Vapaa kuvaus

ja jotta tervehdystekstin viesti menee perille, laitan sen nyt tähänkin. Hei! Jos nimesi on Svetlana tms., älä lähetä minulle enää viestejä. En ole kiinnostunut, enkä lesbo, eikä todellakaan avioliitto huonoa englantia puhuvan venäläisnaisen kanssa kiinnosta. Hello! If Your name is Svetlana or whatever, please, don't send me any messages anymore. I'm not interested and I'm not lesbian. Also I am not really interested of a marriage with a russian woman who doesn't even speak or write english good enough. ...että näin.... Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: sinkku, hardrock, kitara, musiikki, ju-jutsu

Aloituksia

2

Kommenttia

28

1. Ymmärrän ahdistuksesi. Tyttö on vaan yksinkertaisesti syvästi rakastunut ei niinkään läheisriippuvainen. Todennäköisesti hän ei itsekään tajua täysin omaa käytöstään ja sitä mistä moinen johtuu. Joillekin tämä tunne tulee vain kerran elämässä toisille enemmän ja joillekin ei koskaan.
    Tyttösi ei saa sinusta vain tarpeekseen vaan haluaa olla vain sinun kanssasi tapahtui mitä tahansa. Rakkaushan on sokea. Käytännössä hän tekee ihan mitä vain vuoksesi mitä ikinä haluat tai pyydätkään.
    Sano hänelle ettei polteta juttua heti loppuun ja että sinua ahdistaa välillä. hän kyllä ymmärtää kun rauhallisesti puhut ja ehdotat että etenette hitaasti. Mieti vaikka suunnitelmaa tapaamisten määrästä ja ajasta ja siitä miten itse haluat edetä.
    Sinä et ole selvästi silmittömästi rakastunut tyttöösi niinkuin hän on sinuun, mutta anna itsellesi aikaa niin sinä myös rakastut. Tehkää jotain mukavaa silloin kun vietätte aikaa yhdessä ja kun olette erillänne niin pidä kiinni myös yksityisyydestä. Jos suhteessa ei sallita toisen yksityisyyttä on se silloin tuhoon tuomittu.

Ja miksi kerron sinulle tämän näin tavallaan julmasti...koska olen kokenut sen. Roikuin eräässä ihmisessä johon olin silmittömästi rakastunut niin kovin että hän ahdistui. Hän ei koskaan sanonut siitä minulle mitään, mutta se ahdistus ajoi hänet tilanteeseen josta ei ollut pois pääsyä. Hän alkoi pettää minua ja keski erilaisia valheita joita niin sinisilmäisesti uskoin. Yritti ajata minua kauemmas itsestään monin tavoin mutten antanut periksi. Loppu tulos oli että kuulin eräältä ystävältäni miten hän oli muuttanut toiselle paikkakunnalle toisen naisen luokse.
    Omaa tyhmyyttäni ajoin hänet pois. Kärsin siitä eniten ettei hän koskaan sanonut mitään ja että moni asia jäi sen takia puhumatta selväksi.
    Älä tee tytöllesi siis niin vaan puhu!!! Älä kiusaa.
  2. Tätä minä odotinkin!! Mutta miksi se ei yllätä minua, että kyse on Ruotsin edustajasta. Oli onni matkassa ettei meiltä päässyt Jan Wilde lipsahtamaan edustukseen. Muuten oltaisiin luultavasti kaikki samassa sopassa.

Täytyy myöntää tuossa kun tuon vertailun tein että kyllä on Ola ja pojat ryssiny oikein kunnolla! Sehän on meilkein koko biisi yks yhteen. Olihan meilläkin se Katran plagiointi-juttu ja Jan Wilden liian aikaiset biisien julkaisut, mutta nämä suodatettiin (yleisön äänetyksen toimesta) onneksi pois. Silti Suomenkaan jutut ei ollu sentään näin pahoja. Vaikka Katran biisi muistutti kertosäkeensä puolesta liikaa Within Temptationin yhtä biisiä niin ei sekään ollu niin valtava ja paha plagiaatti kuin The Arkin viisurallatus.

