Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ja Uuden Vuodenpäivänä seuraava...;)
10.12.2009 21:02
IS:n keskustelupalstalla minäkin aloitin kolmisen vuotta sitten, kun opettelin läppärini kanssa surffailemaan.
Joskus vieläkin, tosin hyvin harvoin sinne poikkean ja silloinkin pääasiassa lukijana.
Vaikka siellä on vakinikkejäkin, niin siellä ei taida tulla kenenkään kanssa mitään "lähempää suhdetta",
siellä pysytään yleensä asiassa eikä niin paljon rönsyillä.
Jaa-a, luinpa vielä viestiäsi, niin taitaa niitä "tuttuja" tulla sielläkin.
Maarinalle ilmoitan, että se "kiroitusvire" oli tahto nainen - tahtonainen...
Kyllä itsellekin tulee virheitä ja sitten mulla on paha tapa ihan piruuttani heittää joukkoon murresanoja!
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!
10.12.2009 20:57
Hah-hah! Kyllä minä luin jälkeen aloittajan viestin, että oikein tiesin hakea virhettä, eikä muuta löytynyt kuin eräs yhdyssana erikseen kirjoitettuna, ei kai se voinut mikään uuden viestin syy olla?
Toivottavasti muut lukijat olivat yhtä tyhmiä - oliko pahasti sanottu?
Muuten jossain ketjussa valitettiin vakinikkien katoamista ja mainittiin, että monissa ketjuissa keskenään juttekevat,
ketkähän niin mahtavat tehdä, ei ole ovia keneltäkään suljettu.
10.12.2009 17:33
Juuditin paikalle on Jutta laitettu ja 2841 naista on saanut Jutta nimen.
Myös minulla on tapana kirjata kalenteriin päivän sää ja omia menoja ja vähän joitain tapahtumia.
Olen sanonut, että perikunnalla on sitten luettavaa, vaikka paras kai olisi ne hävittää.
Eipä silti, anopilla oli 40-luvun alusta kalenterit merkintöineen tallessa ja tarpeen ovat - monta kertaa niistä vielä on haettu jotain vuotta tai päivämäärää.
10.12.2009 11:28
Mitä teille kertoisin tänään, en paljon mitään.
Taisi eilen tulla tämänkin päivän kiintiö täyteen, oli kiva, kun niitä nimiä tiputtelemalla kirjoiteltiin, riitti iltaan asti jännitystä. Taisi tulla ennätysmäärä viestejä yhden päivän osalle.
Jutta on ollut allakassa vuodesta 1995, yhtään heitä ole kuulunut tuttavapiiriin
ja siksipä meillä oli joskus Jutta-niminen lehmä, yleensä kartoin ihmisnimiä laittamasta, onhan se noloa, jos tulee lehmä nimikaimana vastaan.
Nyt on sämpylätaikina nousemassa, siispä sämpylöitä pyörittelemään!
Muistin kirjautuakin, eilinen päivä menikin tähden kanssa!
Ai niin, säätila on eilisen uusintaa, sumuista ja harmaata.
10.12.2009 10:05
Täältä löytyy sukan teko-ohje alusta loppuun.
http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/asusteita_vaatteita/sukat-tossut/sukkaohje.html
08.12.2009 22:20
kuuluu niihin ohjelmiin, jotka olen varmaan kaikki katsonut.
Mikko Kuustonen on todella sympaattinen haastattelija ja hyvä kuuntelija, ei tuputa omia mielipiteitään
joka väliin.
Mansikkapaikkaa viitsii katsoa, vaikka vieras olisi vähemmän kiinnostavakin.
Jos joku veti Hietamiehen sanomisesta herneitä nenuun, häneltä puuttuu huumorintaju.
08.12.2009 21:33
Kai se sitten sillai on -
mulla on kolme vuotta vanha kannettava,
vaikken sitä vielä tämän kolmen vuoden aikana minkään muualle ole kantanut kuin huoltoon -
itse kun en ymmärrä muuta kuin surffailla vaan.
Tai osaan minä sen levyn eheytyksen tai mikä se on ja virus- ja vakoiluohjelman tarkistuksen!
08.12.2009 19:36
näkyykö sulla ketjun viestit kun menet nuolinäppäimillä alas tai ylös?
Pieni juttu, mutta mulla vilistää ne näkyvissä ja noilla homella ja endillä ketju on heti alhaalla tai ylhäällä.
Tää nyt on taas yhtä jankkaamista kun en käytä niitä nuolinäppäimiä, mutta tahtoo tietää...
08.12.2009 19:05
hänestä lukeneeni ja onpa tainnut hän olla tv:ssäkin,
yhtään hänen kirjaansa ei ole hyppysiini osunut.
