Vapaa kuvaus

* Carpe diem - perkele! *
"Your Hotlanta Kink Test score was 694:
601-700 = You are a major league kinkster." ... :D
Olen:
= Turkulainen
= Tavallisen epätavallinen
= Muhku kauttaaltaan
= Agnostikko
= Entinen absolutisti
= Tatuoitu
= Suihkussalaulaja
= Sensuaalinen
= Rohkeasti ujo
= Elämän haavoittama
= Selviytyjä
= Äiti
= Vaimo
= Yökyöpeli
= Tunnollinen
= Runosielu
= Enemmän kommari kuin kapitalisti kuitenkaan olematta sitäkään...
Haluan:
= Rakkautta
= Läheisyyttä
= Seksiä
= Kuun taivaalta
= Lottovoiton
= Maailmanrauhan
Inhoan:
= Valehtelua
= Teeskentelyä
= Tekopyhyyttä
= Pinnallisuutta
= Vihaa/katkeruutta
= Väkivaltaa
= Byrokratiaa
= Ampiaisia ja muita iljetyksiä
= Swivel Sweeperiä!

Aloituksia

1

Kommenttia

47

1. Viesteistäsi päätellen olet aikamoisen pessimistinen ja omaat jokseenkin huonon itsetunnon, kun itseäsi kelpaamattomana pidät. Voi olla, että tuot juuri tuota negatiivisuutta esille itsestäsi, kun yrität lähestyä naista. Epävarmuus ja huono itsetunto ja oletus, että naisille kelpaa vain "pahat pojat" on monelle iso turnoff... Ei se ulkonäkö ole kaikille tärkein juttu, eikä kiltteyskään ole niin luotaanpoistyöntävää kuin luulet.

Ei kaikki naiset kaipaa hurjaa seikkailua, vaan osa tosiaan haluaa kestävän ja tasaisen parisuhteen luotettavan, itsensä kanssa sinut olevan miehen kanssa, jolla on valmiudet sitoutua jne.

Jos yksikään nainen ei ole sinulle vastannut, niin ehkä sinun kannattaisi muuttaa lähestymistapaasi. Ihan samoin kuin jos hakisit töitä, eikä yhteenkään hakemukseesi vastata, niin silloin voisi luulla, että hakemuksissasi on jotain korjaamisen varaa. Eikö? :)

Hiot hieman "juttujasi" ja koitat kehittää itsevarmuuttasi, niin ehkä se voisi edistää asiaasi. :)

Itse tapasin mieheni tuttavan kautta, vain nähtyäni kuvan hänestä. Eikä hänkään mikään adonis näyttänyt olevan, mutta tuntui mukavalta ystävän kuvauksen mukaan, niin ulkonäöllä ei ollut merkitystä. Molemmilla meillä (kuten myös ystävälläni) oli ilmoitukset suomi24:n treffeillä ja itseasiassa mieheni ja ystäväni tapasivatkin juuri s24:n treffien kautta. :) Heillä ei vaan synkannut toivotulla tavalla ja ystäväni toimi meille amorina. Eli tavallaan ikäänkuin kiertotien kautta löysin minäkin rakkauden netistä. :) Nyt ollaan jo naimisissa asti.
  2. Lastensuojeluviranomaisia varmasti kiinnostaa. Sanoitko poikien iät poliisille? Sanoitko olevasi huolissasi pojista, vai valititko vain omaa kohtaloasi? Silläkin kun on merkitystä, millä tavalla asiaa lähestyy, että saako poliisit tulemaan paikalle vai ei. Ja sekin, että jos olet juuri silloin 15 vuotta sitten kerran soittanut poliisille, niin sekään ei tarkoita, etteikö joku toinen virkamies, toinen poliisi olisi kiinnostunut asiasta.

