Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Reissupäivä lähestyy. Olisiko se perinteinen tapaaminen Länsiterminaalissa Cafe Laivalaiturissa terminaalin toisessa kerroksessa rullaportaiden kohdalla. Siinä seisomapöydillä on yleensä jengi kerätty kasaan ennen kuin on siirrytty porteista eteenpäin. Klo 17:30 - 18:00 tapaaminen noissa koordinaateissa. Osa mennee syömään laivalla mutta itse siirryn ainakin keulabaariin karaokeen sitten kun se alkaa. Sinne vaan sitten muutkin jos ei olla vielä terminaalissa törmäilty.
14.01.2016 22:13
Nonii.. Veronpalautuksia tähän hyvään tarkoitukseen törsätty nyt. Eli varmuudella lähdössä :)
03.12.2014 18:53
No jos mä nyt sitte kuitenki.. lähen.. Jos ei yksi tarvii olla.
11.11.2014 21:19
Tuo on poistettu jo vuosia sitten.
15.08.2014 17:03
mjoo.. sellanen antikliimaksi että parempi hautaa kaikessa hiljasuudessa tää projekti
06.08.2014 17:04
Kestomute ja jälkibanni. Nämähän ne olisivat ne halutuimmat uudet ominaisuudet, mutta niihin on jo todettu että ne eivät tule toteutumaan nykyisen chat-ohjelmiston aikana.
Tulee vielä aika kun meiltä kysytään mitä työkaluja pitäisi luotsilla olla, ja silloin pitää olla valmiina ideoita. Mikään ei siis estä haaveilemasta niitä jo nyt, mutta niitä ei tule ennen kuin chat uudistuu vastaavalla tavalla kuin kaikki muutkin palvelut Suomi24:ssä
Eli se mitä meille on kerrottu luotsitapaamisessa oli se että nykyinen chat-ohjelma on niin vanha ja niin moneen kertaan fiksailtu että kukaan ei halua enää lähteä sitä muuttamaan, koska se vain todennäköisesti johtaisi odottamattomiin virheilmoituksiin ja chatin toimimattomuuteen.
Minkälainen sitten tulee olemaan tuo "uusi chat"? Tuskin kukaan sitä alkaa alusta koodaamaan vaan ostetaan jostain softa jossa sitten on ne ominaisuudet mitä on. Sitten vaan toivotaan että joku osaisi tehdä siihen niitä muutoksia...
24.07.2014 12:20
Henkilökohtainen mielipiteeni tässä on että luotsin on kestettävä itseään kohdistuvaa kritiikkiä. Kun aikoinaan olin Bigbrother palstan valvojana jätin aina yhden ketjun jossa kirjoittavat pystyivät arvostelemaan minua. Pääsääntöisesti en vastaillut niihin koska aiheet olivat yleensä samoja. Pointtina tässä kuitenkin oli se että tuolla tavalla oikeasti vähensin työtä itseltäni kun ei tarvinnut koko ajan poistaa samaa juttua ja toisaalta myös se että mielestäni emme oikeasti ole kaiken arvostelun yläpuolella. On hyvä ottaa vastaan kritiikkiä ja tutkia välillä onko siinä oikeaa asiaa. Se pitää nöyränä. Olemme tekemässä tätä kirjoittajia ja lukijoita varten.
17.07.2014 11:46
Toimiva se taas on, mutta eipä siellä juuri mitään kirjoteltu ole.
02.07.2014 17:13
Niin no en tiedä tuleeko tämä kesän aikana tämän kummemmaksi enää muuttumaan. Jonkinlainen sähellysvaihe on ohi ja yli 6kk chattaileet ovat jo varmasti ehtineet tutustua huoneisiin sen verran että tietävät missä mitäkin on. Sikäli ei ehkä ole enää perustetta pihtailla mitään vippejä.
Vippikeskustelu nyt aina kiihtyy kun tulee uusia luotseja ja uusia linjauksia. Utopistista on ajatella että tässä mitään yhtenäistä linjaa olisi. Näin se vaan menee.
27.06.2014 17:28
Sähä nopsaan vanhennuit cooll :D
10.06.2014 18:18
noniin... Ei tässä vielä ole mitään isoa aivoriihtä ehtinyt pitämään mutta malliksi nyt tällaisia:
(22+) Biitsi
- Rentoa elämää opiskelun/duunin ja ensimmäisen oman kodin kanssa.
