Vapaa kuvaus

Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

100

Kommenttia

88

1. Kauneinta

Kauneinta katseltavaa on se, kun pieni lapsi nukkuu. Kauneinta ääntä jota kuulla voi, on lapsen tuhina nukkuessaan. Tä
    Rakkausrunot
    2
    165
  2. Toivonsilta

Toivonsillan rakennan ylitse ruman maiseman. Siltaani pitkin hiljaa kuljen kaiken ikävän mielestä suljen. Likaiset ve
    Rakkausrunot
    3
    165
  3. Lämmität

Tulin töistä, aloin siivota yhteistä kotiamme, kesken kaiken istuin verannalle katselemaan mitä Sinä rakkaani puuhaat. V
    Rakkausrunot
    2
    164
  4. Kevään ihanuus

Istahdin hetkeksi kuuntelemaan miten kevät soittaa musiikkiaan. Tänään annan sen sydäntäni koskettaa, hiljaa hyväillen
    Viihde ja kulttuuri
    3
    164
  5. Rajuilman jälkeen

Odotat sadetta, odotat ukkosta, odotat rajuilmaa. Miksi tuollaisia odotat? Mikset toivo paistetta? Rajuilman jälkeen t
    Rakkausrunot
    1
    161
  6. Välittämisen katse

Välittämisen katse, harjoiteltuko? Ei se voi luonnostaan ilmetä. Eikö - olen eri mieltä. Lähimmäistään voi rakastaa
    Kirjallisuus
    4
    160
  7. Toivon vesipisara!

Vesipisara putosi hiuksilleni, sitten se valui otsalleni ja siitä edelleen nenälleni. Hymyilin - ihanaa olen tunteva ih
    Kirjallisuus
    2
    158
  8. Voi Rakkaani

Voi Rakkani miten rakastankaan Sinua -rakastan tavallisuuttasi -rakastan harvenevaa tukkaasi -rakastan työsi tummentavia
    Rakkausrunot
    1
    158
  9. MUISTOJEN KUVA

Piirrän muistojen kuvaa sinusta ystäväni. Kehystän kuvan ajatuksissani seinälleni. Katselen ihaillen. Kauhistun - ny
    Rakkausrunot
    2
    154
  10. Hellästi

Tein pitkän päivän töitä, tulin kotiin uupuneena. Otit vastaan hymyillen, apuasi tarjoten. Kiitos tarvitsen Sinua lait
    Rakkausrunot
    1
    153
  11. Odotan

Odotan soittoa siskoltani, odotan sitä nyt kovasti. Onnistuuko yhteinen lomamme, kera omien rakkaittemme? Saammeko pia
    Rakkausrunot
    1
    152
  12. Värjäys

Olen hyvätuulinen hain tänään hiuksiini uuden värjäyksen. Hymyillen odotan kommenttiasi, sinut kohdatessani. Katsot h
    Rakkausrunot
    3
    151
  13. ARKIPÄIVÄN IHANUUS :)

Tänään herätessäni tuntui tavalliselta arkipäivältä. Päivän edetessä arki alkoi hiljalleen liukua poispäin. Iltapäivä
    Kirjallisuus
    2
    147
  14. Rakkauden kirjaimet

Työkiireitteni keskellä tulit mieleeni, sydän kivasti kertoi olet vieläkin kaikkeni. Miten tämän tunteen voisin Sinulle
    Rakkausrunot
    1
    147
  15. Esikoiselle

Aikuinen rakas esikoiseni täyttää tänään vuosia: Päivittäin mä hiljaa kiitän Sinusta, rakas oma lapsi oot täynnä aarte
    Rakkausrunot
    2
    147
  16. Pikkulintu

Kaivatessani eniten kosketustasi - mietin mikä auttaisi tämän yli. Samalla katson ikkunasta - näen pikkulinnun kiikkuvan
    Rakkausrunot
    3
    146
  17. Liikuttunut

En ole varma kumpi meistä on liikuttuneempi, kaunis pihani vai minä, kun kohtasimme toisemme kaikesta huolimatta tässä k
    Rakkausrunot
    1
    145
  18. Sikkurasilmäisenä

Rakkaani heräsi yövuoron jälkeen tuossa puolenpäivän aikaan. Voi miten hellyttävä näky hän olikaan - tukka sekaisin ja
    Rakkausrunot
    3
    145
  19. Arvostusta

Kuuntelen kahta ihmistä, heidän erimielisyyttään. Miksi nähdä niin paljon vaivaa toistensa loukkaamiseen? Oikeata vaiv
    Rakkausrunot
    1
    143
  20. Mummoja hoivaamaan

On taas koittanut töihin lähdön aika, siinä on silti mukana tietty taika. Taikaa on se, että työssä viihtyy, aika menee
    Rakkausrunot
    2
    142