Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. HEi

mitä minun kannattaisi tehdä minulla on psyykelääke määärätty syön tätä kyseistä lääkettä mikä on määrätty minulla ei se
    Erektiohäiriö
    2
    164
  2. lutris ohjelma

mun ongelma onse millä saan lutriksen auki winessä se ei aukea millään oon yrittänyt googlettaa ei löydy mitään ohjeita
    Linux Mint
    8
    160
  3. f-secure

päivittyykö f-secure ohjelmistopäivityksenä itse automaattisesti 2015 versioon?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    159
  4. poliisi virus

mitä luulette onko toi kyseinen haitta ohjelma jo tämän yhtiön tietokoannassa mitä mieltä olette?www.cloudantivirus.com/
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    157
  5. panda antivirus free

mikä on toi tili mikä tulee pandan mukana pitää joku tili aktivoida sähköpostin kautta mitä hyötyy siitä on en tiedä näi
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    156
  6. moi

pitääkö adsl modeemi sammuttaa välillä?
    ADSL- ja DSL-tekniikka
    4
    147
  7. wine

jos asentaa wineen cdltä pelin windows pelin esim gta niin tarviiko mitään komentosarjaa?.. jos tarvii niin mikä?
    Ubuntu
    7
    146
  8. zone alarm

estääkö toi jos asetukset on dfaultilla esim hakkereilta jne?
    Palomuurit
    3
    140
  9. wine

jos on wine päivittämässä uuteen versioon millä komennolla saa vanhasn pois alta?
    Ubuntu
    5
    139
  10. mcafee viirus ohjelman

ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    139
  11. ubuntu wine versio 4.1

miten saan asennettua crysis 2 pelin dvd levyltä millä komentosarjoilla se onnistuu?
    Ubuntu
    5
    138
  12. avast free

saako tällä avastista mainokset pois löysin tälläsen http://forum.raymond.cc/tutorials/19564-how-to-remove-avast-antivir
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    137
  13. avast free

päivittyykö kummiskin toi avast kun välillä tulee mainoksia.
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    136
  14. ubuntu

mitä mieltä olette pitääkö minun tehä kun käytän ubuntua tarviiko biossi päivitys tehdä. minulla on emolevy P5Q turbo as
    Ubuntu
    4
    136
  15. emolevy msi 970a-g43

mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 6
    Prosessorit ja emolevyt
    2
    136
  16. crysis

pyöriikö toi peli posessorilla core 2 quod 3.0 9650 ja näytön ohjain on näytönohjain on nvidia geforce GTX 260 ram on 3.
    2
    135
  17. Euro Truck Simulator 2 PC

saako ton kans suomen kieliseksi löysin tälläsen jutun Available in: English, Česky, Dansk, Deutsch, Eesti, Español, Eu
    1
    131
  18. wine

millä komennolla saan tämän asennettua Silverlight sain kyllä sen asennettua wineen mutta mikään ei näy sillä? oisko jot
    Linux
    7
    131
  19. avast free

mikä on avast fressä toi asetukset vieressä lukee tili? ja saako avastissa ettei tuu noita punnahdus ikkunoita noista pä
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    127
  20. avast

onko avast riitävä suojaamaan
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    125