Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satu.kallio
profiilit
satu.kallio
satu.kallio
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
en onneksi aio edes ravintola-alalle, välivuotta pidellessä töitä tehdessä tuohon työhön ajauduin. mutta tauotuksia ihmettelen suuresti. meillä ei ole ikinä hiljaista keskeisellä paikalla helsingissä sijaitsevassa hampurilaispaikassa.
25.01.2007 16:45
voiko tummelia muka oikeasti laittaa alapäähän?? en menis yrittään.
26.08.2006 19:53
vois laittaa taustalle vaikka jokun jumppamaraton videon ja vetää tahdissa yks kaks... ei varmaa miestä kiihottais kauheesti kuitenkaan.
26.08.2006 19:49
minäkin pysyn erossa alkoholista, koska en halua edes joutua tilanteeseen, jossa voisi olla kiusausta pettää. kännipäissään ihmiset sellaiset virheensä useinmiten tekevätkin.
26.08.2006 14:44
kyllä opettajan asema on valtavasti heikentynyt. mutta myös heidän tahtonsa puuttua kiusaamistilanteisiin. kun veljeäni kiusattiin ja hakattiin, opettaja totesi vain: "pojat ovat poikia. tai jospa siinä on jotain vikaa??" Minua eivät tämänkaltaiset huomautukset saa hattua heille nostamaan. On toki olemassa ihaniakin opettajia joita kunnioitan suuresti. Luokka saatava ojennukseen vaikka voimakeinoin, liiallisuuksiin menemättä.
20.08.2005 13:52
murheet oikeesti jäävät taa kun saa uuden jalansijan elämässä. ne jotka minua kiusasivat, nyt ihailevat ja tahtoisivat muutakin kuin ystävyyttä. Heillä ei ole enää vaikutusta minuun ja tekemisiini, tiedän että sisimmissään ne miehet ovat pieniä mieleltään, ja minä --- muinoin suuri keholtani, nyt sydämeltäni. "thanks for making me a fighter"
20.08.2005 13:48
2 / 2