Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turkka.mella
profiilit
turkka.mella
turkka.mella
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+pidä+paikkaansa.+Itse+olen+90+kg+miehenä+tiputtanut+100+kg+lähtöpainosta+90+kg+painoon,+ihan+tuolla+tavalla,+että+niinä+päivinä+kun+en+käy+salilla+söin+vaan+500+kcal,+mutta+niinä+päivinä+kuin+kävin+söin+jonkun++2500+kcal,+ja+lähes+pelkästään+hiilareita+ja+ennen+reeniä,+niin+riitti+voimaa+sitten+reenata,+ja+voin+kertoa+että+ainoa+liike+mistä+lähti+voimaa+oli+maastaveto,+ja+senkin+laitan+sen+piikkiin+että+kun+maha+pieneni,+niin+sen+takia+maastaveto+heikkeni,+kun+ei+saa+enää+niin+kovia+paineita+kun+maha+ei+enää+paina+reisiin,+liikkeen+pohjalla.
Tietty+olis+mennyt+voimia,+jos+olis+reenipäivinäkin+syönyt+vaan+500+kcal,+mutta+kun+syö+paljon+hiilareita+(esim.+kokojyväpuuroa+täysmaitoon)+ennen+reeniä,+niin+voin+kokemuksesta+kertoa,+että+ei+mene+voimat.+Silloin+tietty,+kun+on+se+reenipäivä+ja+on+vetänyt+sen++2500+kcal,+niin+pitää+vielä+voimareenin+jälkeen+vetää+kovat+kuntopyörä+sessiot,+koska+muuten+lihoo+tosta+kalorimäärästä,+kun+voimareeni+kuluttaa+yllättävän+vähän+kaloreita.
17.12.2019 14:36
Unohda+se+kävelu,+jos+haluat+oikeasti+laihtua+nopeasti+ja+vaihda+se+maitohappokuntopiiriin.+Maitohappokuntopiirissä,+jos+käyt+salilla,+voit+vaikka+polkea+pyörää+melko+raskaalla+vastuksella,+kunnes+jalat+ovat+ihan+maitohapoilla,+jonka+jälkeen+vahdat+vaikka+penkkipunnerrukseen,+jota+teet+kunnes+ne+lihakset+ovat+ihan+maitohapoilla,+ja+käyt+näin+läpi+vaikka+jonkun+6+eri+liikettä,+ja+sitten+palaat+taas+ensimmäiseen.+Ylätalja,+penkkipunnerrus+ja+jalkaprässi+ovat+ainakin+hyviä+liikkeitä+tossa+kuntopiirissä.+Jos+teet+päivässä+tunnin+tai+pari,+tällaista+kuntopiiriä,+niin+takuulla+alkaa+kilot+lähteä.+Jos+et+pääse+käymään+salilla,+niin+tee+vaikka+punnerruksia+(polviltaan+tai+seinää+vasten,+jos+ei+mene+muuten+pontaa),+kyykkyjä+ja/tai+askelkyykkyjä+(ilman+lisäpainoa),+ja+kaiken+laisia+ylävartalon+käsipainoliikkeitä,+vaikka+vesipulloja+tai+jumppakuminaihoja+käyttäen.+
Ja+painosta,+mitä+voisit+käyttää+tossa+kuntopiirissä,+niin+ota+sellaset+painot+millä+saat+ainakin+50+toistoa,+niin+menee+sarjat+sinne+maitohappojen+puolelle.+
Jos+on+kova+tarve+laihtuu+oikeesti+toi+8+kiloa+tosi+nopeesti,+niin+ei+oo+ongelma+myöskään+olla+vaan+kokonaan+syömättä,+eli+0+kcal+päivässä.+Muista+vaan+silloin,+kuten+nytkin,+tolla+alle+500+kcal,+että+juot+sitten+oikeesti+paljon+vettä,+koska+muuten+tulee+tosi+helposti+uupumus.+
Itse+kun+vetelen+joskus+tällasia+kuureja,+niin+syön+päivässä+vaan+yhden+broilerin+rintapalan,+jotka+on+jotain+150+gramman+luokkaa,+ja+josta+tulee+joku+300+kcal.+
Toivottavasti+tulee+tuloksia+tolla+maitohappokuntopiirillä+ja+muista,+että+mitä+pidempiä+reenejä+vetelet,+niin+sitä+nopeemmin+laihdut.