(30+) Baana
- Stailia sinkkuilua ja perheen elämän arkea.
(40+) Café
- Vakiintunutta uraputkea ja aikuista oloa.
(50+) Rantasauna
- Nyt on taas aikaa itselle. Villasukat jalkaan.
(60+) Veranta
- Kultainen nuoruus vai moottoripyörä?
(70+) ?
... Nämä siis ikään kuin paikka teemoina
09.06.2014 23:26
Eräänlaisia ovimiehiähän tässä ollaan mutta mikään sitä kuvaava "poke" tms ei vaan toimi. Vartija ja poliisi ovat tylsiä. "Tuomari" kuulostaa jo varsin julmalta.
Vaikka miten miettii niin ei vain tule parempaa mieleen kuin Sheriffi. Mutta tuon voisi tosiaan muokkaa muotoon "sefu" jolloin se olisi jotenkin chatmaisempi ja vähemmän agressiivinen. Aitoa chat-slangia.
09.06.2014 22:51
Noniin.. eipä tuota ole vieläkään saatu kuriin
27.05.2014 17:45
Lukitseminen on minusta harhaanjohtava termi tässä. Tuo toiminto kiinnittää viestiketjun palstan ylimmäiseksi, eikä se siitä poistu vaikka tuleekin uudempiakin viestejä. Viesti siis pysyy paremmin esillä sen ajan kuin se on lukittu. Viestiin tulee myös symboliksi neula jolla se ikään kuin on kiinnitetty ilmoitustauluun.. Viesti on vapaasti kommentoitavissa.
27.05.2014 09:56
Mieluummin näin että joku onnistui väkisin vääntäytymään tänne kuin että joku meistä olisi alkanut viestejä kopioimaan
24.05.2014 09:52
Ja kukas on tämä "S S" joka on mennyt kopioimaan tämän keskusteluketjun kehitysideat palstalle?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12263025
Kyllä oletus on se että mitä tänne kirjoitetaan on vain ylläpidon ja luotsien keskinäistä keskustelua!
23.05.2014 11:09
Ja minun kantahan ei ole tainnut salaisuudeksi jäädä...
Olen täysin vastaan tätä minun mielestäni uutta linjausta. Aikaisemmin EI OLE OLLUT ikäryhmissä mitään sellaista sääntöä että ikäryhmään kuulumaton ei saisi olla huoneessa. Poikkeuksena 16+ huone joka juontaa jo nuoriso-huoneen säännöistä.
Aikaisemmassa ketjussa ylläpito on kirjoittanut että voidaan käyttää maalaisjärkeä eikä tarvitse olla mustavalkoinen. Ja mihin tämä johti: Viime yönä poistettiin 40+ huoneesta 39v vakikeskustelija. On hienoa että luotetaan luotseihin mutta kun luodaan säännöstö ja samalla annetaan sen tulkintaan ja toteuttamiseen täysin vapaat kädet on tulos valtava riita ihan turhasta.
Vetoan siihen että ylläpidolla on kanttia myöntää että tämä ei vain voi toimia näin. Chatissa yhä useampi profiili suljetaan ja uusia nickejä perustetaan ilman ikätietoja. Minä en näe mitään hyviä seurauksia tästä.
Minun kantani yhä edelleen on että ikäryhmät ovat viitteellisiä ja ihminen itse päättää mihin hän kuuluu. Kyllä se luonnollinen siirtymä tapahtuu kun henkilö alkaa tuntea olevansa ulkopuolinen jutuissa ja hakee uusia huoneita. Kyllä muilla käytössäännöillä pitää pystyä huolehtimaan huoneen viihtyisyydestä.
21.05.2014 22:58
Mitä kiellettyä noissa on?
Kyllä minusta on ok että joku "mainostaa" omaa juttuaan. Missä sitten jos ei sosiaalisessa mediassa?
17.05.2014 08:57
kokeiles vielä niillä ohjeilla joita lähetin chatpostina
15.05.2014 17:09
Joko Doopie pääsit sefulaan? En saanut sinulle laitetu profiiliviestiä asetustesi takia
15.05.2014 10:55
1 / 61