Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dalailama
profiilit
dalailama
dalailama
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä se nyt niin vaan ikävä kyllä on että nyky nuoretkin naiset/tytöt on ylipainoisia pullukoita...ja eivät osaa pukeutua sen mukaan.Läski hyllyy ja lihaksia ei näy missään.....voi voi.Ei kaunista katseltavaa kenellekään.
10.08.2014 21:32
Joo sanasen sanon minäkin eli olen jo50v sinkku, ikäisekseni simpsakka luonnostaan.En laittaudu enkä paklaa vaan harrastan liikuntaa ja olen hymyilevä.Mutta eipä tunnu miestä köytyvän...seksi perässä vain ja sitten liukenevat pois.Eipä tunnu kivalta....oon paljon miettinyt asiaa mut vastausta saamatta.VOi olla ettei itsetunto kestä miehellä, jos on kaunis nainen.Mutta elämä jatkuu silti ja miten hyvä elämä mulla onkaan kun sen oikein oivaltaa.
04.07.2014 17:09
noh,en mä parikymppistä poitsia ottaisi mut 30-40v miehet on ok=)
kivahan se on että kypsä nainen viehättää ja houkuttaa....
ei tarvitse kiukutella ja narista enää pikkuasioista niinkun tyttöset tekevät....
ai niin....olen 51v
18.04.2013 01:32
noh...kuntosalilla vuosia käyneenä voin sanoa,että olen sieltä hoikemmasta päästä
ja mittarissa 50v=) aikamoisia pulleroita....
24.03.2013 12:31
hah...voi voi noita ukkomiehiä siellä notkuu palstat väärällään=)
ikävä kyllä
01.09.2012 11:04
no ,ei kai tuo kenellekään yllätys liene...oli vaan ajan kysymys milloin korkki auki tussahtaa=)
24.08.2012 07:57
En minä juurikaan lahjoja saanut....sen sijaan ostin lapsilleni+ lapsenlapselleni matkan jolla vietimme synttäreitäni=)
se oli minulle paras lahja...
23.08.2012 16:18
1 / 1