chesss

Suosikkibändit/artistit: Agents ja Jorma Kääriäinen..Talikaisen Hanna....Pauli Ankka ...Sonni ja Seeri Suosikkileffat: Highwayman....Vertigo..punainen kyynel....Titanic Lempikirjat: Päätalon kirjat......Hilton:Sininen kuu.....King(?) Yön äänet Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, historia dokumentit, saksalaiset poliisisarjat..Jopet show Kotieläimet: Kissa ja oravat En pidä: koiran/kissankakasta enkä sammakonkudusta Ruoka & juoma: piimä, ruisleipä(fazer), Riisipuuro, broileri, kananmunat, Hirvipaisti Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
26
Kommenttia
35
Muistojen serenaadi
Hiljaa kitarat soivat. Muistot mieleen saa tuo sävel niin kaukainen. Tiedän luoksesi mä pääse en. Haaveissain vaan tois3225Kaktuksen kukka
Kaktuksen kukka katsoo murheissaan, kuumuuden uuvuttamaa vaeltajaa. Kun erämaa vain eteen aukeaa, vaikka hälle keidas ka3214Lähtösi jälkeen
Lähtösi jälkeen kaiken tuon jälkeen kelloon en luota ollenkaan. Tunti on päivä, päivä on vuosi, kunnes taas saavut uudes1205Glenn Millerin klassikkobiisi In the moon
On loisteliasta kuultavaa mutta onko minulla outo mielikuvitus kun minulle se tuo mieleen seksiaktin musiikin keinoin..K1186Kaktuksen kukka
Kaktuksen kukka katsoo murheissaan, kuumuuden uuvuttamaa vaeltajaa. Kun erämaa vain eteen aukeaa, vaikka hälle keidas ka0186Päiväkirjan lehti
Päiväkirjastani yhden lehden irroitin. Aikaa siitä jo on kun sen täyteen kirjoitin. Sitten kipein sydämmin viskasin sen265