the_robot

Rauhallinen kotioloissa nykyisin viihtyvä rockhenkinen mies etsii itselleen kaltaistaan seuraa. Opinnot alkavat olla jo loppusuoralla ja seuraavaksi onkin jo vuorossa työelämään siirtyminen sekä kodin perustaminen. Haeskelen mukavaa tyttöä, jolla olisi jo pahimmat menohalut takana ja kotiolot alkavat voittamaan. Olethan myös halukas saamaan lapsia ja pidät lapsista. Itse tykkään ruuanlaitosta, matkustelusta sekä käyn myös salilla ja lenkillä. Toivottavasti olet myös itse urheilullinen. Suosikkibändit/artistit: Hassisen kone, Sielun veljet, Ismo Alanko, Kraftwerk, Testament, Amorphis, Children Of Bodom, Abba, Elvis Presley, Jerry Lee Lewis, klassinen musiikki, folk Suosikkileffat: Suljettu saari, Blood Diamond, My Summer Of Love, blues brothers, Spaghetti westerns, The Beatiful Mind, Crash (v.1996), James Bond - elokuvat, Keskiyön pikajuna, Papillon. Lempikirjat: The Adventures Of Sherlock Holmes Vapaa-aikanani: salilla käynti, kesäisin uiminen, matkustelu kotimaassa kuin ulkomaillakin Katson tv:stä mieluiten: elokuvat, urheilu, dokumentit Kotieläimet: - En pidä: kiire, kaksinaamaisuus, valehtelu Parhaat matkakohteet: Kotimaa ehdottomasti. Ulkomailla olen käynyt Portugalissa, Israelissa ja Venäjällä Ruoka & juoma: uunilenkki, Riisi ja Kanapihvi, Pyttyipannu Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
7
Kommenttia
5
Mikä Duudsoneiden DVD kyseessä?
Muistan nähneeni kaverin luona Duudsnoiden alkupää tuotantoa. Kyseisessä pätkässä kaverit kävivät mm. rasvaimussa ulkoma076Kiova:ssa rock- tai heavy metal pub/klubeja?
Olisiko kellään tietoa löytyykö Kiovasta tällaisella raskaamman musiikin ystävälle mitään mukavia pubeja / klubeja? Ja j0137Korean kielen osaajaa?
Moikka! Löytyisiköhän täältä ketään Korean kieltä osaavaa ihmistä? Tarvitsisin hiukan tulkkausapua.14519PS 3 ja ulkomaalaiset pelit
Sain tässä hiljattain tietää, että PS 3 konsoli pyörittää ilman modausta myös ulkomaalaisia pelejä kuten jenkkiversioita1107Pelikauppa Pelitalo Oy?
Tein tuossa reilu viikko sitten netin kautta tilauksen Espoossa olevasta pelikaupasta nimeltä Pelitalo. Sivusto oli toim1221Camille & The Band / Pill Oll` Helle
Nyt en tiedä tuliko oikealle palstalle, mutta kokeillaan nyt tätäkin. Olen nimittäin etsiskellyt ja hakenut melkein jok4484Harvinainen CD haussa
Nyt en tiedä tuliko oikealle palstalle, mutta kokeillaan nyt tätäkin. Olen nimittäin etsiskellyt ja hakenut melkein jo0188