11.12.2019 10:24
etsivälöytää+
Ei+ole,+vaan+monissa+missä+lukee+etiketissä+täysmehu+sanotaan+takapuolella+että+valmistettu+tiivisteestä+ja+täysmehupitoisuus+15+%.
08.11.2018 05:22
Varmaan+sinun+kannattaisi+eniten+panostaa+ruokavalioon,+kun+laihduttamalla+ne+suurimmat+tulokset+naisilla+tulee.+Tietty+pakaroita+voi+reenata,+niin+tulee+ryhdikkyyttä+ja+kokoa+perseeseen.+Suosittelen+pakarareenissä+isoja+painoa+eli+ehkä+joku+8+-+12+toistoa+voisi+olla+turvallinen+ja+tehokas+kun+vetää+sarjan+loppuun+asti+ja+lisää+painoja+jos+menee+enemmän+toistoja.+
Moni+nainen+pelkää+tehdä+isoja+liikkeitä+(kyykky,+mave)+kun+pelkää+että+sitten+reidetkin+kasvaa,+niin+ehkä+teet+leveällä+asennolla+vaan+jalkaprässiä.+Kannattaa+ehkä+sitä+yläkorppaakin+reenata,+niin+ehkä+nopeuttaa+laihtumista.+Ei+se+naisten+hormoonitasoilla+kuitenkaan+paljoa+kasva+jos+vähän+puntteja+heiluttelee+ja+tekee+pitkiä+sarjoja.
21.10.2018 00:56
Olen+samaa+mieltä,+että+sumo+pitäisi+kieltää.+Onhan+se+nyt+ihan+eri+liikekin.+En+ymmärrä+millä+periaatteella+voimannostossa+edes+sallitaan+sumotyyli.+Jos+sumoa+saa+käyttää,+niin+saako+kyykyssäkin+tehdä+askelkyykkyjä?+Onhan+penkissäkin+rajoituksena+ettei+saa+ottaa+liian+leveää+otetta+tangosta,+niin+miksi+ei+mavessa+voisi+olla+ettei+saa+ottaa+liian+kapeaa+otetta+tangosta?+
Mielestäni+noita+sumoja+ja+normi+maveja+ei+oikein+voi+vertailla,+kun+sumossa+notkeudestakin+on+hyötyä,+kun+jos+saa+jalat+leveämmälle,+niin+voi+vetää+tankoa+lähempänä+kroppaa,+jolloin+tarvii+kumartaa+eteenpäin+vähemmän+ja+kaikki+paino+on+melkein+jaloilla.+Näin+näyttäisi+kaikki+huipputason+sumovetäjät+vetävän+-+jalat+niin+leveällä+kuin+mahdolista+ja+jalat+on+melkein+180+asteen+kulkassa.+Hyvä+kun+itse+saan+jalat+90+asteen+kulmaan...
Itse+otin+sumon+mukaan+mave+reeniin+ihan+huvikseni,+kun+mavesta+sain+silloin+190+kiloa+ja+kun+sumoa+sitten+kokeilin,+niin+sanoin+vain+160+kiloa.+Nyt+olen+saanut+sumonkin+jo+180+kiloon,+mutta+itsellä+kun+on+tuo+notkeus+vähän+heikko,+niin+ei+ihan+kauhean+hyvät+lähtöasetelmat.+
Koen+itse+että+sumo+ottaa+enemmän+jalkoihin+ja+alaselkään,+näin+siksi+koska+normi+mavessa+maha+osuu+reisiin,+joka+ottaa+tasitusta+pois+alaselältä+jolloin+yläselkä+on+normi+maven+heikoin+lenkki,+joka+siten+pyöristyy+liian+suurissa+painoissa.
21.10.2018 00:45
Ei+siihen+kättä+pidempää+tarvita.+Tollaset+läskikädet+liikkuu+hitaasti+eikä+ne+päätä+suojaa+eikä+horkkaus+muutenkaan+paranna+pään+iskunkestävyyttä,+joten+nopee+koukku+leukaperiin+ja+läskikäsi+röhnöttää+lattialla.+Tappelussa+homma+vaan+on+niin,+että+yleensä+se+voittaa+joka+osuu+ensin+laukaan,+ei+se+jolla+on+paksuin+käsivarsi.
