chesss

Suosikkibändit/artistit: Agents ja Jorma Kääriäinen..Talikaisen Hanna....Pauli Ankka ...Sonni ja Seeri Suosikkileffat: Highwayman....Vertigo..punainen kyynel....Titanic Lempikirjat: Päätalon kirjat......Hilton:Sininen kuu.....King(?) Yön äänet Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, historia dokumentit, saksalaiset poliisisarjat..Jopet show Kotieläimet: Kissa ja oravat En pidä: koiran/kissankakasta enkä sammakonkudusta Ruoka & juoma: piimä, ruisleipä(fazer), Riisipuuro, broileri, kananmunat, Hirvipaisti Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
26
Kommenttia
35
Jos sinä
Jos sinä hukut suruihisi kuljetan sinut pintaan ja elvytän. Ulkona myrskyää mutta sinun tyyneytesi vie voiton kaikesta.6593Oodi naiselle
Oi nainen elpymättömien tuskien pohjattomasta yöstä. Ylitsevuotavien kukkuloittesi gallerioista. Maaimmen leppoisien tuo2456Varma itsestään
Luotani lähti hän eilen pois, toivon,että onnen mulle jälleen tois, kun kohdataan. Vaikka hän kiusasi että en koskaan h6449Kapakkatrion välisoitto
Illan hämärä himmentää huoneen, pajatsoa moni koittaa-harva voittaa, tyhjäksi lasin huomaan Hänen juoneen meille trio ny4429Muistutuksia
Sade muistuttaa minua siitä, ettei aurinko aina paista. Huolet muistuttavat minua siitä, ettei elämä aina hymyile. Kuk8408Lähtösi jälkeen (versio)
Lähtösi jälkeen kaiken tuon jälkeen Ilooni on hyvä syy Nyt aika on toinen maailma toinen nyt kaikki kirkastuu Minä rie6374Laulusolisti
Sulle yksin mä taas laulan sävelen tuon, josta aina uuden sykkeen esille tuon. Tiedän että kaunein sointu jäljelle jää,6367Olga
Kun merkkihenkilöistä puhutaan unohtaa ei sovi meidän Olgaa. Oli kelpo tyttönen tuo sinisilmä neitonen. Pojat häntä riia2353Saaren tanssilava
Kun ilta alkaa varjojansa heittää ja puiden takaa loistaa kirkas kuu. Niin silloin jokainen tahtoo surun peittää ja tytö6346Viimeinen katse
Sun katsees viimeinen aina säilyy mielessäin. Se kertoo kaiken sen mikä unhoon jo jäi. On katsees synkän sään, mutta my5346Kotiin paluu
Nyt ikkunan tuon kirkkaana nään kuin aamunkoi. En,en kuitenkaan ruutujen taa nähdä mä voi. Tuo kaipuu luokses on nyt ni4303Rakkauden kutsu
Äänesi kuulin jo eilen, silmäsi silloin myös näin, mutta nyt vasta kuulen oikean soinnin, kun kertailen mielessäin. Kai4295Sen muistan silloin
Rakkaus ensimmäinen kauneinta on, sielu häilyväinen silloin saa asunnon, missä uutena kaikki vaan odottaa täyttymystä ih3292Oikeastaan
Todella hyviä elokuvia on vähän.Titanic on ainoa jonka olen katsonut useaan kertaan.Vertiko-Punainen kyynel ja Syvä joki2275Kevät
Ne sanoja oli ennen vain kun keväästä kerrottiin. En uskonut ennen laisinkaan tuollaisiin ihmeisiin! Mutta kun rakastui4265Tungos
Mä sinut tungoksessa näin, sä olit kaikkein ryhdikkäin, ja kuinka ollakkaan: sä satuit mua katsomaan. Niin sä saavuit v3264Piippumies
Pöydän päässä vanha penkki on siinä istuu piippumies tuo huoleton. Savupilven takaa kuuluu ääni vaan: vieras käykää ist3255Kuiskaus
Kuiskaten vain sen lausutuks vaan saan Nimesi Kun erottiin se jäi unelmiin muisto tuon rakkauden Kuiskaus nytkin peril5250Aikuinen nainen
Täyttä hehkuaan säteilee aikuinen nainen jokaiselle joka katsoo häntä hehkuvin silmin multaisin varpain tietämättä siitä4249Peliä?
Nyt nappulat laudalle: pelimme voi alkaa. Siirrä jo siirrä kulta en jaksa odottaa. Tunteesi tiedän. liekin saat syttymä2235