Vapaa kuvaus

Olen pääkaupunkiseudulla asuva pitkänhuiskea ja komea 61-vuotias mies. Uskokoon ken tahtoo. Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Muu Työskentelen: Päällikkö Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Tässä oma kokemukseni. Otin 14 päivän kokeilun, irtisanoin sen melkein heti.
    Tässä tulos:

kiitos viestistäsi.

Täten vahvistamme, että Premium-jäsenyytesi on irtisanottu. Voit kuitenkin käyttää palveluamme Premium-jäsenenä nyt menossa olevan tilausjaksosi loppuun 15.02.2013 saakka. Tämän jälkeen profiilisi palaa automaattisesti takaisin maksuttomaksi perusjäsenyydeksi. Mikäli haluat jatkaa palvelumme käyttämistä Premium-jäsenenä edellä mainitun päivämäärän jälkeen, tulee sinun sitten hankkia uusi Premium-paketti. Mikäli puolestaan haluat lopettaa palvelumme käytön kokonaan, riittää että lähetät meille pyynnön profiilin poistosta. Pyynnön tulee sisältää rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite ja valitsemasi käyttäjätunnus. Sinun on mahdollista poistaa maksuton profiilisi myös suoraan oman profiilisi kautta kohdasta "Tili".

Muistathan, että voit muutenkin koska tahansa kirjoittaa meille tähän samaan osoitteeseen (palvelu@support-flirtfair.fi), vastaamme aina mielellämme kysymyksiisi!

Ystävällisin terveisin,

Asiakaspalvelu

Ticket Details
    Ticket ID: CXT-678-87635
    Department: flirtfairfi
    Type: Issue
    Status: Closed
    Priority: Critical

Tämän jälkeen poistin profiilini ja inakin vielä kaikki on ok. Mielestäni kaikissa näissä pitää olla tarkkana noiden sääntöjen kanssa ja lukea ne huolella, niin ei pety.
    Sivustolla on suomalaisia naisia, on maksullista ja ihan muitakin. Voi jotakuta onnistaakin, minua ei:)