Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulikin jälkeenpäin mieleeni. Mutta varmaan vieläpä samoista roduista löytyy useita samanlaisia tyyppejä =)
18.02.2006 22:47
...kyllä sai nauraa. Se junttikin oli kyllä niin hellyyttävä sen Hubertinsa kanssa =) Minäkin olen nähnyt sitä shih tzun omistajaa muistuttavan miekkosen Jyväskylän kv:ssa, taisipa olla westi sillä. Ei kai puhuta samasta tyypistä? Muistaakseni sillä oli vielä toinen mies mukana siellä =)
18.02.2006 22:16
...haluaisin kyllä nähdä =) Että pitää kaverille olla ihan oma töllötin. Meillä ei pääse kiekkoa jahtaamaan kun emäntää ei nyt jaksa kisat kiinnostaa ja isäntä on armeijan harmaissa meidän telkkarin ulottumattomissa.
18.02.2006 22:11
...teidän valeraskailijan tilanne on edennyt?
18.02.2006 21:21
Meilläkin on jossain vaiheessa uuden sohvan osto edessä ja olen kiinnostunut kuulemaan myös vastauksia tuohon soffakysymykseen =)Meillä kun tuo koira vielä makoilee selkänojan tyynyjen päällä ja ne ovat menneet ihan lyttyyn, olisi kiva kuulla myös millaiset sohvat tuollaista kestävät.
18.02.2006 20:49
No niinpäs se meneekin =)
18.02.2006 18:16
...täälläkään kovin hyvin nukuttua. Viime yönä taas oksensi ja ripuloi sisälle vaikka jo luulin että olisi ollut parempaan suuntaan menossa. En sitten oikein saanut nukuttua, kun jokaiseen koiran liikkeeseen vieressä hätkähdin. Käytiin sitten lääkärissä mekin ja antibiootit ja Canikurit saatiin mukaan. Ei ole halpoja tosiaan opiskelijalle tuollaiset reissut, mutta minkäs teet. Onneksi oli kuulemma terve koira muuten, ettei mitään vakavaa pitäisi olla.
Tsemppiä sinne teille, se ei ole kenellekään kivaa kun nuo oireilevat.
18.02.2006 17:38
...teille.Taidanpa käydä ostamassa vähän puuroriisiä ja raejuustoa, jospa niillä nyt alkuun kokeilen jos helpottaisi.Saako muuten noita maitohappokapseleita kaupasta vai apteekista? Ja sopiiko ihan ihmisille tarkoitetut?
16.02.2006 15:24
...muistaakseni mikrohalkeama!!!!
31.01.2006 21:20
Tämä tyyppi oli tosiaan jonkun tutun tutun serkun kaiman kummin puolikas tms, enpä sitten osaa tarkemmin sanoa että kuka tutki ja millä perusteella näin todisteli....Mutta itse kyllä ajattelin heti että mahtaa olla tätä mustamaalausta ja vääriä päätelmiä.
26.01.2006 23:29
...ei tietääkseni ole muita vaurioita tullut kuin muutamia "hiushalkeamia" (tai murtumia tai jotain sellaisia, en nyt muista oikeaa sanaa) etuhampaiden taakse, niistä ei kuulemma muuta haittaa ole kuin se että saattavat aiheuttaa vihlontaa. Ja itsellänikin ne varmaan ovat tulleet siitä kun aivastaessa joskus koru kolisee noihin etuhampaisiin. Pitäisi tietty vaihtaa lyhyempi tappi niin voisi siltäkin välttyä.
Poikaystävälläni on taas lohjennut pala hampaasta kun puraisi korua joskus vahingossa =P Mutta yleisesti ottaen en usko että koru hampaiden kiillettä tuhoaa tms, jos se ei jatkuvasti ole kosketuksessa hampaisiin. Esim. itselläni koru "lepoasennossa" ottaa korkeintaan kitalakeen, eikä puhuessakaan kolise leegoihin =)
26.01.2006 00:15
...että heti kun se reikä näyttää parantuneelta, ei punoita ym. Mutta tietysti jos se ei ole ehtinyt vielä täysin umpeutumaan lävistäjä voi "venyttää" sen korun siihen samaan reikään. Mutta varmempaa ehkä antaa parantua.
25.01.2006 14:45
...juonut normaalia enempää, enkä varsinkaan pullosta. Mutta väliäkös tuolla kun hampaat nyt ovat hyvässä kunnossa =)
25.01.2006 14:33
...Kiilteet ovat vielä hyvässä kunnossa, mutta ajattelin kysäistä jos ne sattuvat kulumaan =)
24.01.2006 22:58
...itse olin juhlimassa jo samana, iltana, ja hengissä vielä ollaan. Tietysti ehkä raakaa viinaa kannattaa hiukan varovaisemmin ottaa.
24.01.2006 22:52
Nyt kyllä pistit pahan...Itse olen käynyt Tonilla napani kahdestikin lävistämässä, mutta en kyllä tarkalleen muista. Varmaan se siinä 35-50 €:n haarukassa on. Milloin olet menossa ottamaan? Minulla on kyllä Tonin numero ja se kyllä muistaakseni löytyy tuolta nettisivuiltakin. Ehkä kannattaa hänelle itselleen soittaa ja kysäistä, niin ei tarvitse arvailla. Ja Toni on niin mukava tyyppi että mielellään vastailee kaikenlaisiin kysymyksiin =)
24.01.2006 22:50
...on sammas? Ihan uteliaisuuttani kysyn.
24.01.2006 00:54
Itselläni on napa lävistetty kahdesti, koska ekalla kerralla kasvoi ulos, mitä tekee kyllä nytkin....Tietysti arpikudosta tulee enemmän kun useamman kerran lävistää.
24.01.2006 00:30
....Itse otin ekan kuvani alaselkään, siihen sivulle "kankun päälle". Useat sanovat että alaselkä olisi tosi kivulias tai että nilkka olisi kivulias, mutta omalla kohdallani en kyllä mitään varsinaista kipua kohdannut kummassakaan tapauksessa. Enemmänkin se tuntuu veemäiseltä kuin sattuu, ikään kuin jollain harpilla raavittaisiin ihoa auki, varsinkin kun ääriviivoja tehdään. Iho turtuu melko nopeasti, ja siihen raaputustunteeseen tottuu. Ja välillä on jopa ikävä sitä pientä kutkutusta =P
21.01.2006 16:25
...kokeilla vielä jollain "ammattilaisella", josko silloin seuraukset olisivat hiukan paremmat. Kannattaa katsella ja kysellä oman kaupungin/paikkakunnan tatuointi- ja lävistysliikkeitä, niistä saat asiantuntevaa tietoa ja neuvoja. Ja kukaan itseään kunnioittava asiakaspalvelija ei naura eikä vittuile minkäänlaisille asiakkaan kysymyksille tai kommenteille!
21.01.2006 16:07
6 / 14