hakeeko toi päivitykset kummiskin kun on merktty reali suojaus verkko ei yhdistetty
oon laittanut internet yhteys hakee päivitykset ilman selaimen ei välityspalvelista että se on aina päälä..?
f-secure
1
112
Vastaukset
- miteees
Minulla on täplä siinä, että 'tunnista yhteys'. Välillä laitoin sen, että 'aina päällä', mutta en oikein tiedä, miten sen kuuluisi olla. Minulla on pöytäkone ja laajakaista, mutta ei tietysti konekaan ole aina päällä.
Kyllä se tuossa tunnista yhteys tilassa ainakin hakee päivityksiä. Sehän käynnistyy, kun tietokone käynnistetään ja on päällä koko ajan. Miksei sitten 'aina päällä' tilassa myös hakisi. En tiedä. Reaaliverkko sanoo mullakin, että ei yhdistetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911