Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
leena.reinikainen
profiilit
leena.reinikainen
leena.reinikainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+eläkeläinen+ja+vähän+vaivainenkin.+Lisäksi+olen+kouluttautunut+ammattiin,+jonka+tekijöitä+tarvitaan+nyt+korona-aikaan+muualla+kuin+perunaa+istuttamassa+tai+sokerijuurikasta+harventamassa+-+jos+nämä+nyt+vielä+näin+menee.+
Alle+15-vuotiaana+olen+kontannut+juurikaspellolla+ja+kerännyt+tomaatteja.+Perunaa+olen+istuttanut+kotikasvimaahan.+Lapsuudessani+aika+monella+oli+jokin+palsta,+vaikka+asuttiin+kaupungin+laitamilla.+Kasvihuoneita+taas+oli+ystäväni+vanhemmilla.+
Käsityövoimaa+tarvitaan+ymmärtääkseni+lähinnä+tämän+tyyppisiin+töihin.+Viljelijät+osaavat+kyllä+itse+ajaa+traktorinsa+ja+kylvää+viljat.+Vihannekset+ja+marjat+työllistävät+ajotaidottomia.+On+tietenkin+eri+juttu,+jos+työstä+ei+saa+riittävää+toimeentuloa.+Verotuksessahan+saa+vähentää+kulut,+jos+joutuu+asumaan+poissa+kotoa.
03.04.2020 16:15
Minä haluaisin nähdä sähköpostissani kaikki saapuneet viestit ja niiden lähettäjät. Nyt näen maksimissaan 8 otsikkoa, jos kavennan viestien sisältönäytön minimiin.
Esim. gmail näyttää lähettäjän ja otsikon yhdellä rivillä, jota klikkaamalla saan viestin kokonaisuudessaan näkyviin. Nyt otsikot hyppelevät sinne tänne. Jos haluan poistaa ei-toivotut viestit, usein samalla menee jokin tarpeellinen. Niitä saa siirrellä roskakorista takaisin. Lukukenttä on aivan toivoton. Siinä ei pysty lukemaan viestejä, eikä toimintonäpyjä löydä.
En halua nähdä viestin sisältöä tahtomattani. Avattu viesti on suurempi virusriski kuin avaamaton. Ja ne roskapostittajat, jotka pitävät kirjaa siitä, kuka avaa viestejä, innostuvat entisestään.
07.05.2014 16:08
Yritin poistaa suomipostin viimeisimmästä versiosta pakollista viestin esikatselua, mutta se ei näköjään onnistu. Vaihdoin aikanaan kirjeenvaihtoni toiseen postiin, kun suomiposti kavennettiin ruudun keskellä olevaksi suikaleeksi, jossa viestien otsikoista näkyi korkeintaan puolet. Nyt sama ongelma on saatu aikaan nappaamalla ruudusta vähintään neljäsosa siihen, että minun on pakko katsoa viestin sisältöä, jota en välttämättä halua nähdä.
Viestien avaamisessa on riskejä. Mm. virukset leviävät helpommin. Toinen asia on se, että kun jokainen roskaviesti aukeaa, viestittäjä, joka laskee avattujen viestien lukumäärää, innostuu lähettämään yhä enemmän roskaa.
Luulin, että "ilmoitusalueen automaattinen avaus" valinnalla "ei koskaan" poistaisi ongelman, mutta näin ei käynyt. Aina, kun avaan postin, puolet ruudusta näyttää ylinnä olevan viestin sisältöä, ja puolikkaan saa kavennetuksi korkeintaan neljännekseen.
Jättäisin tämän postin kokonaan, mutta olen valitettavasti - silloin alkuaikoina, kun posti toimi hyvin - kirjannut sen liian moneen paikkaan identiteetikseni.
02.05.2014 11:26
1 / 1