Vapaa kuvaus

Rempsee tyyppi tulen kaikkien kanssa toimeen ja otan toiset huomioon pidän urheilusta ja katson myös.musiikista sen verran,et kaikki menee!LUOTETTAVA Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

4

1. Mä olin kans menossa parin kaverin kanssa kerran Suomen lätkämatsiin,niin poliisit ampas metroasemalla R-kioskin kupeesta meidän luokse ja kysy henkkarit kans!!

No,niillä oli selvästi ratsia,kun liikuimme levottomalla alueella eli Helsingin Sörnäisissä.He vissiin katsoivat,että tossa tulee sen näkösii kavereita,että kysästäänhän henkkarit...Tuli vaan ensimmäisenä mieleen,kun itse olen kaljupää ja isokokoinen mies ja päälläni oli huomiota herättävä värikäs rotsi päällä,että pysäyttivätkö meidät jo ihan senkin vuoksi :)Mutta nämä kaksi nuorta poliisia oli siviileissä ja käytös oli kuitenkin sillä kerralla tosi asiallista.Minulla ei ollut silloin henkkareita mukana,mutta riitti kun annoin henkilötunnuksen!!Kyllä mäkin tietysti ihmettelin,kun näin heidän oikeen ampasseen luoksemme vai oisko sekottanut esim.minut johonkin toiseen ihmiseen,mutta loppu hyvin kaikki hyvin:)