Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jerelmo
profiilit
jerelmo
jerelmo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselle tuli aikoinaan samanlaisia viestejä, ekaksi yksi ja sen jälkeen kuukausittain lisää eli lopuksi 4 peräkkäin ennekun tarkistin laskun. Laskua oli kertynyt siihen mennessää 125e ja laitoin viestin virolaiselle välittäjälle ja he katkaisivat ettei enään tullut kyseisiä viestejä. He neuvoivat lähettämään heille summan ja 3kk kuluttua Saunalhti hyvitti summan laskussani. Nyt itselle alkoi taas tulla ja luulin että se johtui operaattorin vaihdosta, mutta näköjään muutkin ovat saaneet. Pitää kait taas sulkea palvelutekstiviestit niin ei tule laskua, mutta kun tarvii joskus numero tiedustelua niin en haluaisi. Täytyy huomenna kysyä DNA.:ta, että miksi ne taas alkoi..
24.10.2012 21:08
Ok, joo voi olla et olis jotain kysyttävää eli laita vaikka minulle meiliä niin kysyn siellä. jerelmo@koti.luukku.com
16.08.2012 22:49
Moi!
Olen tulossa Manilaan marraskuussa ja ensimmäistä kertaa Filippiineille. Mitä kannattaa ottaa huomioon. Nyt on ollut siellä niitä tulvia, onko tilanne kuinka paha? Miten pääseen lentoasemalta parhaiten hotelliin. Kannattaako pyytää kuljetusta hotellilta? Olen paljon reissannut Thaimaassa ja siellä osaan liikkua. Voin laittaa sähköposti osoitteen jos haluat privatisti antaa neuvoja jerelmo@koti.luukku.com.
13.08.2012 01:29
Moi!
Olen tulossa Philippiineille ensimmäistä kertaa nyt Marraskuun alussa. Olis kiva saada luotettavaa tietoa miten toimia. Olen varannut lennon Manilaan ja sitten lopuksi Boracaylle. Asutko vielä Angelis Cityssä? Millainen tilanne nyt on Manilassa tulvien jälkeen?
13.08.2012 01:05
1 / 1