Vapaa kuvaus

Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

159

1. ohut pyyhe ympärillä siellä kyllä voi olla,että silleen,mutta ei kyllä uikkareilla yleensä olla,tosin turisteilla on vähn vapauksia
  2. Meikäläinen rakastaa suuseksiä älyttömästi,melkeinpä enemmän kuin itse yhdyntää. Kiitos exäni,joka oli todella hyvä suihinottaja ja hän otti aina loppuun asti ja myös nieli usein. Itsekin tykkään hyväillä naista oraalisesti. Olispa mulla taas tulevaisuudessa taitava suihinottajanainen,niin kuin sinä ja exäni sekä muutenkin avoin seksin suhteen. Mulla on vähän ennakkoluuloja,että monet naiset eivät tykkää ja halua lutkuttaa miestä orgasmiin tai eivät ylipäänsä pidä suihinotosta. Toivottavasti olen asiassa väärässä. Nautitaan seksistä! Onhan se yksi ihmisen välttämättömistä tarpeista.