Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kpik
profiilit
kpik
kpik
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan kun lapsena olin keräämässä rahaa yhteisvastuukeräykseen ja menin erääseen SKDL:n miehen taloon. Isäntä istui pirtissä ja söi ruisleipää kossua ruokajuomana ja kun kuuli millä asialla olin, lensin ulos ettei huopikkaat lattiia koskeneet. Pihalla kuulin, ettei anna penniäkään "n**kerien perseeseen", kun täällä kotimaassakin olisi kuulemma heitä autettavia aivan tarpeeksi. Jatkosssa rahaa kerätessäni kiersin sitten kaikki kommaritalot ja varmuuden vuoksi myös SDP:läisten pirtit. Vaikka tuo lento pirtistä ei niin suuria vammoja aiheuttanutkaan, kun hallittu alastulokin pihamaalle onnistui nappiin. Ja oikeassahan tuo kaveri hiukan olikin ja kannattaisi Arhinmäenkin ottaa oppia hänestä. Myöhemmin aikuistuttuani olimme töissäkin samoilla palstoilla ja kaunaa ei tuosta episodista ainakaan minulle jäänyt.
27.11.2009 12:11
Tämä kappale taitaa olla levyltä Vapaa oon, vuodelta 1977 muistaakseni. Itse olen myös etsinyt vastaavaa Jukan musiikkia CD:nä, mutta heikkoa on tarjonta. En ymmärrä miksi levy-yhtiöt digitoi enempää Jukan tapaisten legendojen musaa. Täytyy varmaan rueta metsästämään vinyylejä ja digitoida itse.
09.03.2009 22:00
1 / 1