Sitäpaitsi 15 vuotta sitten oli poliisillakin löyhemmät tavat lähestyä tällaisia tapauksia. Yleiset ajattelutavat lastenkasvatuksessa ovat sittemmin muuttuneet. Tuskinpa enää poliisikaan kohauttelee olkapäitään välinpitämättömästi, jos soitat keskellä yötä ja kerrot n. 10-vuotiaiden leikkivän ulkona.

Tuntuu vain siltä, ettei sinua kiinnosta lasten osa tässä lainkaan, vain omasi. Lapsista lähtee ääntä, he vain leikkivät äänekkäästi - ryhmässä. Oletko koskaan käynyt päiväkodeissa? Siellä hoitajien ammattitautina on kuulovauriot, koska desibelit nousevat toistuvasti korkeille tasoille. Eikä sillekään mitään voi. Ei lapsia voi pakottaa leikkimään hiljaa. Ei yksi lapsi desibelitasoa niin paljoa nosta, vaan monen lapsen äänet yhdistettyinä.

Mene itseesi ja lopeta itsesäälissä rypeminen. Soita poliisille uudestaan, ei se monen vuoden takainen yksi soitto merkkaa missään, varsinkaan, kun et ole välittänyt muusta kuin itsestäsi.

Ja näin tarkemmin ajateltuani asiaa (luettuani uudestaan koko ketjun), taidatkin olla provo. :) Sanot, että "Kerran olemme tässä 15 vuotta asuessamme soittanut", vaikka jo toisessa kommentissa alempana sanot olevasi kotona asuva nuori... Alkuperäisessä viestissä olet kuitenkin päivätyössä käyvä ihminen, joka käy nukkumaan klo 21-22, viimeistään klo 23... HIEMAN ristiriitaista. :D

Sinä voisit itse mennä sinne leikkipuistoon niiden muiden lasten kanssa, se olisi kaikkein luontevinta. Menehän hiekkalaatikolle jatkamaan tätä juttua. :)
  3. Hmmm... Tässä ketjussa ovat monet kertoneet mielipiteitään ja tuoneet esille hyviä argumentteja, kuten juuri sen, ettei ap:n kirjoituksessa puhuta yksinomaan köyhistä, vaan ihmisistä, joilla elämänhallinta lienee kyseenalainen.

Mutta itse aloittajan kysymykseen "Köyhät tekee lapsia, miksi?"... Mikä olisi vaihtoehto? Pakkosterilisaatiot jonkun tietyn tulotason alittaville ihmisille, mielenterveyden kanssa kamppaileville, vammautuneille? Tai pakotetaan keskeyttämään raskaus, jos sellainen on esim. vahingossa päässyt alulle? Aika usein kuitenkin käy näitä vahinkoja, vaikka kuinka olisi ehkäisy ollut käytössä - yhteiskuntaluokkaa katsomatta niin köyhille kuin rikkaille. Lapsia vain joskus tulee, ihan ilman, että tekemällä tehtäisiin. Elämä on sellaista.

Ja tosiaan Suomessa sosiaaliset tuet kattavat kyllä lapsiperheen menot, jos osaa elää säästeliäästi. Silloin ei saa välttämättä kaikkea hienouksia, mutta onnellisen elämän voi silti lapselleen antaa - hyviä arvoja myöten. Suurin osa köyhistä ei kuitenkaan ole sitä vapaaehtoisesti vaan voivat olla esim. matalapalkkaisella alalla töissä. Eivätkä kaikki köyhät ole sitä loputtomiin, vaan lähinnä vain väliaikaisesti, esim. opiskelijat ja vastavalmistuneet.

