Vapaa kuvaus

Kiva, reipas rehellinen mies etsii ainakin edellä mainitut asiat omaavaa naista, saahan niitä ominaisuuksia ja omituisuuksia olla lisääkin!! Olen keski-suomesta ja se olis kiva jos sinäkin olisit, mutta ainaskin nää sähköpostit kulkee pian eli kauempaakin voi vastailla, kannattaakin! Liikunta, lukeminen, ulkoilu lähellä sydäntäni. Nautin hiljaisuudesta, joskus yö elämäkin kutsuu, matkustelu myös piristää.. alkoholi ei ongelma, tupakki ei maistu lainkaan, se nyt on sama poltatko/käytätkö alkoholia, vaan se tärkeää että osaat nauraa, iloita, itkeä, eli olet tunteva fiksu ihminen!! Piristä päivääni ja laita viesti, vastaus tulee varmasti, lupaan!! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

13

1. Luin+näitä+kommentteja+ennen+lähtöä+ja+oli+jo+katumus+päällä+miksi+tällaiseen+paikkaan+kolmen+vkon+reissullani+menen.+No+nyt+olen+täällä...hotelli+on+tosiaankin+paljon+näitä+normivalitus+kirjoituksia+parempi.+Sitä+tyypillistä+kalustetta+ja+huone+mallia+mitä+täällä+on+ja+tähän+rahaan.+Mutta+siistiä+on,+kaikki+tarvittava+astiasto+on,+on+lukulamput+sängynpäissä+ja+ulkovalo+parvekkeella+(nämä+usein+puuttuu).++Aamiainen+on+ihan+iloinen+yllätys.+Allasalue+hyvä....ja+sijainti+mainio...ainakin+minulle+(tanssipaikat,+ranta+lähellä).+Minulla+vaan+se+lottopallo+ei+pyörinyt+kohdalleen....sain+huoneen+(talo+kolmonen)+tien+puolelta,+ei+aurinkoa+partsille+koko+päivänä.+Alkuun+siitä+kerroin+ja+toivoin+jossain+kohtaa+lomaa+pääsyä+altaan+puolelle...sattui+respaan+sellainen+pallopää+joka+ei+puheistani+välittänyt.+No+otin+noin+viikon+kärsittyäni+(eilen)++yhteyttä+Deturiin...tänään+jo+huone+vaihtui.+Sama+talo...kerros+alempana+ja+auringon/altaan+puolella.+Niin+nyt+on+kaikki+tosi+hyvin.+Ainoa+miinus+on+aamupalalla+olevan+henkilöstön+yrmeys...sekä+samaa+osin+respassa.+Mutta+siistiä+täällä+on...ja+sängyt+ihan+ok...hiukka+kovat+mutta+sopii+minulle.+Eli+kyllä+hinta/laatusuhde+on+ERITTÄIN+hyvä.
  2. No tähän oma mielipide. Olen Bakotun naapurissa juuuuuri nyt...eli Bungalow Beach hotellissa. Kävin tässä kerran aamupalalla (300), pikkuannos ja muilta paitsi minulta lisäkuppi kahvia ain erikseen piti maksaa. No illalla oluen otin...vaihtorahaa ei tuotu takaisin...75d, satkun annoin, ei vaihtorahaa...eli 25d meni. Päätin et tämän hotellin ravintolan käyttö ohi. Juu...Kombossa kerran aamiaisella, ok....kova ryysis, hinta 250 dalasia. Ok buffee. Mutta sitten...pari minuuttia lisää kävelyä ja Sunset beach, huippu buffee...puuroja ja pekoneita ja kaiken maailman omeletin ja letun paistajat (no Kombossa myös). Selkeempää kuin Kombossa...ruoat jonossa...rivissä...eikä suurta jonoa synny. Hinta 280 d....ja raha tuodaan kuitteineen pöytään...siis kun usein annoin 300...suosittelen. Muuten en Gambiaa isosti kehu...saattaa olla kaksi matkaa tässä samassa....eka ja vika. Olen kuitenkin pikkasen järjestyksen ja jonkin rotin mies...täällä armotonta tuo kusetus. Ja pummaaminen. Et metriä etkä senttiä kävele hotellilta ettei joku murjaani niskassa. Ja kaikki sanoo et maksa yksi bumsteri niin pääset muista. Miksi helvetissä?????????? Saan minä muuallakin ja osaan omin toimin liikkua. Kait nämä tyhjäntoimittajat näin haluais elää....maria huuleen ja turisti elättää. Älkääkä vedotko nyt köyhyyteen ja sääliin??!! Annan kyllä esim. Siivojille....ja oikeesti "kurjille"...mutta en näille perskärpäsille. No tämän takia tästä tullut loma joka menee oikeestaan hotellilla, tulee levättyä. Kaik muuten toimii...ranta upea...harmi et sielläkään ei hetken rauhaa. Hotelli jonkinlainen suojavyöhyke...mutta ei tässä (kään) edes meren kohinaa yöllä IHAN rauhassa voi kuunnella...tulee joku yövartja....pyytää rahaa ihan suoraan, et näin. Muuten olis paratiisi....jos käytyäytyminen ja kusetus muuttuisi. Olkaa myös rahanvaihdossa tarkkana. Nyt löytynyt paikka josta saanut sen mitä hakee...eli Bungalow Beachin portista se eka paikka vasemmalla...matka 30 metriä...Bakotun kyljessä. Jos onnea...tuonne pääsee livahtaan ilman bumsteria olkapäässä. Lievästi ikävä Thaimaahan. Kusetetaan sielläkin ja joukolla....mut tosiaan normi on et rahanvaihdot sun muut luotettavia....ja edes hotellilla saat vaan olla. Tervetuloa kokeilemaan....kaikkea pitää kokeilla ainakin sen kerran...eikös?