21.10.2018 00:30
Jos+yhtään+lohduttaa,+niin+näyttäisi+kuitenkin+olevan+niin,+että+pituudesta+on+hyötyä+noista+maailmanvahvinmieskisoissa,+koska+niissä+voittajat+on+aina+jotain+190+cm+luokkaa.+Johtunee+varmaan+siitä,+että+pituudesta+on+hyötyä+niiden+atlaskivien+nostelussa,+kun+ne+pitää+nostaa+niille+korokkeille+ja+tietty+autojen+kaadoissa+on+kanssa+hyötyä.
Itse+olen+180+cm+ja+mullakin+oli+aikanaan+sellainen+joku++190+cm+salikaveri+joka+oli+siis+todella+heikko.+En+sano+ettäkö+olisit+heikko,+mutta+hän+oli.+Kaveri+näytti+siis+todella+vahvalta+ja+oli+leveämmät+hartiat+kuin+minulla,+mutta+silti+nosti+vain+ehkä+jonkun+2/3+omista+painoistani.+Tuohon+aikaan+olin+siis+jotain+16+vuotta+ja+reeni+oli+mitä+oli+kun+ei+mistään+mitään+tiennyt+silloin.
21.10.2018 00:12
Oma+mielipide.+Itse+saan+nyt+mavesta+190+kilolla+6+toistoa.+Sain+vähän+aikaa+sitten+205+kiloa+6+kertaa,+mutta+sitten+päätin+laihduttaa+ja+siinä+sitten+putosi+mavekin.+Ilmeisesti+mahasta+on+tosi+paljon+hyötyä+noissa+nostoissa,+kuten+voi+päätellä+näiden+maailmanvahvinmies+voittajien+anatomioistakin.+Itse+nostelen+ilman+vyötä+vetoremmeillä+ja+aivan+puhtaasti+(selkä+ihan+suorana).+Olen+nyt+31+mutta+nostin+jo+20+vuotiaana+180+kiloa+maasta,+mutta+tosiaan+silloin+vedot+eivät+olleet+puhtaita.+Eli+tekniikan+puhtaudellakin+on+väliä.+
Eli+jos+heppu+on+mahakas,+käyttää+vyötä+ja+vetää+selkä+mutkalla,+niin+eihkä+tuo+on+aika+paljon+mahdollisempi+tulos.+Hän+saattaa+myös+hieman+liioitella,+niin+että+todellisuudessa+nosti+painot+pieneltä+korokkeelta.+Tosin,+saattaa+hän+myös+ihan+natukin+olla,+mutta+itse+olen+vähän+sitä+mieltä+että+kun+nyt+eletään+tällaista+aikaa+että+kuka+vaan+niitä+hormooneita+ihan+varmasti+käsiinsä+saa,+niin+en+näe+mitenkään+kummallisena+epäillä+hurjempien+nostajien+puhtautta.
20.10.2018 23:57
Kattos+helvetti!+Löysin+kuvan+kyseisestä+vaatteesta.
Eli+tuon+kuvan+paita+ja+siihen+kuuluvat+housut:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/f6ece71dfc664bafbb61eac712469ba8.jpg
Artikkelissa:+https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001213433.html
Kulkee+artikkelin+mukaan+nimillä:
-+teddykankainen+lämpöalusasu+
-+nallepuku
-+robinhood
29.05.2018 02:48
Tuohon+sun+virtsakysymykseen,+niin+ei+kannata+kaataa+virtsaa+kasvien+päälle+johtuen+ilmiöstä+nimeltä+osmoosi.+Ilmiössä+neste+siirtyy+puoliläpäisevän+kalvon+(kasvien+solukalvon)+läpi+väkevämpään+liuokseen,+aiheuttaen+tässä+tapauksessa+kasvien+kuivumisen.+Koska+virtsa+on+väkevämpää+kuin+kasvien+solujen+sisältämä+neste,+niin+kasvien+soluneste+siirtyy+ulos+soluista+virtsaan,+aiheuttaen+kasvin+kuihtumisen.+Tämän+ilmiöön+(osmoosiin)+perustuu+mekanismi+jolla+kasvit+ottavat+nestettä+ympäristöstään+(myös+kapillaari-ilmiö).+Normaalisti+kasvien+soluneste+on+aina+väkevämpää+kuin+ulkopuolinen+vesi,+jolloin+normaalisti+vesi+siirtyy+kasveihin.+Painvastoin+kuitenkin+käy+jos+ulkopuolinen+neste+on+väkevämpää+ja+siten+kasvi+kuolee.
19.05.2018 18:54
Mitäs+jos+on+mies+ja+identifioi+itsensä+naiseksi+ja+haluaa+sitten+sukupuolimuutoksen+mieheksi,+niin+voiko+sitten+saada+miehenä+mishormoneja?+:+)
05.05.2018 21:52
Veikkaisin+syyksi+alkoholin+suurempaa+käyttöä.+Ilmeisesti+se+on+testosteroni+joka+saa+sarvan+kertääntymään+keskivartaloon+ja+estrogeeni+joka+saa+sen+kerääntymään+tisseihin,+reisiin+ja+perseeseen.+On+joitain+tutkimuksia+jotka+viittaavat+että+alkoholin+käyttö+naisilla+lisää+testosteronin+määrää...+Ehkä+tässä+voisi+olla+selitys+ilmiöön.
09.05.2017 08:10
Siis+parrankasvatus+oli+se+varsinainen+tarkoitus+ja+siis+ihan+vaan+mielenkiinnosta+selvitän.+Tuskin+koskaan+olen+mitään+oikeasti+tekemässä,+kun+oon+vasta+29+vuotta+ja+isä+aikoinaan+totesi+että+hänellä+parta+alkoi+kasvaan+kunnolla+vasta+30+vuotiaana...
22.04.2017 21:59
Joo,+eturauhanen+ei+ole+lerssi,+mutta+DHT+säätelee+silti+myös+lerssin+kasvua...+Kerran+yhdessä+dokumentissa+ydelle+pojalle+jolla+oli+alikehittynyt+lerssi+lääkäri+laittoi+honkun+hormooni+kuurin...+Jotkut+myös+käyttää+DHT+geeliä+kulliinsa,+ja+kertoo+että+kasvaa+sillä+(löytyy+jotain+videoita+YouTubesta)....
21.04.2017 13:15
Jonkin+laista+buusteria+karvoitukseen+olen+tässä+vähän+etsimässä.+Olen+vaan+laittanut+merkille,+että+aika+usein+alkoholiin+taipuvilla+mieheillä+on+aika+tuuhea+parrankasvu,+vaikka+sitä+sanotaankin+että+alkoholi+alentaa+testosteronin+tuotantoa+miehillä.+Saattaisikohan+olla,+että+alkoholi+alentaa+testosteronin+tuotantoa+miehillä+muuttamalla+sitä+dihydrotestosteroniksi+(DHT),+joka+siis+aiheuttaa+juuri+parrankasvua+ja+kaljuuntumista,+vai+olisikohan+mahdollista,+että+alkoholi+jotenkin+teenaa+elimistön+testosteronin+tuotantoa+muodostamalla+sille+haasteen+silloin+kun+henkilö+on+alkoholin+vaikutuksen+alaisena.+Tällöin+siis+voisi+olla+mahdollista,+että+henkilön+elimistö+yrittäisi+kamppailla+alkoholin+testosteronia+alentavaa+vaikutusta+vastaan,+vahvistamalla+testosteronin+tuotantomekanismia,+jolloin+henkilön+ollessa+selvinpäin+tuottaa+tuo+testosteronin+tuotantomekanismi+ylimäärän+testosteronia,+koska+nyt+sillä+ei+ole+enää+alkoholin+aiheuttamaa+rasitusta.+Vähän+siis+sama+periaate+kuin+mikä+lihaksilla+on+rasitukseen+sopeutumiseen.+Olisikohan+elimistöllä+tällainen+mekanismi+myös+hormooneiden+tuotannossa?
21.04.2017 08:35
Niihin,+mutta+se+aiheuttaa+myös+parran+sekä+eturauhasen+kasvua,+joten+joku+saattaa+hyvinkin+haluta+vaihtaa+hiuksensa+tuuheaan+partaan+ja+hermottomaan+lerssiin...
21.04.2017 08:25
Olen+samaa+nieltä.+Ehkä+tässä+on+kuitenkin+vielä+toivoa+siten,+että+päästämällä+vähän+Islamia+Suomeen+saadaan+naisten+oikeuksia+karsittua+oikein+kunnolla,+kun+hölmöinä+muutenkin+koko+ajan+äänestävät+muslimeiden+sisäänottamisen+puolesta...
