Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arja.heinamaki
profiilit
arja.heinamaki
arja.heinamaki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen vapaaehtoisesti lapseton, lisääntymisiän jo ohittanut nainen. Eniten lastenteossa minua ihmetyttää, miksi ihmiset eivät välitä siitä millaiseen maailmaan omat lapsensa tekevät. Jos maailmaa uhkaa toinen toistaan vakavammat ongelmat luonnonvarojen vähenemisestä ilmastonmuutokseen (ja nimenomaan liiallisen ja vielä pitkään kasvavan väkimäärän takia) niin kuvitteleeko joku, että seuraavat 80 vuotta voidaan elellä nukkekodissa kuin ei pahaa maailmaa olisikaan. Ihmisellä on mahdollisuus itse päättää elämästään ja valinnoistaan, käytetään sitä mahdollisuutta eikä oteta annettuna ympäristön asettamia odotuksia.
05.05.2015 20:25
Teen itse noita tarkastuksia ja kyllä yöllinen haukkuminen on ihan riittävä syy jonkun käydä katsomassa mistä on kysymys vaikka ei mistään eläinrääkkäyksestä olisikaan kyse tai edes epäily. Naapureilla pitää myös olla oikeus yörauhaan jota lyhytaikainenkin haukunta voi pahasti häiritä.
24.05.2013 20:59
Minulla alkoi salaperäiset huulen turpoamiset muutama vuosi sitten. Aina aamuyöstä, ei kipua eikä vuotoja, ja huulten turvotus laski suunnilleen aamupäivän aikana. Sitten tutkittiin perusteellisesti, mitään ei löytynyt ja lääkärin mukaan tällainen ei ole ainakaan ruoka-aineallergiaa koska syömisestä on kulunut jo monta tuntia kun turvotus alkaa. Loppupäätelmä oli että vaiva on nokkosrokkoa ja yleensä se joskus loppuu itsekseen.. Sitten alkoi tulla myös 'nokkospaukamia' milloin minnekin. Nyt niitä tulee jopa enemmän kuin huulten turvotusta. Vaivaa on jatkunut kolmisen vuotta, paukamat on pahempia kuin koskaan ja turvotuskin iskee milloin vaan. Vaaratontahan tämä on mutta ilkeä vaiva kun koskaan ei tiedä minkä näköisenä herää ja turvotus voi nykyään alkaa mihin aikaan päivästä tahansa.
26.12.2012 13:09
Jos ei tässä keskustelussa vielä tullut selväksi niin kerrottakoon sekin karu tosiasia että maidontuotannossa tulee väistämättä ylen määrin vasikoita, joille ei ole käyttöä. Sonnivasikoita voidaan kasvattaa lihakarjana, sen sijaan maitorotujen lehmävasikoita ei yleensä kannata kasvattaa jos niitä ei tarvita lypsylehmiksi. Eli melkein vastasyntyneitä vasikoita joudutaan laittamaan teuraaksi. Jos maitotuotteita käyttää, on hyvä tiedostaa että tukee tällaistakin toimintaa.
21.08.2012 22:15
Olen käyttänyt Celotronin Kuv@Vahtia ja alun sim-korttiongelmien jälkeen se on toiminut niinkuin pitääkin. Lähettää viestin puhelimeen ja kuvat sähköpostiin jos jotain ylimääräistä liikettä havaitsee. Haluan itse saada hälytykset ensimmäisenä ja päättää tarvitaanko toimenpiteitä.
15.12.2011 21:06
Niin teki minunkin kissani vanhemmiten ja eläinlääkäri sanoi heti että dementia sitä vaivaa. Kissa herää yöllä ja on jotenkin pallo hukassa. Tuskin sille mitään voi, eikä ainakaan minun kissani tapauksessa edes liittynyt huonoon kuuloon tai näköön.
12.06.2010 19:27
1 / 1