08.12.2009 18:19
menee hitaammin, home- ja end-näppäimellä ketju on sivatsoo alhaalla tai ylhäällä! D))
08.12.2009 17:12
ole vielä virallinen liputuspäivä, kalentereihinkaan sitä ei ole merkitty.
"Sisäministeriö antoi tänään valtion virastoille ja laitoksille liputusmääräyksen ja suosittelee päivälle yleistä liputusta."
Kalentereihin tämä liputuspäivä tulee vuonna 2011.
En ole juurikaan politiikasta kiinnostunut, mutta joskus on ollut Kyllikki Pohjala kansanedustajana, ministerinäkin näkyy olleen. Piti nimi varmistaa, että en omiani kirjoittele,
en tiedä mistä on nimi jäänyt mieleen.
Pimeä päivä tänäänkin.
08.12.2009 14:34
kutsutaan "jarrusukiksi"!
08.12.2009 13:37
Ja mullakin on jo yhdeksäs sukkapari tulossa, kahdet jo annoin pojantyttärille,
pitääkö sitten loput laittaa keräykseen, sattuu kun olemaan isompaakin kokoa.
Siskoni tosin myi kirpparilla kutomiaan sukkia ja olivat hyvin tehneet kauppansa.
Sanoi nuorten käyttävän niitä lenkkareissa.
Uskon kuitenkin sukilleni pitäjiä löytyvän!
08.12.2009 10:06
En kuitenkaan malta olla laittamatta linkkiä - tässä eräs Kyllikki! D))
http://www.youtube.com/watch?v=hEotrF5PlX0
08.12.2009 09:56
Kyllikki onkin taas tuttu nimi, Äitini toinen nimi oli Kyllikki, siskollani ja hänen tyttärellään se on toisena nimenä, luokkakaverina oli aikoinaan myösK yllikki-niminen naapurin tyttö.
Onhan niitä sitten matkan varrella tullut vastaan muutama muukin.
Kuuluisin, tosin surullisen kuuluisa on tietysti Kyllikki Saari, jonka yli viisikymmentä vuotta sitten varmasti kaikki tiesivät. Itse olin silloin kahdentoista, mutta kyllä Kyllikki Saari on mieleen jäänyt.
Laulu tulipunaisesta kukastakin on aikoinaan tullut luettua ja siinäkin oli Kyllikki ja hän taisi sen Olavin saada.
Pari on vielä jemmassa, mutta annan vuoron toisille!
08.12.2009 09:52
Kylläpä tässä tiedot lisääntyvät, kun antaa juttujen rönsyillä!
Jaana Saarinenkin on näytellyt Salkkareissa, mutta ollut jo jonkin aikaa poissa,
tiedä sitten koska putkahtaa jostain esille.
Suhteet on tosiaan sarjassa sellaista sekamelskaa, ettei tahdo perässä pysyä,
mutta kun tuvassa kuitenkin istuu niin katsoo sitäkin.
Tosin osaan myöskin sammuttaa tv:n ja kuuntelen radiota,
siitäkin paremmin kevyttä musiikkia.
Olenkin sanonut olevani hömppäihminen, kirjojakin luen, mutta nekin ovat paremmin hömppäkirjallisuutta ja näillä foorumeillakin viihdyn paremmin kevyissä hömppäketjuissa.
Mutta ei se mitään kun sen tietää eikä luule itsestään liikoja. D))
07.12.2009 18:29
mutta näiden nuorien näyttelijöiden nimistä ei ole mitään havaintoa.
Sampoa esittävä näkyy olevan Sampsa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sampo_Kaukovaara
Hyvä x, on mukavaa, että löytyy ketjuun uusia kirjoittajia tai olethan sinä tänne joskus kirjoitellut.
07.12.2009 17:04
Ihan tässä hämmentyy moisesta kehumisesta! ☺
"Wiki" muuten kertoo olevan 1213 Sampsaa, taitaa olla vain miehinen nimi.
Onko niin, että miehille olisi enemmän annettu naisen nimiä?
07.12.2009 10:51
Arvakkaas kuka tietää vielä kaksi Sampsaa ja ihan ilman mitään apuja!
Olin aivan varma, että täällä on jo entinen yhdistetyn kova nimi Sampsa Lajunen, Sampaksi kutsuttu, mutta eipäs ollutkaan.
Toinen on Sampsa Pietilä, Iskelmäradio Satakunnan toimittaja. Oli jo paikallisradioissa Satakielessä ja Länsituulessa musiikkitoimittajana ja nykyään vetää Iskelmäradiossa joka toinen lauantai Sampsan iltasoittoa, omistaa mahtavan levyvaraston ja musiikkitietous on erinomainen.
Viikko alkaa yhtä harmaana kuin edellinen loppui!
07.12.2009 10:21
12 / 123