ul-rii

Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
100
Kommenttia
88
Kauneinta
Kauneinta katseltavaa on se, kun pieni lapsi nukkuu. Kauneinta ääntä jota kuulla voi, on lapsen tuhina nukkuessaan. Tä2165Toivonsilta
Toivonsillan rakennan ylitse ruman maiseman. Siltaani pitkin hiljaa kuljen kaiken ikävän mielestä suljen. Likaiset ve3165Lämmität
Tulin töistä, aloin siivota yhteistä kotiamme, kesken kaiken istuin verannalle katselemaan mitä Sinä rakkaani puuhaat. V2164Kevään ihanuus
Istahdin hetkeksi kuuntelemaan miten kevät soittaa musiikkiaan. Tänään annan sen sydäntäni koskettaa, hiljaa hyväillen3164Rajuilman jälkeen
Odotat sadetta, odotat ukkosta, odotat rajuilmaa. Miksi tuollaisia odotat? Mikset toivo paistetta? Rajuilman jälkeen t1161Välittämisen katse
Välittämisen katse, harjoiteltuko? Ei se voi luonnostaan ilmetä. Eikö - olen eri mieltä. Lähimmäistään voi rakastaa4160Toivon vesipisara!
Vesipisara putosi hiuksilleni, sitten se valui otsalleni ja siitä edelleen nenälleni. Hymyilin - ihanaa olen tunteva ih2158Voi Rakkaani
Voi Rakkani miten rakastankaan Sinua -rakastan tavallisuuttasi -rakastan harvenevaa tukkaasi -rakastan työsi tummentavia1158MUISTOJEN KUVA
Piirrän muistojen kuvaa sinusta ystäväni. Kehystän kuvan ajatuksissani seinälleni. Katselen ihaillen. Kauhistun - ny2154Hellästi
Tein pitkän päivän töitä, tulin kotiin uupuneena. Otit vastaan hymyillen, apuasi tarjoten. Kiitos tarvitsen Sinua lait1153Odotan
Odotan soittoa siskoltani, odotan sitä nyt kovasti. Onnistuuko yhteinen lomamme, kera omien rakkaittemme? Saammeko pia1152Värjäys
Olen hyvätuulinen hain tänään hiuksiini uuden värjäyksen. Hymyillen odotan kommenttiasi, sinut kohdatessani. Katsot h3151ARKIPÄIVÄN IHANUUS :)
Tänään herätessäni tuntui tavalliselta arkipäivältä. Päivän edetessä arki alkoi hiljalleen liukua poispäin. Iltapäivä2147Rakkauden kirjaimet
Työkiireitteni keskellä tulit mieleeni, sydän kivasti kertoi olet vieläkin kaikkeni. Miten tämän tunteen voisin Sinulle1147Esikoiselle
Aikuinen rakas esikoiseni täyttää tänään vuosia: Päivittäin mä hiljaa kiitän Sinusta, rakas oma lapsi oot täynnä aarte2147Pikkulintu
Kaivatessani eniten kosketustasi - mietin mikä auttaisi tämän yli. Samalla katson ikkunasta - näen pikkulinnun kiikkuvan3146Liikuttunut
En ole varma kumpi meistä on liikuttuneempi, kaunis pihani vai minä, kun kohtasimme toisemme kaikesta huolimatta tässä k1145Sikkurasilmäisenä
Rakkaani heräsi yövuoron jälkeen tuossa puolenpäivän aikaan. Voi miten hellyttävä näky hän olikaan - tukka sekaisin ja3145Arvostusta
Kuuntelen kahta ihmistä, heidän erimielisyyttään. Miksi nähdä niin paljon vaivaa toistensa loukkaamiseen? Oikeata vaiv1143Mummoja hoivaamaan
On taas koittanut töihin lähdön aika, siinä on silti mukana tietty taika. Taikaa on se, että työssä viihtyy, aika menee2142