Myönnän ettei minua haittaa vaikka se bändi saiskin monoa näistä kisoista. On se sen verran humppa musaa ettei sitä kyllä jaksa kuunnella. Toisaalta harmi juttu niille, mutta naapurimaassa on tuo posliinibarbi-imago niin tajuttoman tärkeä et olis ihan hyvä niitäkin joskus tiputtaa pilvilinnoistaan hieman alaspäin. Tämän kommentin ymmärtää kun katsoo Carolaa ja miettii sitä miksi ruotsalaiset ihmettelevät viimevuotista heikkoa viisumenestystä...hmm..miksiköhän....?!?!?!?! Aivan...peruskamaa eli peffan keikutusta lähes ilkosillaan, turhat ja olemattomat taustatanssijat, joilla ei ole mitään virkaa lavashowssa JA BIISI JOKA MENEE TOISESTA KORVASTA SISÄÄN JA TOISESTA ULOS SAMANTIEN. Lordin etu oli se että viime vuonna kaikki oli tätä rallatusosastoa, samaa massaa ja erottumiseen siitä joukosta ei tarvittu paljoa. Lordi siis ansaitsi ihan oikeasti voittonsa muullakin kuin musiikilla. POIS PUOLIALASTOMAT AKAT JA TULKOON TAAS IHMISET LAVALLE OIKEAN JA AIDON MUSIIKIN KANSSA, JOSSA ON SANOMAA!!!!
  3. Olen itse elänyt yli kahdeksan vuotta siinä kiusattujen helvetissä ja voin kertoa että on ilo kuulla kerrankin oikeuden tapahtuvan. Miksi kiusatun pitäisi vaihtaa koulua, kun syyllisen pitäisi joutua siihen väliin?!?!?!

MUTTA...olen tutkinut yleisesti kiusaajien elämiä ja syitä siihen miksi he kiusaavat. Kauhukseni huomasin, että pääsääntöisesti jokaisella kiusaajalla iästä riippumatta oli kotona monenlaisia ongelmia. Suurin niistä oli avioerot sekä fyysinen tai henkinen perheväkivalta...toisin sanoen myös kasvatusmenetelmät.

Kiusaajat pyrkivät kiusaamalla pönkittämään omaa egoa ja hankkimaan itselleen ylemmyyden tunnetta. Alitajuisesti he jatkavat sitä mitä itse ovat kokeneet tai kokevat paraikaa. Kiusaajat haluavat tuntea olevansa parempia...parempia edes yhdestä yhmisestä, koska kukaan ei muuten häntä koskaan aidosti kehu.

Siksi en siis lähtisi heti passittamaan koulukiusaajia toiseen kouluun vaan ensimmäiseksi perheterapiaan ja myös yksin. Kiusaaja ei itse ongelmataan huomaa mutta terapeutti saattaa auttaa kiusaajaa näkemään hänen ongelmansa. Toki kiusattu tarvitsee myös apua, mutta koskaan ei saa kiusaajaa ja kiusattua laittaa samaan huoneeseen puhumaan ongelmasta, koska se on liian kiusallista ja kiusaaja voi saada siitä lisäponnetta uusiin kiusaamisaiheisiin.

Pitädän kiusaajan passittamista toiseen kouluun viimeisenä keinona ja painotan eritoten koulun/työpaikan vastuuta järjestämään kuraatorin palveluita entistä helpommaksi. Sekä kiusaajan kuin erityisesti kiusatun henkinen tuska kasvaa, jos ei hän saa apua ajoissa ja niin he päätyvät surullisen kuuluisiin itsemurhatilastoihin ja rikostilastoihin.

On vain löydettävä jokaisen ongelman kanssa sen ikioma ratkaisu- ja lähestymistapa!!
  4. Juicelta tuli opittua, että elämä on! Kaikki otetaan vastaan sen kummemmin sitä filosofoimatta. Senkin Juice opetti, että jotkut asiat on vaan yksinkertasia eikä niille tarvitse keksiä uusia toinen toisistaan outoja nimityksiä vaan puhutaan asioista oikeilla nimillä.

Juice ei koskaan antanut nesteen kihahtaa päähän vaikka oli jo eläessään suomalaisille legenda. Juice oli niitä harvoja ihmisiä, joka pääsi aivan oikeasti suomalaisen ihmisen pään sisään, jopa myös suomalainen mies vieräyttää muutaman kyyneleen, koska monet lyriikat kertovat tavallisesta suomalaisesta miehestä (noin niinkuin pääasiassa). Juice oli suomalaisen miehen totuuden äänitorvi.

Kuten Juice itsekin sanoi; "En katso Suomea valtiona vaan omana kielenä ja kulttuurina. Suomessa oli asutusta jo kauan ennen kuin Suomesta edes puhuttiin Suomena". Tämä toteamus näkyi joka ikisessä hänen biisissään tavalla tai toisella.

Juce teki hyviä ja yksinkertaisia biisejä, jotka kuulostivat kuitenkin hyviltä. Tämän opimme Juicelta! Kukaan muu ei vain ole oppinut vielä, miten tehdään hyviä, mutta äärettömän yksinkertaisia biisejä, niin kuin Juice teki. Juicen lauluja osaa niin nuoret kuin vanhatkin ihmiset ja ne jäävät historiaan ajattomuutensa takia mikä on hieno asia, johon moni muu ei ole vielä pystynyt eikä koskaan tule ehkä pystymäänkään.

Tätä mieltä meikäläinen on...mitäs mieltä sinä rakas lukija olet? Ammuinko täyden hutin?..enpä usko....