leppalan.katri

Helsinkiin muuttanut nuori naisenalku... luovasti hullu, spontaani, huumorintajuinen, lapsenmielinen ja iloinen perusoptimisti. Jotka ei tunne, luulee, että olen hiljanen, jotka tuntee, toivoo että olisin joskus hiljaa... tekstiä siis tulee ku Niagarasta vettä. Olen omanlaiseni tientallaaja, en välitä, mitä muut musta ajattelee. Kunhan ite oon tyytyväinen omiin juttuihini, se riittää. Pystyn kuitenkin vastaanottamaan rakentavaa palautetta ja opin yleensä virheistäni. En käy tällä sivulla kovin usein, koska Facebook ja muut vie voiton, enkä vielä ole niin epätoivoinen, että hakisin seuraa netistä. Nautin sinkkuudestani siihen asti kunnes vanhanaikaisesti kadulla tms. törmään elämäni mieheen. Suosikkibändit/artistit: juha tapio, Kutless Suosikkileffat: da vinci koodi, Enkelit ja demonit, Salamavaras Lempikirjat: Liian monta tähän listattavaksi.. Vapaa-aikanani: Datailen, kuuntelen musiikkia, luen... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Ei ole. Katson tv:stä mieluiten: True Blood, vampire diaries, CSI ym., poliisi- ja rikosohjelmat Kotieläimet: Kissa<3 En pidä: ilkeät, epäkypsät ja epärehelliset ihmiset, Lady Gaga, Justin Bieber ym massateini-ihkutukset Parhaat matkakohteet: En ole matkustellut, en tiedä. Ruoka & juoma: Terveellinen kotiruoka, Mountain Dew, mustikkashotti... Linkit: http://www.irc-galleria.net Koulutus: Lukio Koulut: Kalvolan ala- ja yläaste,Hämeenlinnan Lyseon lukio Ammatti: Muu Työskentelen: Päiväkoti Tapanilassa päiväkotiavustajana. Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: EOLEE Messenger: Löytyy, mutten täälä jaa, muutenki tarpeeks turhia tyyppejä siä. Email: Saatan jossain vaiheessa antaa, jos kiinnostaa. Twitter: EOLEE Flickr: wtf ?!
Aloituksia
2
Kommenttia
27
Amway...
Serkkuni onnistui taannoin puhumaan äitini mukaan toimintaan.. On jotain verkostojuttua, missä keskitytään rakentamaan t3911668SSV suomenmestari 2009
Tämähän siis ei ole yhdellekään lajia enemmän seuranneelle mitenkään yllätys, että SSV voitti. Kolmatta kertaa peräkkäin0403