Miksi miehet valittavat, että naisensa lihovat, mutta eivät tue laihdutuksessa?

Kysynpähän vain!

En ymmärrä miksi miehet valittavat siitä, että nainen lihoo synnytyksen myötä, mutta eivät ole valmiita vahtimaan lastaan, niin että vaimo pääsisi salille? Ei se paljoa auta, että kerran viikossa sen viitsivät tehdä. Todella ärsyttävää toimintaa. Itselläni ei ole lapsia eikä tule juuri tästä syystä. Kolme ystävääni ovat joutuneet vaippojen ja kyökin väliin, kun mies ei päästä harrastamaan (ja pudottamaan painoaan). Kammottavaa!

14

1612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duduu

niin ja voihan miehet ehdottaa yhteisiä kävelyretkiä, uimahallikeikkoja tms. olla iloisia ja kannustavia, ennenkaikkea rakastavia. tuttuni mies jaksoi kuukauden vastasyntynyttä, välillä hoisi. sittemmin aina viikonloput juomassa ja yötä ties missä, ikinä ei lastaan kattonu vaan rellesti ties missä. internetissä jutteli naisten kanssa, oli kavereilla ja valitti kun ei ollut mitään tekemistä. kotiin tullessaan valitti kun ei ruoka ollut valmiina. hyvä että erosivat.

• ongelmaa jos

nainen liikkuisi kotona. Siivoustyö, mattojen tamppaus ja imurointi on parasta liikuntaa. Myös jokailtainen seksin harrastaminen käy hyvästä reisijumpasta jos nainen on päällä.

• gäy reisile ja muulegi

eikös ne kotityöt kantsis jakaa nii et molemmille kuntoiluu.. en minä ainakaan seksiä harrasta liikunnan vuoksi, kiva bängiä jos ei huvita ja on kuiva ku hiekkaämpäri..kaikki urheilun nimissä hehe. siitähä saa haavojaki ja vaikka minkä trauman niu nau.

• vaseliinia
        gäy reisile ja muulegi kirjoitti:

eikös ne kotityöt kantsis jakaa nii et molemmille kuntoiluu.. en minä ainakaan seksiä harrasta liikunnan vuoksi, kiva bängiä jos ei huvita ja on kuiva ku hiekkaämpäri..kaikki urheilun nimissä hehe. siitähä saa haavojaki ja vaikka minkä trauman niu nau.

tai Tummelia, niin ei ole liukuongelmia. Hyvää jumppaa ja mieskin pysyy tyytyväisenä.

• vaseliinia kirjoitti:

tai Tummelia, niin ei ole liukuongelmia. Hyvää jumppaa ja mieskin pysyy tyytyväisenä.

vois laittaa taustalle vaikka jokun jumppamaraton videon ja vetää tahdissa yks kaks... ei varmaa miestä kiihottais kauheesti kuitenkaan.

• vaseliinia kirjoitti:

voiko tummelia muka oikeasti laittaa alapäähän?? en menis yrittään.

• EksynytMyrskytuulenLapsi

ja siivoushan se kauheasti innostaakin sekstailemaan...

Voi tuota yksinkertaisen mielen logiikkaa...

Lyönpä vetoa, että tuolla logiikalla (jos sitä myös noudatat ja ääneen paukuttelet) ei taida sulle paljon lohjetakaan...

• voi kyllä.
        nannikka kirjoitti:

voiko tummelia muka oikeasti laittaa alapäähän?? en menis yrittään.

Nuoleminen on silti varmaan paras kitkan poistaja jos vaimo on kuiva.

Slurps slurps pari kertaa ja vaimo reisijumppaa harrastamaan. Yhteinen harrastus josta molemmille jää hyvä mieli. Näin mieskin voi tukea vaimon kuntoiluharrastusta.

