Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Agents ja Jorma Kääriäinen..Talikaisen Hanna....Pauli Ankka ...Sonni ja Seeri Suosikkileffat: Highwayman....Vertigo..punainen kyynel....Titanic Lempikirjat: Päätalon kirjat......Hilton:Sininen kuu.....King(?) Yön äänet Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, historia dokumentit, saksalaiset poliisisarjat..Jopet show Kotieläimet: Kissa ja oravat En pidä: koiran/kissankakasta enkä sammakonkudusta Ruoka & juoma: piimä, ruisleipä(fazer), Riisipuuro, broileri, kananmunat, Hirvipaisti Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

26

Kommenttia

35

1. Muistojen serenaadi

Hiljaa kitarat soivat. Muistot mieleen saa tuo sävel niin kaukainen. Tiedän luoksesi mä pääse en. Haaveissain vaan tois
    Rakkausrunot
    3
    225
  2. Kaktuksen kukka

Kaktuksen kukka katsoo murheissaan, kuumuuden uuvuttamaa vaeltajaa. Kun erämaa vain eteen aukeaa, vaikka hälle keidas ka
    Rakkausrunot
    3
    214
  3. Lähtösi jälkeen

Lähtösi jälkeen kaiken tuon jälkeen kelloon en luota ollenkaan. Tunti on päivä, päivä on vuosi, kunnes taas saavut uudes
    Rakkausrunot
    1
    205
  4. Glenn Millerin klassikkobiisi In the moon

On loisteliasta kuultavaa mutta onko minulla outo mielikuvitus kun minulle se tuo mieleen seksiaktin musiikin keinoin..K
    Huuhaa
    1
    186
  5. Kaktuksen kukka

Kaktuksen kukka katsoo murheissaan, kuumuuden uuvuttamaa vaeltajaa. Kun erämaa vain eteen aukeaa, vaikka hälle keidas ka
    Runot
    0
    186
  6. Päiväkirjan lehti

Päiväkirjastani yhden lehden irroitin. Aikaa siitä jo on kun sen täyteen kirjoitin. Sitten kipein sydämmin viskasin sen
    Runot
    2
    65