Vapaa kuvaus

Talvi ovella kolkuttaa,luonto pian valkoisen vaipan saa. :) vaaka-1960@suomi24.fi Suosikkibändit/artistit: Pääasiassa heavy-rock, mutta myösmuutakin mielialan mukaan Suosikkileffat: yleensä toimintaleffat Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: Keilaus, Pyöräily, Kävely, samoilu, yms. tilanteen ja mielialan mukaan Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: - Katson tv:stä mieluiten: toimintaleffat, Uutisvuoto, huumorijuttuja, jne. Kotieläimet: - En pidä: epärehellisyydestä Parhaat matkakohteet: Kotimaa Ruoka & juoma: kaikki itse tehdyt mieluiten ja vesi yleensä juomana Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1

Kommenttia

33

1. Tän päivän ihmiset on tullut liian vaativaisiksi joka suhteessa vain. Kuvitellaan niin 'ruusuista' elämää vain. Mutta siitä se suurin pettymys tulee aina yleensä. Pitää olla realisti elämisen suhteen. Jos kemiat kohtaa,ei pitäisi liikaa ulkokuoren siihen vaikuttaa. Se on minun näkemykseni asiasta. Toivon todella että onni suosii sinua kuitenkin vielä. :)