Kuustoselle

mari sätkä

Kuustoselle

Mansikkapaikalla on hyviä
vieraita. Esim. Heikki Hietamies
esiintyi hienosti, vaikka ikä jo
painaa. Mutta juontaja-Kuustonen
on mielestäni semmoinen yhden
tähden juontaja. Se tähti tulee
siitä, että ohjelmasta tulee semmoinen
efekti, että mitenkähän vieras saa
sanottua juontajalle rivien välissä, että tämä on
vain keskitason muusikko, joka ei ymmärrä
mitään elämästä. Kuustosella ei ole
lämpöä tai empatiaa. Tarvittaisiin
todella vähän elämänviisautta.
Hietamies sanoi jotenkin siihen malliin,
että tein minä teistä muusikon retkuistakin
kirjan. Kuustoselle meni jauhot suuhun.

10

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Kuustonen on erittäin hyvä ja miellyttävä juontaja.

• ruudun tällä puolen

Mikko Kuustonen on hyvä moniosaaja, Hän on karismaattinen ja komea juontajanakin. Pidän myös hänen äänestään. Minä ainakin mielelläni katson hänen juontojaan ja haastattelujaan - mukavaa, kun Mikko Kuustonen on vierrailleensakin niin sympaattinen. (Olen myös tavannut hänet livenä, kohtelias ja komea on).

• Alja
        ruudun tällä puolen kirjoitti:

Mikko Kuustonen on hyvä moniosaaja, Hän on karismaattinen ja komea juontajanakin. Pidän myös hänen äänestään. Minä ainakin mielelläni katson hänen juontojaan ja haastattelujaan - mukavaa, kun Mikko Kuustonen on vierrailleensakin niin sympaattinen. (Olen myös tavannut hänet livenä, kohtelias ja komea on).

Eipä tuokaan ollut oikein kauniisti sanottu Hietamieheltä "muusikko retkuista"!
        Mikko Kuustosen ohjelmista pidän tosi paljon.
        Hän on rauhallinen ja ystävällinen ,ennemmin ujon puoloinen,kuin hyökkäävä.
        Lemmpari juontaja!

• Pitää
        ruudun tällä puolen kirjoitti:

paljon kadehtia, että moiseen joku lähtee. :///////////

Joka ikäosioon on viitsinyt agitaation asentaa.

• jäälautta
        Pitää kirjoitti:

paljon kadehtia, että moiseen joku lähtee. :///////////

Joka ikäosioon on viitsinyt agitaation asentaa.

Näyttää olevan oikea sarjapostittaja, saako kiksejä kun moneen ikäryhmään monistelee?

• arlen
        Alja kirjoitti:

Lemmpari juontaja!

Pidän kans Kuustosesta,vaikken joka kerta katsokaan.Tänään vilkasin ja siinä esiintyi Arja Korisevakin laulullaan,minun tieni(en tiedä kuka levyttänyt)Toinen on Arto Nyberg,mitä joskus vilkasen,että keitä siellä on haastateltavana.Kuustonen on miellyttäväkäytöksinen ja rauhallinen.Sitten on ulkolainenkin ohjelma,mut tulee aika myömään sunnuntaisin "julkisuuden trauma"Pamela Connolly haastattelee,hän on psygologi tai psykiatri,oletan,ellen väärin ole käsittänyt(sekoittanut toiseen).

• joka ..
        arlen kirjoitti:

Pidän kans Kuustosesta,vaikken joka kerta katsokaan.Tänään vilkasin ja siinä esiintyi Arja Korisevakin laulullaan,minun tieni(en tiedä kuka levyttänyt)Toinen on Arto Nyberg,mitä joskus vilkasen,että keitä siellä on haastateltavana.Kuustonen on miellyttäväkäytöksinen ja rauhallinen.Sitten on ulkolainenkin ohjelma,mut tulee aika myömään sunnuntaisin "julkisuuden trauma"Pamela Connolly haastattelee,hän on psygologi tai psykiatri,oletan,ellen väärin ole käsittänyt(sekoittanut toiseen).

on levyttänyt My Wayn.

• mmuummuu
        Alja kirjoitti:

Lemmpari juontaja!

Hietamies on aina jostain syystä tuntunut pitkästyttävältä.
        En tiedä miksi, tykkääköhän liikaa oman äänensä kuuntelemisesta?
        Mutta makuja on moneksi, ei mielipiteeni ole ainoa oikea.

• Pirre*
        mmuummuu kirjoitti:

Hietamies on aina jostain syystä tuntunut pitkästyttävältä.
        En tiedä miksi, tykkääköhän liikaa oman äänensä kuuntelemisesta?
        Mutta makuja on moneksi, ei mielipiteeni ole ainoa oikea.

allekirjoittaa mielipiteesi kokonaisuudessaan.

P.s. Hietamies on liian imelä tyyppi, semmonen lässykkä..:)

• kuuluu niihin ohjelmiin, jotka olen varmaan kaikki katsonut.
      Mikko Kuustonen on todella sympaattinen haastattelija ja hyvä kuuntelija, ei tuputa omia mielipiteitään
      joka väliin.
      Mansikkapaikkaa viitsii katsoa, vaikka vieras olisi vähemmän kiinnostavakin.
      Jos joku veti Hietamiehen sanomisesta herneitä nenuun, häneltä puuttuu huumorintaju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe