Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
emmauspikachu
profiilit
emmauspikachu
emmauspikachu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
134
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse ehdottaisin näitä,jospa näistä löytyisi jotain kiinnostavaa:
- Marilyn Kaye: Replica - Vaikka sarjaa ei ilmestykään enää,niin sitä luulisi löytyvän ainakin kirjastosta ja hyvällä lykyllä divareista ja kirppareilta.Innostuin joskus lukemaan sarjaa ja joitain osia löytyy omasta hyllystäni,vaikken omistakaan ihan kaikkia osia.Sarja on enemmän Scifi-henkinen ja sarjan pääosassa on nuori Amy Candler,jolle selviää sarjan alkuosassa olevansa klooni.
- Marilyn Kaye: Replica; Geeni-trilogia - Replica-sarjan tekijältä eräänlainen kolmiosainen jatko-osa,jossa matkustetaan menneisyyteen salaperäisen taudin alkuperän selvittämiseksi.
- J.M. DeMatteis,Mike Ploog: Abadazad - Jännä yhdistelmä sarjakuvaa ja (päivä)kirjaa,joka kolahti ainakin minuun ja kyseessä on fantasiasarja,jossa (tavallaan) seikkaillaan satukirjassa.En tiedä,kelpaako ihan 6-vuotiaalle,mutta voinee ehkä mennä 8-vuotiaaseen.On ilmestynyt suomeksi.Sarjan englanninkieliset sivut: http://www.abadazad.com
- Michael Coleman: Nettietsivät - Tätäkään sarjaa ei valitettavasti ilmesty enää,mutta saattaa kiinnostaa ehkä 8-vuotiasta,vaikka kirjan takakannessa sanotaan sen sopivan 9-12-vuotiaille,mutta olen minäkin lukenut sitä,vaikken olekaan tuota ikäluokkaa enää. *köhköh* Ja sarjassa seikkaillaan internetin välityksellä.
- Tony DiTerlizzi,Holly Black: Spiderwickin kronikat - Sarjaa oikeastaan tulee vielä,kun ensiksi oli ilmestynyt viisiosainen Spiderwicki kronikat ja nyt on ilmestynyt kaksi muuta kirjaa kolmiosaisesta Spiderwickin kronikat-sarjasta.Sarjassa on mm. haltioita ja keijuja ja on siis fantasiasarja.Sarjaa on ilmestynyt suomeksi,viisiosaisesta kronikoista on tehty leffa,johon on sullottu kaikki viisi ensimmäistä Spiderwickin kronikat-kirjaa ja kirjojen että leffan lisäksi on ilmestynyt myös samoilta (kirjan) tekijöiltä kirja nimeltä "Arthur Spiderwickin luonto-opas: Ihmeellinen maailma ympärillämme",joka käsittelee juuri Spiderwickin kronikoissa ilmestyneistä olennoista,joista aikaisemmin mainitsinkin nuo haltiat ja keijut.Itse innostuin sarjasta luettuani juuri tuon luonto-oppaan,joten uskon sen sopivan 6-ja 8-vuotiaille,jos sattuu sarja kiinnostamaan heitä. :3
Tulipas mukavasti tekstiä minulta. XD Muttah eiköhän nuo kelpaa. :'3
19.08.2009 11:21
No,yliopistossa ollessa tietty joutuu kustantaa omat oppikirjat,jos oikein ymmärsin,niin kannattaa hankkia lähimmästä Suomalaisesta kirjakaupasta kanta-asiakas-kortti,jolla saa oppikirjoista -10 % alennusta.Ja kanta-asiakas-kortti käy kaikkiin Suomalaisiin kirjakauppoihin (tietty),joten ei ole oikeestaan mitään välii,mistä Suomalaisesta haet oppikirjat. ^^
18.07.2009 11:51
Itse pidän W.i.t.c.h.-sarjasta,jota luen (en pidä TV-versiosta,hahmot näyttävät jotenkin hölmöiltä >__
14.07.2009 17:41
...ja tällä samalla nickillä (=nimimerkillä) kuin täälläkin. :3
14.07.2009 17:22
Tuli uutinen Jacksonin kuolemasta itellekin täytenä yllätyksenä,vaikken ole mikään fani. :/
26.06.2009 10:21
...mutta voisin alkaa raapustamaan kirjeitä kanssas,vaikken asukkaan ihan Oulun suunnalla,jos passaa? (Asun Järvenpäässä,junamatkaa Helsinkiin menee puolisen tuntia) :3
23.06.2009 22:11
Suomenkielistä Yu-Gi-Oh!-mangaa löytyy lehtipisteistä,kirjakaupoista sekä varmastikin alan kaupoista että divareista ja kirppareilta,Huuto.netistä (http://www.huuto.net/fi/) löytyy varmasti vanhoja numeroja eli ykkösestä eteenpäin,jahka etsii kunnolla sieltä Manga-osastolta.Animena Yu-Gi-Oh!:ia ei ole Suomeen tullut,ainoastaan jatko-osa Yu-Gi-Oh! GX,mutta tässä yks päivä tulikin Yu-Gi-Oh! Elokuva,jossa olivat,mm. ainakin Pegasos,ja leffa tuli enkkudubilla ja suomalaisella tekstityksellä,en tosin tiedä,löytyykö itse leffaa DVD-versiona täältä Suomesta.
22.06.2009 17:43
Mulla on tämmönen tiimi Emeraldissa:
Magneton 36 lvl
Tentacruel 44 lvl
Machoke 45 lvl
Camerupt 46 lvl
Swampert 47 lvl
Mightyena 47 lvl
Joo,sulla on vahvempi tiimi kuin mulla,tosin en oo pelannut Emeraldia vähään aikaan. *pelannut FireRediä* |3
17.06.2009 08:51
No,miepä asun Järvenpäässä (selvennys: junalla kestää mennä n. puolisen tuntia Helsinkiin). :3
17.06.2009 08:36
Oon menossa Animeconiin. \^w^/
Ollaan ainakin suunniteltu menevämme jollekin vuokramökille,en tosin muista enää minne. XD *hyvämuistinen*
01.06.2009 19:50
Muistan ainakin tuon Ghostbustersin,jota tuli katottua joskus pienenä siskon kanssa. ^w^ Tuo Jonny Quest ei ainakaan ole tuttu (ei ainakaan sano mitään)
21.05.2009 13:31
Miulle tulee mieleen Magian mestari,jos sitä tarkoitit?Itsekään en ole varma oliko se juuri tuo nimi,jonka annoin,kun siitä on sen verran kauan,mutta muistan sarjan tulleen joskus ja tykkäsin katella sitä. ^^
21.05.2009 13:20
Machoke ei kehity samalla tavalla kuin muut Pokémonit,vaan sen voi kehittää vaihtamalla ja käsittääkseni minkä levelisenä tahansa,kunhan on ensiksi kehittänyt Machopin Machokeksi.Ainakin Pokémon Elite 2000-sivuston Dex näin (englanniksi tosin) väittää:
http://www.pokemonelite2000.com/pokedex067.html
Itselläni on ainakin Sapphiressa 45levelinen Machoke,eikä se ole kehittynyt Machampiksi (voisin kehittääkin,jos olisi toinen laite,joten tuosta ei tarvii väittää vastaan)
21.05.2009 11:38
Voisin ehkä alkaa kirjoittelee siun kaa pelkästään kaveripohjalta,mutta kysyn nyt,ettei jää epäselväks,että ootko syntynyt v. -91,kun tuossa siun sähköpostissas lukee numero 91? (toivottavasti ei tullut turhan henkilökohtaiseksi)
28.04.2009 16:47
...on sähköpostini: kukkaketo_05@hotmail.com
Pistä viestiä tulemaan,jahka ehdit. :3
07.04.2009 11:19
tarjoutuu kirjekamuks,jos kelpaa?Oon kuiteski huono mailinvaihdossa. XD Mutta se ei kuitenkaan liity tähän mitenkään.Manga ja anime kiinnostaa,piirtäminen kuuluu myös harrastuksiin,liikuntaa en harrasta kovin aktiivisesti ja enkä harrasta parkouria saati airsoftia.Muttah sähköpostini voinen ilmoittaa tuonenpana,jos tosiaan käy siulle?
06.04.2009 23:00
Itekin huomasin kirjoitusvirheet tuota "arvostelua" lukiessa,mutta mua ainakin pisti se silmään,että toistelit juonesta melkein kaiken aikaan samaa asiaa tyyliin "juoni surkea jne." So what?Mie oon nähnyt muutaman jakson Avatar-sarjasta ja vaikutti mielestäni hyvältä sarjalta,vaikken sen pahemmin ole kattonut kuin tosiaan nuo muutamat jaksot,jotka nyt olen onnistunut näkemään.Juoni ei vaikuttanut niitten näkemieni jaksojen perusteelta mitenkään tylsältä tai muuta vastaavalta.Mutta tämä on minun mielipiteeni. -.-''
11.03.2009 16:23
...niin Bliposta löytyy Dragon Ball-tavaraa ja löytyy ainakin kaks T-paitaa,jotka ovat samanlaiset kuin Gokulla,Yamchalla ja Krillinillä on/oli päällä mangassa ja animessa.Ja myös Blipon nettikaupasta löytyy lisää:
http://www.blippo.com/store/
01.01.2009 16:01
...eli Huuto.netistä löytyy.Oon ainakin huomannut siellä myytävän ainaskin Naruto-pehmoi (esim. Kakashi),julisteita ja vihkoja
01.01.2009 15:56
Ehkä Huuto.netin kautta osoitteesta http://www.huuto.net/fi vois löytyy Hello Kittyä,jos oikein kunnolla etsii.Toivottavasti auttoi. ^^
01.01.2009 15:52
6 / 7