Raha ei ole kaikki kaikessa, eikä se kerro mitään, missä yhteiskuntaluokassa olet kasvanut. Elämänarvot, perushuolto, ehdoton rakkaus lasta kohtaan, selkeät rajat ja vanhemman oma elämänhallinta ovat avainsanoja hyvään kasvatukseen ja lapsen kehitykseen.
  4. Se riippuu niin naisesta, hänen limakalvojensa kestävyydestä, yleisestä kunnosta, ja siitä miten hyvin hän pysyy kosteana. :P Yksilöllistä siis tuo kestäminen. Mitä kosteammaksi nainen tulee, niin sitä paremmin kestää vaikka monen tunnin panon, oli sitten yksi mies tai monta miestä. Eli voisin sanoa, että mitä kiimaisempi ja kiihottuneempi nainen on, niin sen parempi, jos ryhmäseksiä haluaa. Miesmäärällä ei sinänsä ole siis väliä, kaksi tai kymmenen, kaikki riippuu edellämainituista jutuista. :D

Onneksi itsellä ei juurikaan ole ongelmia kostumisen kanssa... :D Tosin jos oon mieheni kanssa sekstaillu yhden päivän aikana monta tuntia, niin seuraavana päivänä on ollut viisainta pitää taukoa, koska paikat ovat kuitenkin joutuneet koetukselle ja ovat hellinä, eivätkä niin helposti siis myöskään kostu. :D

Toivottavasti tämä auttoi alkajaa mietinnöissään. :D
  5. Minun mieheni edellisen ja samalla ensimmäisen raskauteni aikaan pelkäsi satuttavansa minua ja vauvaa seksin aikana. Se todennäköisesti vei hänen halunsa kokonaan. Itse olin hyvinkin halukas ja olisin halunnut pupuilla koko ajan. :P Se on valitettavaa, jos parin halut eivät kohtaa - oli sitten raskaana tai ei.

Nyt, 14 vuotta myöhemmin, olen uusissa naimisissa, rv 30+5 ja olen ehkä vieläkin halukkaampi kuin nuorempana. :) Tällä kertaa voin sanoa olevani erittäin onnekas, kun mieheni haluaa yhtälailla minua kuin minä häntä.

Vaikka maha-asukki vie oman tilansa, ei se ole estänyt missään vaiheessa seksin harrastamista. Mieheni ei pelkää satuttavansa minua eikä vauvaa, hänellä on realistinen käsitys siitä, miten homma toimii. :D Meillä seksi on osa jokapäiväistä elämää, joskus useamminkin kuin kerran päivässä. ;)

Normaaliraskaudessahan ei ole mitään estettä seksille. Ja niin kauan kuin hyvältä tuntuu ja haluja riittää, niin kannattaakin harrastaa. :) Onhan seksi kaiken muun lisäksi hyötyliikuntaa ja sillä on myös kipua vähentäviä vaikutuksia (hyvänolonhormonit - endorfiinit).

Neuvolasta saa neuvoja ja esitteitä seksistä. Netistäkin varmasti löytyy erilaisia artikkeleita esim. vau.fi tai helistin.fi -sivuilta, miten seksi on vaaratonta, ellei kyseessä ole riskiraskaus. Näitä voi pyytää miehen lukemaan myös (tai käskeäkin). :)

Eri asia on, jos miehen seksihalut ovat lopahtaneet ulkonäöllisen seikan vuoksi (vatsan kasvu, ehkä lihominen). Silloin se on hänen häpeänsä ja hyvin valitettavaa. Jokaisen naisen keho muuttuu raskauden aikana, tavalla tai toisella. Toivottavasti tällaisesta pinnallisuudesta ei ole teillä kyse kuitenkaan.

Keskustele miehesi kanssa, kerro hänelle omista haluistasi ja niistä faktoista, mitä raskauden ajan seksiin liittyy. Keskustelu yleensäkin on tärkeää. Ja jos sekään ei auta, etkä edelleenkään saa miestäsi innostumaan, niin onneksi sinulla on itselläsi kaksi kättä ja mielikuvitus. :) Edellisen raskauden aikana turvautusin monesti omaan apuuni, ei sen oman seksuaalisuuden tarvitse mihinkään hävitä, vaikka miestä ei haluttaisikaan... :)