten on , siirrynkö heille. Eipä ole tuota soittoa vielä tullut. Parempi on , kun en kuitenkaan sinne vaihda.
30.11.2009 22:09
hei etkö ole saanut tarjouskirjettä eräältä juristilta, nimeä en nyt muista. Meille on tullut montakin , hän ostaísi 1000€ osakkeen mutta ei olla myyty.. vielä.ehkäpä nousee vielä, kun dna isännöi siellä nyt ja haluaa varmaankin koko puljun itselleen.
18.10.2009 12:02
Sitkeä sissi sai kuin saikin minut sinne tutustumaan. Kahvittelemaan. Kyselin osakemerkintöjen hintaa, salkunhoitomaksua jne mutta vastaus oli ,että se riippuu... niin mistä. Kyllä minä exakteja lukuja kaipaan. Olen täysin tyytyväinen oman pankkini tarjontaan ja itse olen verkkopankin kautta hoidellut suorien osakkeiden ostoa pienessä määrin, enkä ole pahemmin mokaillut. Jopa pankkini sijoitusneuvoja sanoi, että mulla tatsia hommaan. Rahastoon menee kuukausittain tietty summa ja bonuksilla katetaan salkunhoitokustannukset. Siis vaihtaako kalliiseen ja täällä netissä olen lukenut pankkiiriliike Alexandriasta aika ristiriitaistakin tietoa. Lisäksi sijoitusneuvoja tai assari sanoi etten puhuisi mitään omassa pankissani, jos siirryn heille. No ensi viikolla se puhelinmyyjä soittelee...mutta vastaukseni on no thanks. Vai pitäisikö ottaa riski ja sitoa varojaan 7 vuodeksi sinne Alexandriaan. Upeita tuottograafeja näyteltiin mutta todelliset kustannukset jäivät pimentoon::
18.10.2009 11:54
Heippa! paljon mahdollista,että olemme kaukaista sukua toisillemme. Olen kuullut puhuttavan,että joku Teiskossa asuneista Wilskmanneista oli
ruotsinkielinen.joskus 1830-luvulla ilmaantui ensimmäinen Wilskman Multialle. Suvussa on myös sotilaita.Nimi ei ole sama suomennos vaan se on otettu multialaisen talon mukaan Kylmälä ja osa veljeksistä pysyi Wilskman- nimisinä.
t.Blacky
12.11.2004 06:29
1 / 1