Vapaa kuvaus

Olen vähän yli kuusikymppinen nainen Etelä-Savosta, eläkkeellä.Juureni ovat äidin puolelta Karjalan kannakselta ja isän puolelta Oulun seutuvilta. Olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja ollut aktiivinen vaikuttaja kunnan ja seurakunnan puolella sekä erilaisissa järjestöissä ja myös politiikassa. Nyt olen luopunut luottamustoimistani (melkein kaikista) ja osallistun vapaaehtoisesti erilaisten yhteisöjen tapahtumiin. Luen paljon ja monenlaista, historiaa, elämänkertoja, muistelmia, dekkareita, romaaneja, runoja, klassikoita, vain kauhukirjallisuuden kierrän. Teen käsitöitä, neulon, virkkaan, kudon kangaspuilla, askartelen. Hoidan tarvittaessa lastenlapsiani. Hakusanat: sudokut, Elvis, käsityöt, kirjat

Aloituksia

6

Kommenttia

99

1. Kasvun hidastamiseksi katkon kesäkuussa kaikki tämän vuoden vuosikasvaimet puolesta välistä poikki. Näin olen saanut esim. vuorimännyistä tuuheita, kartionmallisia pihapuita.
  2. Jos se köynnösruususi on valkokukkainen Pohjantähti, se kukkii edellisen kesän
    versoilla.Eli tänä kesänä kasvattaa ne piiskat ja ensi vuonna kukkia on niissä.
    Siirsin sen olko-oven pielestä etäämmälle kasvamaan, kun aina löi piiskoillaan
    päin naamaa tuulessa. Tuoksuu mukavasti.Punoin nyt keväällä ne piiskat
    kiertämään toisiaan, että olisi supummassa koko kasvi.