20.04.2017 11:49
Islam+ja+Juutalaisuus+ovat+uskontoja+joihin+kuuluu+oppi,+että+heille+ihanteellisessa+maailmassa+ei+uskovaiset+alistetaan+palvelemaan+uskovaisia,+joten+on+hieman+naivoa+kummankaan+uskonnon+tapauksessa+olettaa+etteikö+uskonnon+sisällä+pikkuhiljaa+pyrittäisi+hivuttamaan+lainsäädäntöä+suuntaan+joka+mahdollistaa+heidän+lopullisen+suunnitelman+maailman+dominoinnista.+
Täten+siis,+mikäli+Muslimeita+ja+Juutalaisia+ei+aktiivisesti+tarkkailla+ja+heidän+toimiinsa+puututa,+tämä+todellisuus+mielessä,+niin+totta+kai+he+jossain+vaiheessa+saavat+hivutettua+suunnitelmaansa+eteen+päin...+Näiden+juttujen+edistämistähän+he+siellä+uskonnollisissa+piireissään+juuri+puuhailevat...
20.04.2017 11:27
Okei.+Asiasta+toiseen+-+mitäs+olisit+mieltä+dihydrotestosteroni-geelistä?+Ilmeisesti+dihydrotestosteroni+(DHT)+on+nimenomaisesti+takana+parrankasvussa,+lajuuntumisessa+ja+sukupuolielinten+kehittymisessä.+Mitäs+mieltä+olisit+jos+joku+ostaisi+tällaista+geelivalmistetta+ja+käyttäisi+sitä+partaansa+ja+sukupuolielimeensä?+Uskoisitko,+että+siillä+voisi+olla+positiivinen+vaikutus+parran+kasvuun+ja+sukupuolielimen+kehitykseen?
Ja+jälleen+haluaisin+korostaa,+että+tuumailen+näitä+melko+lailla+uteliaisuuttani,+enkä+siksi+että+olisin+varmaan+koskaan+näitä+juttuja+kokeilemassa...
20.04.2017 02:58
Okei.+Olisiko+mahdollista,+että+perussuomalaiset+eivät+ole+vielä+"päässeet+valtaan"+ja+siksi+eivät+ole+vieläkykeneviä+lunastamaan+lupauksiaan,+jotka+sanoivat+toteuttavansa+kun+pääsevät+valtaan?+Meinaan+vaan,+että+jotenkin+tuntuisi+kohtuuttamolta+olettaa,+että+perussuomalaiset+pystyisivät,+tai+ylipäätään+kukaan+pystyisi+ilman+hallituksen+enemmistön+kannatusta+toteuttamaan+juuri+mitään+lupauksiaan.+
Itse+äänestin+nyt+kuntavaaleissa+erästä+perussuomalaista+(Antti+Moisander,+470)+ihan+vaan+sillä+kriteerillä+että+hän+vaikutti+olevan+vaalikoneessa+kaikkin+jyrkimmin+maahanmuuttoa+vastaan.+Minulla+on+tällainen+ajatu+toimintani+takana:+mitä+enemmän+maahanmuuttokiirrisiä+perussuomalaisia+politiikkaan+pääsee+mukaan,+niin+sitä+todennäköisemmin+asialle+joskus+voidaan+tehdä+jotain.+En+siis+väitä+ettäkö+tietäisin+100+%:n+varmuudella,+että+toimintani+johtaisi+haluamaani+tulokseen,+mutta+minusta+se+näyttäisi+olevan+paras+epätoivoisista+vaihtoehdoistani.+Oletko+eri+mieltä+jonkin+ajatukseni+kanssa,+ja+jos+olet+niin+mikä+olisi+sinun+mielestäni+paras+tapa+saada+haluttu+muutos+tapahtumaan,+jos+ei+juuri+äänestämällä+eduskuntaan+ja+politiikkaan+niitä+henkilöitä+joilla+on+kannat+joita+itsekin+kannatat?+Huomaa,+että+valitsen+kuitenkin+toteuttaakseni+sen+kaikkein+epätoivoisimmankin+vaihtoehdon,+jos+toisena+vaihtoehtona+on+se+ettei+asialle+tehdä+mitään.
20.04.2017 02:51
1 / 23