Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Agents ja Jorma Kääriäinen..Talikaisen Hanna....Pauli Ankka ...Sonni ja Seeri Suosikkileffat: Highwayman....Vertigo..punainen kyynel....Titanic Lempikirjat: Päätalon kirjat......Hilton:Sininen kuu.....King(?) Yön äänet Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, historia dokumentit, saksalaiset poliisisarjat..Jopet show Kotieläimet: Kissa ja oravat En pidä: koiran/kissankakasta enkä sammakonkudusta Ruoka & juoma: piimä, ruisleipä(fazer), Riisipuuro, broileri, kananmunat, Hirvipaisti Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

26

Kommenttia

35

1. Päiväkirjan lehti

Päiväkirjastani yhden lehden irroitin. Aikaa siitä jo on kun sen täyteen kirjoitin. Sitten kipein sydämmin viskasin sen
    Runot
    2
    65
  2. Olga

Kun merkkihenkilöistä puhutaan unohtaa ei sovi meidän Olgaa. Oli kelpo tyttönen tuo sinisilmä neitonen. Pojat häntä riia
    Kirjallisuus
    2
    354
  3. Lähtösi jälkeen (versio)

Lähtösi jälkeen kaiken tuon jälkeen Ilooni on hyvä syy Nyt aika on toinen maailma toinen nyt kaikki kirkastuu Minä rie
    Runot
    6
    375
  4. Sen muistan silloin

Rakkaus ensimmäinen kauneinta on, sielu häilyväinen silloin saa asunnon, missä uutena kaikki vaan odottaa täyttymystä ih
    Rakkausrunot
    3
    293
  5. Kevät

Ne sanoja oli ennen vain kun keväästä kerrottiin. En uskonut ennen laisinkaan tuollaisiin ihmeisiin! Mutta kun rakastui
    Rakkausrunot
    4
    265
  6. Kuiskaus

Kuiskaten vain sen lausutuks vaan saan Nimesi Kun erottiin se jäi unelmiin muisto tuon rakkauden Kuiskaus nytkin peril
    Rakkausrunot
    5
    251
  7. Saaren tanssilava

Kun ilta alkaa varjojansa heittää ja puiden takaa loistaa kirkas kuu. Niin silloin jokainen tahtoo surun peittää ja tytö
    Rakkausrunot
    6
    346
  8. Muistutuksia

Sade muistuttaa minua siitä, ettei aurinko aina paista. Huolet muistuttavat minua siitä, ettei elämä aina hymyile. Kuk
    Rakkausrunot
    8
    409
  9. Piippumies

Pöydän päässä vanha penkki on siinä istuu piippumies tuo huoleton. Savupilven takaa kuuluu ääni vaan: vieras käykää ist
    Rakkausrunot
    3
    255
  10. Laulusolisti

Sulle yksin mä taas laulan sävelen tuon, josta aina uuden sykkeen esille tuon. Tiedän että kaunein sointu jäljelle jää,
    Rakkausrunot
    6
    368
  11. Kapakkatrion välisoitto

Illan hämärä himmentää huoneen, pajatsoa moni koittaa-harva voittaa, tyhjäksi lasin huomaan Hänen juoneen meille trio ny
    Rakkausrunot
    4
    429
  12. Jos sinä

Jos sinä hukut suruihisi kuljetan sinut pintaan ja elvytän. Ulkona myrskyää mutta sinun tyyneytesi vie voiton kaikesta.
    Viihde ja kulttuuri
    6
    593
  13. Viimeinen katse

Sun katsees viimeinen aina säilyy mielessäin. Se kertoo kaiken sen mikä unhoon jo jäi. On katsees synkän sään, mutta my
    Rakkausrunot
    5
    347
  14. Muistojen serenaadi

Hiljaa kitarat soivat. Muistot mieleen saa tuo sävel niin kaukainen. Tiedän luoksesi mä pääse en. Haaveissain vaan tois
    Rakkausrunot
    3
    225
  15. Rakkauden kutsu

Äänesi kuulin jo eilen, silmäsi silloin myös näin, mutta nyt vasta kuulen oikean soinnin, kun kertailen mielessäin. Kai
    Rakkausrunot
    4
    296
  16. Varma itsestään

Luotani lähti hän eilen pois, toivon,että onnen mulle jälleen tois, kun kohdataan. Vaikka hän kiusasi että en koskaan h
    Kirjallisuus
    6
    450
  17. Peliä?

Nyt nappulat laudalle: pelimme voi alkaa. Siirrä jo siirrä kulta en jaksa odottaa. Tunteesi tiedän. liekin saat syttymä
    Rakkausrunot
    2
    235
  18. Aikuinen nainen

Täyttä hehkuaan säteilee aikuinen nainen jokaiselle joka katsoo häntä hehkuvin silmin multaisin varpain tietämättä siitä
    Rakkausrunot
    4
    249
  19. Kaktuksen kukka

Kaktuksen kukka katsoo murheissaan, kuumuuden uuvuttamaa vaeltajaa. Kun erämaa vain eteen aukeaa, vaikka hälle keidas ka
    Rakkausrunot
    3
    214
  20. Tungos

Mä sinut tungoksessa näin, sä olit kaikkein ryhdikkäin, ja kuinka ollakkaan: sä satuit mua katsomaan. Niin sä saavuit v
    Rakkausrunot
    3
    264