• lapsiperheissä

Todella monessa perheessä, jossa on pieniä lapsia, toistuu tuo sama juttu. Ensin mies nalkuttaa kun nainen on lihonut. Jos nainen ei ole lihonut, mies valittaa silti jostain. No, nainen ostaa kalliin salikortin ja päättää kohentaa kuntoaan ja pudottaa kilot. Mies valittaa kun nainen on aina poissa, vaikka kyseessä ei ole kuin muutama ilta (pari tuntia kerrallaan) viikossa. Mies valittaa että saliin, vaatteisiin yms. menee muka liikaa rahaa. Mies valittaa, ettei nainen ole lastensa kanssa, vaan miehen on oltava välillä omien lastensa kanssa kotona yksin (onpas kauhea kohtalo! jos ei jaksa sitä, niin pitikö niitä tenavia mennä väkisin hommaamaan). Mies valittaa kun ei ole ruokaa pöydässä tarpeeksi nopeasti. Jos ruokaa on, niin mies ruikuttaa ettei se ole oikeanlaista, vaan vähärasvaista terveysruokaa. Naisen siis pitäisi kiiruhtaa kotiin, tehdä aikuiselle miehelle ne ruuat mitä tämä haluaa (rasvaiset tietenkin)ja sitten kokata kiireesti itselleen jotain kevytruokaa. Liikuntaa ei saisi harrastaa muuta kuin kotona ilmeisesti sardiinipurkkeja painoina käyttäen.

Aika moni mies oikeasti olettaa että naiset ovat jotain kotitalouskoneita joilla ei ole omaa elämää ollenkaan. Nitistään ja ruikutetaan kaikesta, haukutaan vaimoa lihavaksi, mutta ei millään tavalla tueta toisen pyrkimyksiä muuttaa elämäntapojaan, vaan tekemällä tehdään se hankalaksi ja lopulta mahdottomaksi.

Minäkään en halua lapsia. Tosin tämä juttu ei ole ainoa syy miksi en, mutta yksi syistä kylläkin. Ihmettelen että niinkin moni nainen suostuu kotiorjan rooliin, laittaa kahdet ruuat päivässä kun miehelle ei sama ruoka kelpaa, ja yrittää laihduttaa miehen mieliksi vaikkei pääsekään harrastamaan liikuntaa. Jotain naisten laihdutuspalstoja kun lukee, niin raskauskilojensa kanssa taistelevien perheenäitien elämä kuulostaa suoraan sanottuna helvetiltä. Puhumattakaan siitä ettei ole penniäkään omaa rahaa kun ei voi äitiysloman takia käydä töissä, eli on täysin riippuvainen marisevasta miehestään.

• totallyinlaav

onneksi mulla on poikkeusmies. Hän tykkää pyöreydestäni koska se on hänen mielestään seksikästä, hän ei valita kun kuntoilen vaan kysyy oliko minulla kivaa...hän ei valita rahasta, koska hänestä raha on vain väline, paperia josta ei pidä riidellä. Hän saattaa kysyä miksi en ole nähnyt ystäviäni aikoihin ,ehkä minun pitäisi nähdä heitäkin ja pitää heidän kanssaan kivaa... jos teen hänelle ruokaa tms.hän sanoo etten ole mikään hänen orjansa ja kiiruhtaa apuun..... rakastun joka päivä uudestaan

• poikkeus vahvistaa säännön...
        totallyinlaav kirjoitti:

onneksi mulla on poikkeusmies. Hän tykkää pyöreydestäni koska se on hänen mielestään seksikästä, hän ei valita kun kuntoilen vaan kysyy oliko minulla kivaa...hän ei valita rahasta, koska hänestä raha on vain väline, paperia josta ei pidä riidellä. Hän saattaa kysyä miksi en ole nähnyt ystäviäni aikoihin ,ehkä minun pitäisi nähdä heitäkin ja pitää heidän kanssaan kivaa... jos teen hänelle ruokaa tms.hän sanoo etten ole mikään hänen orjansa ja kiiruhtaa apuun..... rakastun joka päivä uudestaan

Olet siis onnekas, hyvä juttu. Saisivat muutkin miehet ottaa mallia sinun miehestäsi sitten.

