Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. avast free

miten toi avast rekistöidään onko se ennekin vuoden ajan sen voimassa ilmanen lisenssi kun enen se rekintröintiin nykyä
    3
    118
  2. mikrosoft security essentials

onko essentilas riitävä suojaamaan onko toi parempi kun tämä uusi 4.3
    Tietoturva
    5
    117
  3. netti huijaus

minua huijattii netti kaupassa 72€ kun se meni syyrttjälle miks noin pienet summat hylätään eikä tule toiselle syytettä?
    Rikokset
    2
    116
  4. linux

pystyytkö linux asennus levyllä poistamaan järjestelmäasennuksen? elikkä boottaamaan koneen
    Linux
    15
    116
  5. Emolevy

eikö noissa kun kasaa tietokoneen on nämä käynnistys paneelin LED HD sw reset eikö ne mene yleensä yleisimmillä väri koo
    Prosessorit ja emolevyt
    3
    115
  6. näytönohjaimet

voiko tällänen olla mahdollista.... Jos omistat emolevyn jossa ei ole PCI-e3 tukea ja asennat siihen uusimman näytönohja
    2
    115
  7. ubuntu 12.04

ubuntu sovellus valikoima ei toimi en pysty esentaa enkää hakee ohjelmia.. mitä teen? ja jos on koodeja mihin ne kirjote
    Ubuntu
    6
    113
  8. ubuntu mtv3 katsomo

millä komennolla saan saan tohon selaus laajennukseen täydet suoritusoikeudet? laitoin tämän niin ei löytynyt mittään su
    Ubuntu
    2
    112
  9. wine

tuleeko tämä komento tälleen wine ohjelma.exe crysis ohjelma käynnistyy?
    Ubuntu
    7
    112
  10. f-secure

hakeeko toi päivitykset kummiskin kun on merktty reali suojaus verkko ei yhdistetty oon laittanut internet yhteys hake
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    112
  11. tuuletus luukku

mitä mun kannattaisi tehdä kun tossa ikkunassa on toi ilmastointi luukku ja toi tiiviste ei pysy paikallaa.... sieltä ve
    Ikkunat ja ovet
    1
    107
  12. Euro Truck simulator

pyöriikö pelit vielä tällä prosessorilla quod 2core 9650 eioo oikeein vielä varaa uuteen koneeseen
    7
    104
  13. avast

mikä on avastissa sen asetuksissa toi yhteisö?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    3
    102
  14. xbox one käyttö liittymä

mitä teen kun tämä tulee joka kerta mun aukasen xmoxsin tämä virhe sanoma tulee 0x800704cf.
    Oheislaitteet
    1
    102
  15. ehdollinen

olisi kysymys jos ensikertalaiselle tuomitan ehdollista tuleeko yleensä ensikertalaiselle nilkka panta? mihin tarkotuksi
    Laki
    5
    101
  16. panda could

miten tämä ohjelma on pärjännyt viirustesteissä tänävuonna mitä toi tekee jos se ei tunnista?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    100
  17. mikä on

Aggregaattivaunu??
    Liikenne
    6
    99
  18. asennus pipelight asennus

sudo pipelight-plugin --enable silverlight mitä pitää tehä kun syötän noi komennot niin terminal sanoo näin kun laitan
    Linux
    1
    99
  19. wine crysis peli

mulla on sellanen ongelma winenkanssa mitä kannattaisi tehdä kun kun yriätn pelata niin se peli kaatuu vinessä mulla on
    Ubuntu
    19
    98
  20. wine

miten wineen asennetaan directx 9.0 kun en löytänyt netistä mistään ohjeita onko siihenn jotkut komento sarjat?
    Ubuntu
    5
    96