Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
holdem2
profiilit
holdem2
holdem2
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, ikää löytyy sopivat 54 vuotta. (Kumppani saa olla nuorempikin.)
06.06.2011 10:02
Tämä riittää minulle tähän tarkoitukseen, mihin taulukkoa teen eli erään vaikeaselkoisen kirjan sivistyssanaoppaaksi tyttärelleni.
18.05.2008 18:13
Kiitos tiedosta!
18.05.2008 12:34
Heippa, Olen päässyt Repen avustuksella hyvään alkuun. Olen luonut taulukon: "Nimi";"Esiintyy sivuilla";"yhteensä";"merkitys". Olen jo luonut taulukkoon parikymmentä riviä.
Kysymys 1: Miten saan 4. sarakkeen pakotetuksi määräleveäksi niin, ettei teksti mene muiden sarakkeiden päälle? Osaako ohjelma sitten muuttaa 1. sarakkeen niin, että seuraava rivi alkaa vasta sieltä, kuinka paljon 4. sarake vei tilaa eli rivejä?
Kysymys 2: Kun olen kirjoittanut kaiken tiedon eli koko kirjan sivistyssanat (teen sen niin, että joka sivulta kirjoitan kaikki sanat, vaikka tiedän, että sana on jo esiintynyt), niin voinko käyttää jotakin ominaisuutta hyväkseni, että lopullisessa versiossa sana esiintyy vain kerran ja ohjelma laskisi esiintymiskerrat?
Mutta kysymys 1 on tällä hetkellä ajankohtaisempi.
18.05.2008 09:40
Eiköhän homma hoidu nyt kotiin! Kannattaa muuten lukea mainittu kirja, jos menee liian lujaa ja haluaa ikävystyä välillä!
18.05.2008 08:54
Kiitos vastauksesta! Tiedätkö, onko mäkissä valmiina joku taulukko-ohjelma, jolla openoffice-taulukon saa auki, vai pitääkö siihen ladata sama taulukko-ohjelma? (Kuten huomaat täällä päässä on jo hieman ikää, eivätkä uudet jutut oikein ole hallinnassa.)
18.05.2008 08:32
1 / 1