Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kim905
profiilit
kim905
kim905
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+täysin+kyllästynyt+tähän+sairaanhoitajien+valitukseen.+Ovatko+he+ainoa+ammattiryhmä,+joka+tekee+suomessa+töitä.+Itse+olen+tehnyt+töitä+12+vuotiaasta+saakka+ja+kehittänyt+itseäni.+Tällä+hetkellä+työskentelen+Cloud+Expert,+joka+on+maailman+laajuisesti+halutuimpia+asiantuntijoita.+
Sairaanhoitajien+mielestä,+heidän+pitäisi+saada+varmaan+sama+palkka+kuin+minulla,+kun+työnteko+on+niin+ikävää+ja+kun+lääkärit+saavat+parempaa+palkkaa,.+vaikka+minä+teen+kaiken+työn.+Missään+muussa+ammatiryhmässä+ei+hyväksyttäisi+20%+poissaoloja+.+Ainoa+vaihtoehto+on+nyt+oikeasti+ottaa+sairaanhoitajat+ulkomailta+ja+niitä+on+nyt+oikeasti+tulossa,+tiedän+asian.
17.09.2021 00:19
Härmälä Campinq
Leirintäkatu 8, 33900 Tampere
Puh. (03) 265 1355,
talvella puh. (09) 6138 3210,
faksi (09) 713 713/Lomaliitto, myyntipalvelu.
myyntipalvelu@lomaliitto.fi.
Avoinna 16.5.-28.8.2005.
Sijaitsee 5 km keskustasta etelään. Liikennelaitoksen linja 1, lähin pysäkki 150 m alueelta. Alue on läpi vuorokauden vartioitu. Kaksi rantasaunaa, uimaranta, kauppa, kahvila-pizzeria, kaksi leikkipaikkaa lapsille, soutuveneitä ja muita harrastusvälineitä.
Matkailuperävaunuille sähkökytkentä, hinta 4 e. Telttapaikka 9-11 e.
3 euron alennus Camping Card Scandinavia tai SF-Caravan -korteilla.
Sähkö 4 e/vrk.
Leirintämökkejä 29-66 e/vrk. varustetasosta ja ajankohdasta riippuen.
Liinavaatteet lisämaksusta.
Mökeistä: 3 hengen mökki
29 € mökki ilman hellaa ja jääkaappia
39 € hella + jääkaappi
Varasin tuolta 29€ mökin johonka tulee lisäkseni anhil. Eli vielä olisi yksi paikka mökistä vapaana jos kiinnostaa
t. Kimqgi
17.08.2005 14:42
Eli lähden Helsingistä
09.08.2005 09:43
Olit saanut ohjeet venttiilien säätöön, voisitko laittaa ohjeet joko tänne tai lähettää ne sähköpostiini kim905@suomi24.fi
Itselläni kilometrejä tällä hetkellä takana 800 ja ihan mukavasti kulkee kunhan etsii vähän pienemmät tiet.
Kone ja kytkin hiukan temppuilevat kun kone on ajettu kuumaksi. Johtuisikohan siitä, että ensiasennuöljy ei ole mitään laatu tavaraa tai sitten tuosta venttiilien säädöstä.
Jalkalaudat ottavat kyllä luvattoman helposti maahan, eli mutkissa saa olla varovainen.
Se kännykän soinnista kertova valo vilkuttelee kyllä ihan omaa tahtiinsa, eli siihen ei paljon ole voinut luottaa.
Kokonaisuutena olen ollut kyllä tyytyväinen, eli on tässä hinta/laatusuhde kohdallaan.
01.08.2005 16:40
1 / 1