• Jelena
        totallyinlaav kirjoitti:

Nyt on tässä keskustelussa jotain järkeä. Ei ole tärkeää onko toinen osapuoli pulska tai laiha - kunhan hän vain on se, josta välität. Ja mitä pettämiseen tulee, niin siihenkin voi päteä sama selitys: sinä vain välität hänestä ja haet hänen seuraansa - vaikka pieneksi 'varastetuksi' hetkeksi.

• nainen ja täydellinen mies.

Minä olin jo tavatessamme pullea, aloimme seurustelemaan ja minä lihoin. Saimme lapsen, lihoin lisää...
      Nyt olen tehnyt parannuksen=elämän muutoksen.
      Syön terveellisesti, liikun paljon..
      Mieheni on ollut ihan valtava tuki minulle, hän ei koskaan ole sanonut, että olisin liian lihava, kun painoin 106kg mieheni sanoi, että olen juuri sopiva sen kokoisena, kuin olen.
      Mieheni hoitaa lasta, kun minä urheilen. Mieheni kiittää ruoasta jonka teen ja auttaa minua syömään terveellisesti.
      Hän kannustaa minua eteenpäin. Hänellä ei koskaan ole ällöttänyt minun ulkomuotoni, seksiä on aina ollut paljon. Hänelle on ihan sama laihdutan tai en.

Yhteen väliin itkin paljon iltaisin ja vihasin kaikkia vaatteita päälläni. Mieheni kehui minua ja piti kainalossa. Päätin alkaa laihduttamaan ja mieheni sanoi sen olevan hyvä idea, jos sillä oloni ja mieleni parantuu. Nyt olen aikas paljon hoikempi, mieheni iloitsee kanssani hyvästä olostani ja kehuu minua yhtä paljon kuin ennenkin.

Hän on todellinen aarre. Mitään parempaa en voisi koskaan saada, näin hänkin sanoo minulle.
      Onneksi minulla on hänet.

• naiset??

Ihmeellisiä tarinoita nämä, monella tapaa uskomattomia...
      Ensinnäkään lasten saaminen ei lihota, jos äiti ei sorru syöpöttelemään raskauden aikana - kilot eivät kerry itsestään! Itselläni on neljä lasta, lievät ylikilot kerätty vasta lasten tultua täysi-ikäisiksi. Tyttärelläni on toinen lapsi tulossa, puolessa välissä raskautta paino noussut kilon (1 kg) ja vauva kasvaa mahassa reippaasti, edellisestä raskaudesta ei jäännöksiä.
      Toisekseen en voi uskoa, että tasapainoisessa parisuhteessa asetetaan toisen ulkonäölle vaatimuksia. Onko puolison pysyttävä ikuisesti nuorena ja priimakunnossa ollakseen rakastettu? Sallitaanko rypyt vai pitääkö ne kiireellisesti leikkauttaa pois?
      Ja että joku nykynainen/mies suostuu kuuntelemaan moista miettimättä liittonsa kantavia rakenteita?? Missä siinä on rakkaus, toisen arvostaminen ja keskinäinen kunnioitus?

Lihavuus tai laihuus eivät voi olla ihmistä määrittäviä asioita, ne ovat muuttuvaa silmänlumetta. Laihduttaminen ei tee ketään onnelliseksi eikä varmasti paranna ryytynyttä parisuhdetta. Omaa oloa ja itsetuntoa se voi kohentaa ja siten antaa energiaa remontoida elämäänsä muutenkin ehompaan kuntoon.

Siihen hellan ääreen voi jäädä jumiin vain omalla myötävaikutuksellaan tai nyrkin voimalla, kaikissa tapauksissa tie ulos on omissa käsissä. Tunne oma arvosi, anna arvo toisillekkin - pistämätön sanonta:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe