tperala

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
32
naapuri teki eläinsuojeluilmoituksen mitä nyt?
Naapurini teki eläinsuojelu ilmoituksen mitä nyt tapahtuu , soittavatko ensin miten määräytyy tuleeko varoitus vai lemmi254325- 73002
Arin lempinimiä??
haluaisin nimetä mun tulevan kissanpennun Arin kunniaksi jollain Arin lempinimistä? mikä siis kisalle nimeksi ehdotuksi242382yo-ruotsi pelottaa
saiskohan mistään lukee vanhoja ruotsin yo-aineita onko jollekki sivustolle koottu tms ...?31795- 21317
unique bra hyvä ostos?
Mitä mieltä olette unique bra liiveistä? mitä eroa light ja normi versioilla?1849CP-vamma ja raskaus
Hei te pyörätuoli cp äidit , miten odotusaika sujunut lisääkö raskaus spasmeja yms kokemuksia olisi kiva vaihtaa1587elämä lapselle 2007
muistaako kukaan sen vaalean tytön nimeä joka kertoi selviytymistarinansa tässä ohjelmassa? oli jäänyt 8weenä auton alle1568ranskankielistä?
ranskankielistä heavy/metal musaa tekeviä bändejä etsiskellyt jo pitkään jos jollain tietoa infotkaa =) thanks jo etukät5527- 5519
kissan muistolle?
Mä tahtoisin ottaa tatuoinnin mun 18vuotiaan kissani muistolle? ottaisinko kissan tassut vai ko. kissan kasvokuvan ?1487- 3381
metal elite cruise 3-4.10.
olis kiva tutustua johonkin/joihinki lähtijöihin niin olisi matka seuraa =)2379- 3372
fanittamisen merkiksi?
Haluaisin ihooni ikuisen muiston lempiartististani, jonka keikkoja on tullu kierreltyä sellaset 3 vuotta. , ei bändin lo5340kiloja lisää?
Millä sais koiralle kiloja lisää siis tietenkin lisäämällä ruuan määrää mutta "lihottavia ruokia"?2316- 3229
- 11218
Uros ja narttu samaan talouteen miten toimii?
Eli harkitsen urosta ja narttua samaan talouteen ja kumpikaan en haluaisi leikkausta kun haluaisin katsoa onko vientiä ,8208tekokuidut
Saako hiuksia joissa omaa hiusta tekokuitu raitoja suoristaa tai muuten käsitellä? siis raudalla?1206