Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

2

1. Niin, unohtui sanomani että ymmärrän kyllä huolesi kaikinpuolin.Itsellänikin on teini-ikäinen tytär.
    Menneisyydestäni johtuen kyselen häneltä kovin tarkkaan poikakavereistaan yms.
    Uskon että kaikki kääntyy parhain päin teillä.Juttelemalla kaikki selviää,kunhan juttelette rauhalliseen sävyyn.
    Jos vain suinkin mahdollista näytä sen verran vihreää valoa että suostut tapaamaan tämän tyttäresi miesystävän.
    Turha on huolestua ellei tiedä että missä oikeasti mennään.
  2. Parikymmentä vuotta sitten seurustelin lähes vuoden miehen kanssa joka oli 30 vuotta minua vanhempi.Itse olin 17.
    Suhde oli oikein antoisa ja opettavainen.
    Mies olisi halunnut tutustua vanhempiini mutta kielsin sen,sillä silloin olisin joutunut "kotiarestiin" eikä isäni olisi missään nimessä suostunut seurusteluumme.
    Nyt olen 39-vuotias ja edelleenkin pidän yhteyttä muutaman kerran vuodessa tähän jo nyt 69-vuotiaaseen "poikaystävääni".
    Kuulumisten vaihtaminen on edelleen tärkeää vaikka molemmat ovat omissa avioissaan ja onnellisina perheineen.
    Joten ihan voisin sinulle sanoa ettei kannata olla "ihan hirveästi "huolissaan.Luulen että tyttäresi on kuin minä silloin muinoin,elikkä ikäistäni kypsempi.
    Ja mitä tulee ehkäisyasioihin,niin kyllä uskon että he kaksi hoitavat ne kyllä hyvin.
    Ja mitä luultavimmin tyttäresi harjoittelee nyt aikuiseksi kasvamista turvallisessa seurassa,ainakin toivon niin.Suhde menee ohi,luulisin,kun tyttäresi hieman kasvaa ja haluaa uusia elämänkokemuksia.Silloin varmaankin eroavat ja suhde säilyy ystävyytenä.
    Mutta soisin että pyytäisit kaverin teille käymään jos se vain on mitenkään mahdollista.Minäkin olisin halunnut tehdä aikoinaan niin muttei se olisi ollut mitenkään mahdollista...ja kuten tuossa edellä joku kirjoitti niin tosiasia on se ,että suhde tulee jatkumaan huolimatta estelyistä,tavalla tai toisella.
    Tsemppiä vaan...ja ymmärrystä.Uskoisin että miehelläkin on tyttärellesi paljon muutakin annettavaa/otettavaa kuin vain seksi.Tarkoitan tällä henkistä pääomaa.Toivottavasti se palkitsee,minulle kävi niin :)
    hyvää loppukesää ja tulevaisuutta.