Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

450

1. Mistä armeijan nallepuku?

Itse kävin Lapin lennostossa, Rovaniemellä, armeijan ja siellä meillä ainakin vaatteisiin kuului sellainen todella paksu
    Armeija
    12
    16458
  2. Huoneilman hiilidioksiditasot talvella

Hei. Ostin muutama kuukausi sitten tällaisen pienen, kahden huoneen talon ( sauna), ja aloin huolestua ilmanlaadusta kun
    19
    8088
  3. Yksi testosteroni-injektio

Tuli tuossa mietittyä, että olisikohan mitään hyötyä jos ottaisi yhden testosteroni-injektion (ei siis mitään kuuria, ei
    Kehonrakennus
    21
    4655
  4. Mitä omistusasuminen kerrostalossa oikeasti maksaa

Haluaisin oikeita lukuja ja arvioita, jotta pystyisin paremmin hahmottamaan omistusasumisen menoja kerrostalossa. Minua
    Asuntojen hinnat
    50
    2842
  5. Homous ei ole synnynnäistä

Eli olen sitä mieltä, että homous ei voi olla synnynnäistä, koska: 1. Osa homoista vaihtaa takaisin heteroseksuaalisuute
    Gay
    66
    2798
  6. Papujaija merkki sille joka ensin selvittää tämän!

Miksi näin? 25 * (1/0.95) = 500 * (1/0.95) - 500 Eli tämä on loppupäätelmäni seuraavan matemaattisen tehtävän ratkaisun
    Matematiikka
    15
    2413
  7. Apo-Calypso VS T12

Jaa, luulitko että puhuin maan päällisistä tapahtumista, koska en puhunut. Tarkoitin, että jossain toisessa galaksissa
    52
    1633
  8. Jääkauden evidenssi ei ole kiistaton, vai onko?

Eli haluaisin aloittaa keskustelun siitä onko mahdollista olla uskomatta jääkauteen, selittämällä sille annetun evidenss
    Geologia
    52
    1196
  9. Magneettimoottori

"Ei vaan ole mahdollinen staattisilla magneeteilla" (tämän päivän fusiikka). Vaikka fysiikan lait eivät sitä mahdottomak
    Fysiikka
    5
    879
  10. Ilmasta enerkiaa, ilmasta

Mitäs mieltä oottee tästä virityksestä, ilmaista enerkiaa ilmasta. http://www.metacafe.com/watch/915226/free_electricit
    Elektroniikka
    6
    823
  11. Naiset ovat turhia.

Ajattelin tässä nyt laittaa ajatukseni tänne analysoitavaksi. Olen melko hyvän näköinen ja urheilullinen, 28 vuotias T
    Parisuhde
    49
    776
  12. Agnostikko ateisti ja agnostikko kristitty

Sitä kuulee välillä ihmisten sanovan, että he ovat agnostikko ateisteja. Tulivan tuossa sitten mieleen, että itse taidan
    Ateismi
    66
    639
  13. Kertokaa, kun ei tiedä (Honda VB 900cm^3 1973)

No, nyt sitä oon sitten siinä pisteessä, että vois moottoripyörän ostaa ja ainakin mun silmään tollanen http://www.nett
    Honda.
    4
    629
  14. Magneetti & vismutti

Kuinka magneetin magneettikenttä reakoi kun magneetti pakotetaan vismuttilevyyn kiinni, siten että magneetin kumpikin na
    Fysiikka
    4
    607
  15. En uskalla enää seurustella.

En ole hirveästi elämäni aikana seurustellut. 3 suhdetta kaiken kaikkiaan on ollut ja nyt olen 30 vuotias mies. Ensimmäi
    Suhteen aloittaminen
    3
    558
  16. Kuri ja järjestys.

(KJV) Sananl 13:24 "He that spareth his rod hateth his son: but he that loveth him chasteneth him betimes." (33/38) San
    Kurinpito
    10
    487
  17. Miten lämpö saa atomit värähtelemään?

Eli olen kuullut, että lämpöenergia saa atomit värähtelemään, mutta minua kiinnostaisi tietää, että miten lämpöenergia s
    Fysiikka
    25
    472
  18. Fundamentalistinen Ateismi

Ajattelin aloittaa verkkaisen keskustelun siitä kuinka minusta näyttää siltä, että tämä uusi ateistinen Richard Dawkins
    Ateismi
    133
    421
  19. 1/0=∞

Todistus; Piirrä funktiolle y=1/x kuvaaja. Kun x=∞ y=0 ja kun y=0 x=∞ sen voi kuvaajan hahmoteltuaan itse havaita ja jos
    Matematiikka
    7
    414
  20. Rypäletäyshemua?

EIkö suomesta saa ruokakaupoista mistään rypäletäysmehua? Kävin Alkossa kysymässä, mutta sanoivat että on ruokakauppojen
    Viinit
    3
    376