Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lambrpa1
profiilit
lambrpa1
lambrpa1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei,
yksinkertainen juttu noin yleisellä tasolla, mutta vaatii hieman päättäväisyyttä ja tahtoa. Viikonloppujuopottelin sijaan kannattaisi kokeilla liikuntaa. Viinaa juomalla stressi sen kuin vain lisääntyy, koska vaikka nousuhumala onkin ihan mukava olotila, sitä seuraa laskuhumala ja krapula ja krapulaisena jää asioita tekemättä, jotka lisäävät stressiä ja kierre on valmis.
Mulla ei ole itselläni vaimoa eikä lapsia, mutta täytyy sanoa, että kaikesta huolimatta maailmassa on hyvin paljon asioita, jotka "vituttavat", esim. juuri tuo naisen (seuran ja seksin) puute, mutta toisaalta moni asia on loistavasti; sinkkuna on vapaus mennä ja tulla ihan miten vain kukkaro kestää ja töissäkin asiat ovat jotenkuten kunnossa noin olosuhteisiin nähden.
Mutta summa summarum, viinan juonnilla harvat tulevat onnellisiksi.
04.03.2007 19:17
Tyypillinen tilanne opiskelijalle. Pitäisi ehtiä seurustella, opiskella, harrastaa kaikkea, olla ystävien kesken ja nukkuakin. Eivät ne opiskeluhommat stressaamalla tule tehdyksi, joten suosittelisin ottamaan hieman rennommin sekä pyrkimään hyödyntämään ystäväpiiriä opiskelujen loppuunsaattamisessa. Nukkuminen on kaiken a ja o, lisäksi suosittelen liikuntaa, koska sen avulla voi torjua hyvin stressiä ja hyvä yleiskunto nostaa stressikynnystä.
04.03.2007 19:12
>Suomi24:sen treffien miesten taso on
>SURKEA.Surkeat mielenkiinnottomat profiilit,
>huonot kuvat jotka ei herätä mielenkiintoa tai
>ei kuvaa ollenkaan! Kaikki onnettomat hyypiöt
>ettii siellä seuraa, toinen ääripää on
>panokoneet joilla ei lue profiilissa mitään.
>Ärsyttää et ainoot jotka käy tsekkaa mun
>profiilia/ottaa yhteyttä on joko a)
>yksinkertaisia b)seksiseuraa hakevia c)
>mammanpoikia&rumia d)eronneita 30+ joilla
>lapsia .
Yksinkertaiset mammanpojat ja rumat eivät pariudu, panokoneet ovat asia erikseen ja eronneet ovat ehkä yhtä epätoivoisia kuin yksinkertaiset mammanpojat ja rumat. Kyllä ne kaikki komeat miehet taitavat jo seurustella. Niin se vain on. Totuus on kyllä se, että moni meistä on itseasiassa aika tavallinen tai jopa vaatimattoman näköinen. Ikävä kyllä :)
27.02.2007 00:02
>Minulla on ollut profiili suomi24 treffeissä yli
>vuoden. Viestejä kuukaudessa saan noin yhden ja
>sekin joltain seikkailua haluavalta.
>Flirttikutsuja en ole saanut kuin 5 tähän
>mennessä. Sivuni kävijämäärä viikossa n. 10.
>Chatkutsun saan ehkä kerran neljässä
>kuukaudessa. Minulla on hyvä kuva ja olen nuori
>ja nätti, profiilissani kerron itsestäni ja
>kiinnostuksen kohteistani. Miksei kukaan halua
>tutustua? Kellään samaa ongelmaa?
Kyllä on,
täällä on profiileja aivan liikaa. Ihmiset eivät jaksa ilmeisesti kirjoitella mitään tai sitten he ovat kuin venäläiset läntisessä karkkikaupassa eli vaihtoehtoja on niin paljon, ettei osata päättää kenen kanssa alkaa seurustelemaan. Oma profiili ollut monta kuukautta ja yhteydenottoja aika vähän. Tosin ihan hyvä se profiili on olla täällä, koska mielummin kuin 100 pinnallista yhteydenottoa mulle riittää se yksi hyvä, jonka jälkeen profiilin voisi vaikka deletoida koko paikasta :)
26.02.2007 23:57
2 / 2