Suomi24:sen treffien miesten taso on SURKEA.Surkeat mielenkiinnottomat profiilit, huonot kuvat jotka ei herätä mielenkiintoa tai ei kuvaa ollenkaan! Kaikki onnettomat hyypiöt ettii siellä seuraa, toinen ääripää on panokoneet joilla ei lue profiilissa mitään. Ärsyttää et ainoot jotka käy tsekkaa mun profiilia/ottaa yhteyttä on joko a)yksinkertaisia b)seksiseuraa hakevia c)mammanpoikia&rumia d)eronneita 30 joilla lapsia .
Yäk mitä mammanpoikia
11
3071
Vastaukset
- 1234
että sun rahkeet ei riitä parempaan. Kannattaisi aina muistaa se oma taso ennenkuin muita alkaa arvostelemaan. Ja mikä pakko sinun on täällä roikkua? Kaltaisesi kaunotar varmasti saisi laatuseuraa ihan live-elämästä:)
- täysi
paska.
luulet olevasi parempikin.
onneton reppana olet - per..le
Mitä sä sitten täältä haet???Minä poistin profiilin jo ajat sitten.Eihän täällä täysi järkisiä ole,kuka istuu koneella illat pitkät???Harrastuksiin,baareihin,tansseihin,ylös ulos ja lenkille,siellä tervejärkiset ON!
- mitään...
että olet niin ruma...
- ffsdsf
Jos täällä joku mielenkiintoinen mies onkin, sellainen sivuuttaa kyllä sinut hyvin nopeasti.
- ja
taas.
- efdfwefwr
Tuolla kirjoitustaidolla ja ulosannilla en kauheasti kehtaisi toisten profiileja arvostella.Ihan varmaan tämä on sitä tyyppiä, joka on kyllä kaunis mutta jolla ei mitään muuta olekaan kuin ulkonäkönsä.Sellainen tyhjäpää, joka luulee saavansa
miehen kuin miehen, koska on niin söpö.Tällaisten tapausten kannattaisi vain hymyillä nätisti ja pitää suunsa kiinni, jotta vaikuttaisivat vähemmän tyhmiltä.- ...pojat....
...minun täytyy kyllä yhtyä tähän mielipiteeseen, vaikka se näyttääkin - ymmärrettävästi - loukkaavan aika tavalla. Tosi on että melko vaikeata on löytää miestä näiltä sivuilta jolta löytyy jotain sieltä otsaluun takaa, jolla on jotain muuta sanomista kun "kerrohan lisää itsestäsi" vaikka omassa profiilissa ei lue muuta kun että olen hyvä, se paras, ota yhteyttä. Tai että ollaan heti siellä navan alapuolella kysymässä tilannetta kuinkas usein sitä munaa saa....Puhumattakaan sitten siitä yleisestä oman hygienian hoidosta.... kaljoittelu.... tupakointi...... huoliteltu ulkonäkö...sivistynyt käytös.... Miehen ei näköjään tarvitse huolehtia näistä puolista laisinkaan.... hänhän on se luomuksen kruunu ja kelpaa "luonnollisena". Jos täällä on tosiasialla niin kuin moni mies profiilissaan asian esitää... niin hei... näyttäkää se sitten muullakin kun sillä seisovalla..... sen voi korvata jollain muulla......
>Suomi24:sen treffien miesten taso on
>SURKEA.Surkeat mielenkiinnottomat profiilit,
>huonot kuvat jotka ei herätä mielenkiintoa tai
>ei kuvaa ollenkaan! Kaikki onnettomat hyypiöt
>ettii siellä seuraa, toinen ääripää on
>panokoneet joilla ei lue profiilissa mitään.
>Ärsyttää et ainoot jotka käy tsekkaa mun
>profiilia/ottaa yhteyttä on joko a)
>yksinkertaisia b)seksiseuraa hakevia c)
>mammanpoikia&rumia d)eronneita 30 joilla
>lapsia .
Yksinkertaiset mammanpojat ja rumat eivät pariudu, panokoneet ovat asia erikseen ja eronneet ovat ehkä yhtä epätoivoisia kuin yksinkertaiset mammanpojat ja rumat. Kyllä ne kaikki komeat miehet taitavat jo seurustella. Niin se vain on. Totuus on kyllä se, että moni meistä on itseasiassa aika tavallinen tai jopa vaatimattoman näköinen. Ikävä kyllä :)- esko
Mitä neitonen luuli täältä löytävänsä mr. maailman äo:llä 165 kö? Muista, että olet edelleen internetistä hakemassa tuttavuuksia.
- 30+
"a)yksinkertaisia
b)seksiseuraa hakevia
c)mammanpoikia&rumia
d)eronneita 30 joilla lapsia."
a) Ulosannista päätellen yksinkertaisuutta löytyy kirjoittajaltakin
b) Kerropa mitä seuraa olet hakemassa?
c) Pojaksi en sinua varmaan voi väittää mutta millainen mamma olet? Onko kuvaa tarjolla?
d) Muista että voit olla tuota itse kunhan henkinen ikäsi ylittää 30 ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816