Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
lapsi asialle, mene itse perässä.
30.04.2007 12:20
Tuntuu ihan kuin minusta puhuisit. Huomaan itsekkin tulleeni hajamieliseksi ja muistamattomaksi. Äsken juuri kun piti soittaa miehelleni niin miniä vastas, olin painellut heidän numeron.
Se kauppalista auttaa ,vaikka se jäisi kotiin, kunhan vaan on sen kirjoittanut.
Sattuu nimittäin sekin joskus jäämään pois matkasta.
Kyllä se ikääntyminen montaa tuo tullessaan, vaikkei vanhoja vielä ollakkaan.
30.04.2007 12:15
Meillä ei sentäs ole lunta, muuten vaan pahuksen kylmää. Miten mahdetaan tarjeta terassilla?
Haetaan villahousut naftaliinista ja vedetään ne jalkaan - niin eikö se siitä!
30.04.2007 10:32
On mukavaa löytää joku uusi pelikin - olen jo vapaakenttään kyllästynytkin. Olin mä hiukan aikaa yöllä "kiusavinossa", siis nukkumassa, enkä nytkään aio sitä pelaamista jatkaa. Täytyi kuulumiset kurkata.
Kauppareissu on tehty ja nyt täytyy alkaa kotiaskareihin
Kylmää on +2,7 näyttää mittari - onneksi ei ole lunta niin kuin Olivialla. Mahtaa terassilla tarvita toisenkin peiton!
30.04.2007 10:28
kiitos - tässä taitaa tämä yö mennä...
29.04.2007 22:42
ja olisi varmaan ihan mielenkiintoinen, mutta kun on ummikko kielien suhteen niin minä ei ymmärtää sitä.
Pitää pyytää joskus nuoriso tulkiksi.
29.04.2007 21:00
Kiitos kutsusta, mitähän minä toisin, Krisse (saa kai sanoa niin?) ei kuulemma tykkää perunasalaatista ja nakeista - jospa teen jonkun muun kevyen salaatin, sopiiko? Rommipullon vois ottaa mukaan, saadaan tehdä kuuma toti, jos on oikein kylmää.
Taas takkuilee yhteydet, ei sovi meikäläiselle, kun kaikki pitäisi tapahtua tässä ja nyt.
Saa välillä pelata pasianssia.
29.04.2007 20:36
nykyään mää asun lähellä Raumaa, eksää lukenu tota mun ensimmäistä kirjotusta ko mää verin oikei sitä alkuperäistä murrettani, se on kyl kaukana Rauman Giälest.
Ny tullee jo vähän sanoja lyhennettyä, mutten mää mittään raumaa puhukka, on tullu matkan varrelta murteita vähän siältä sun täältä.
29.04.2007 20:26
vielä. Nykyään puhe menee lähemmäksi Rauman giält, mutta siihen puhumiseen se jää. Tämä lapsuuden ja nuoruuden murre menee vanhasta tottumuksesta.
Kamalaa se on kuunnella jo omastakin mielestä kun on ollut muualla yli 40-vuotta.
Pelkiaa taitaisi tietystä syystä olla vähän vaikea puhua!
29.04.2007 18:14
"vanhat" ollaan aina äänessä, kun paikkaan passaa.
29.04.2007 18:00
mää mittään karaoke-vehkeitä ruppee hankkiin, konnen mää mittään ossaa laulaakka. Sanotaan ett äänellään se variski laulaa, mut kyl mun on paras pittää suu kiinni ko täälä on muutenki ni vähän tota väkkee, lähtee lopukki karkuun.
Mut on se hyvä ko emäntä on taas näkyvillä - ei sitä tiä kui ruppeis hiire pöyrällä hyppimään ko se vappuki tullee.
Jaa ni, ei tää tainnu mikkään murreketju ollakka, mut mää ny vähä pistin sitäki tulleen, sanokaa sit jos se häiritti!
29.04.2007 17:56
Arvasinhan minä, että siinä joku jippo on, mutta ei noi roomalaiset numerot tulleet mieleen, muuten sitä kahtatoista vääntelin ja kääntelin.
Pääsipä siitäkin päänvaivasta!
29.04.2007 17:47
Onko kaikki täältäkin lähteneet jo vapun viettoon?
Minä olen sellainen kummajainen, etten paljon vapusta perusta, päivä muiden joukossa.
Simaa ja munkkeja kyllä teen vapuksi ja toin teillekkin munkkeja, kun täällä käyn "norkoomassa". Kaffetta näkyy vielä olevan, kun ei ole paljon ollut kävijöitä.
Taidan juoda kupposen ja sitten jatkan matkaa, kun ei sitä seuraa löytynyt.
29.04.2007 17:37
se 50-vuotta sitten on, ellei elettyä elämää!:)))
29.04.2007 17:29
se ole niin pitkä, kuinka kauas mies muistaa, mitä vanhempi mies sen pidemmälle muistaa.
(Jos muistaa!)
29.04.2007 17:25
asian niin, että silloin ennen kun oli köyhää ja lapsia paljon niin kuitenkin aina ruokaa riitti, vaikka uusia lapsia syntyi.
29.04.2007 16:33
sheriffi tulla nurkan taakse, vai sanoisikohan pari valittua sanaa.
Taitaa olla paras pitää suu kiinni ja muutenkin olla puheissaan varovainen näin vapun tienoilla.
Pois sieltä nurkasta, ei kannata surra pienistä,
ota toisetkin vielä seuran vuoksi, vaikka olen ymmärtänyt ettei se ole sinulla tapana.
Mihin on mahtanut baarin emäntä kadota?
29.04.2007 16:25
sun kanssas, perusteluja, perusteluja...
Ei mun kannata ruveta vaivaamaan pientä, sievää päätäni - en kuiteska sitä osaisi ratkaista.
Tässä sanoen mulla oli vanhanajan kansakoulussa laskennosta kymppi, mutta ei se nyt paljon lohduta!
29.04.2007 16:18
Se riippuu asenteesta, minä ainakaan en tunne mieleltäni itseäni vanhaksi saati ikälopuksi - pois se meistä.
Se on tosi, että aika on kulunut nopeasti taakse päin ajatellen ja joskus tietysti toivoo saavansa jotain eletystä elämästä takaisin. Rautavaaran sanoin päivääkään en vaihtaisi pois.
Koitappas itse vähän piristää palstaa, nyt se tosiaan tuntuu "nuupahtaneelta"!
Jospa vappua kohden virkistyttäisiin - niin ja käyppä meidän pystybaarissa!
29.04.2007 16:12
No niin! Nurkan takana ollaan taas kerran, ja ihan sheriffin saattelemana.
Taitaisi olla paras pysyä täällä, kun se vappukin tulee - tiedä mitä innostutaan tekemään.
Toivottavasti saadaan uusiakin asiakkaita baariin, ettei vallan samojen varassa. Terassi ei tällä kelillä paljon houkuttele, sisätiloissa on pysyttävä,ettei flunssa iske.
Ei ole Marjapensastakaan näkynyt, kiusaa mokoma pihdatessaan sen vastauksen kanssa.
Tämä muori lähtee koleasta säästä huolimatta "ulos" syömään!
29.04.2007 11:37
118 / 123