Olen hyvätuulinen
hain tänään hiuksiini
uuden värjäyksen.
Hymyillen odotan
kommenttiasi,
sinut kohdatessani.
Katsot hetken,
taidat huomata
minussa jotain
uutta.
Kysyn: "mitä nyt"
oletko yllättynyt?
Kasvoiltasi paistaa
ajatus - minkä
pitäisi yllättää.
Sitten hoksaat,
kiität ruuasta,
jonka juuri
otan uunista.
Ole hyvä ajattelen
ensi kerralla
teetän shokeeramman
kampauksen.
Värjäys
3
151
Vastaukset
- mikke
Ikävä kyllä tollasia me miehet joskus ollaan. Ehkä olet aina yhtä hyvännäköinen niin ettei miehesi huomaa eroa. (: Hauska teksti! Mikke
- *MURUKULTA*
Joopa joo..! :) Monikohan nainen
nyökyttää päätään, että just! :)
Hauska lukea.. :D - Rellu
Sinä ja Murukulta osaatte tehdä yksinkertaisilla
aiheilla hyviä runoja - kumpa minäkin pystyisin
samaan, vaan kun en.
Sinun runosi ovat yleensä elämästä itsestään
kertovia, arjesta ja niihin sisältyy kuitenkin
aina mausteena rakkaus, sinä sen osaat -
minä en.
Rakkaudellista syysiltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919