Vapaa kuvaus

Morjes! Olen 43 vuotta nuori herrahenkilö Pudasjärven suuresta kaupungista. Harrastan musiikkia kaikissa muodoissa, soitan(huonosti) ja kuuntelen(sujuvasti). TV:n ja tietokoneen äärellä kuluu myös aika, joskus hieman liikakin. Viihdyn paljon kotona omissa oloissani, olematta kuitenkaan epäsosiaalinen :) Löytyisiköhän täältä kaveria ulkoiluun ja sienimetsään ja mihin vaan mukavaan yhdessäoloon. Tupakoin ja alkoholia käytän iloon, en suruun. Olen hieman ujohko, mieluimmin kuuntelen, mutta jos sopiva juttukaveri löytyy, kyllä minustakin ääntä lähtee. Sinä tavallinen alle sata vuotias Suomalainen nainen, ota rohkeasti yhteyttä, katsotaan, mitä tapahtuu.Vakio lause näissä taitaa olla: " Et tule pettymään" ; minun kanssa varmasti joskus tulet pettymäänkin, mutta hyvän ystävän kanssa ne pettymykset osataan korjata...

Suosikkibändit/artistit: Hurriganes, oikeastaan kaikki muu paitsi virret ja klassinen, samana päivänä voin sulavasti kuunnella Motörheadia ja Erkki junkkarista.

Suosikkileffat: Simpauttaja, Iso-Arska, Eastwood, Charles Bronson, ym. toiminta, kotimaiset komediat, vanhat kauhuklassikot

Lempikirjat: Paasilinna, kotimaiset humoristit yleensä, kotimaiset sotakirjat, Aku ankka :)

Vapaa-aikanani: tv, tietokone, Nintendo, juhlinta toisinaan paremman tekemisen puutteessa, musiikki, koskettimet, haitari joskus hyppää syliin.

Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Suomi

Katson tv:stä mieluiten: Discoveryn tuotanto, elokuvat, Dokkarit, ruoka/reissuohjelmat

Kotieläimet: Villakoiria sängyn alla kissa harkinnassa.

En pidä: Pinnalliset ihmiset, Krapula-aamut, yksinäiset illat

Ruoka & juoma: tavallinen kotiruoka, maito, kamomillatee, olut, Kahvi, kossu

Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=-KFB9OWkxqo&feature=related, http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=31294984&searchid=0fe72e1b-f02a-4a49-af8a-c0100497ef0e

Koulutus: Ammattikoulu

Koulut: Kiertokoulu ja seki väärään suuntaan...

Ammatti: Muu

Työskentelen: Kotihommia=työtön

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Messenger: ep.pu67@hotmail.com

IRC: Ei

Aloituksia

1

Kommenttia

4

1. Auttakee vanhusta

Vaihon ajovalopolttimon 2-t Hurricaneen ja sain tiputettua koko valosysteemin pihalle. Nyt on piuhat sekasi mopossa ja k
    Keeway
    4
    1409