Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turkka.mella
profiilit
turkka.mella
turkka.mella
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+on+mielestäsi+perussuomalaisten+numero+yksi+valhe?
19.04.2017 14:30
Kaveri+on+maksettu+probaganda-trolli+joten+ei+kannata+välittää.+Rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee,+mutta+ei+kannata+aivoistaan+kuitenkaan+luopua.
19.04.2017 11:51
Tuo+alkoholin+vaikutus+testo-tasoihin+on+kyllä+mielenkiintoinen+asia.+Jotenkin+olen+sellaisen+käsityksen+alla,+että+mikäli+luonnollista+testotasoa+tukahdutetaan,+jollain+aineella+kuten+vaikka+alkoholilla,+niin+alkoholin+käytön+lopettamisen+jälkeen+voisi+olla+mahdollista,+että+testotasot+palautuisivat+jopa+aijempaa+korkeammalle+tasolle,+koska+silloin+kun+alkoholi+tukahdutti+testoa,+niin+elimistö+ehkä+yritti+tuottaa+enemmän+testoa+(laittoi+elimistöön+painetta+teston+tuottamiseksi,+koska+aloholi+vei+siltä+vaikutusta,+tai+vaikeutti+sen+tuotantoa),+tällöin+sitten+kun+alkoholin+lopettaa,+niin+voisi+ehkä+olla+mahdollista+päästä+alkoholin+käyttöä+edeltäviä+testomääriä+suurempiin+arvoihin.+Mitä+olet+mieltä+tällaisestä?
19.04.2017 05:03
Mitä+lällaiset+side+effektit+voisivat+olla?
19.04.2017 04:58
Mutta+voisiko+yksi+suuri+testosteroni+annos+aktivoida+parrankasvun+kerta+leitolla+korkeammalle+tasolle?+Ymmärrän,+ettei+yksi+pistos+varmaan+lihasvoimaa+tuo,+mutta+tuollaisten+karvasolujen+aktivointi+saattaa+olla+sellainen+ON/OFF+juttu,+niin+ehkä+piikki+voisi+sen+saada+aikaan...
18.04.2017 21:41
Onko+jotain+lähdettä+tuolle+väitteelle?+Itse+meinaan+syön+minimissään+sen+10+munaa+päivässä+ja+rasvaakin+on+jonkin+verran+ja+salilla+tulee+käytyä,+mutta+mitään+man+boobseja+ei+kyllä+ole...+
Toiseksi,+miksi+juuri+kanamunien+kolesterooli+muuttuisi+estrogeeniksi,+eikä+vaikka+kanankoipien,+tai+naudan+lihan+kolesterooli?+Väitätkö+myös,+että+kananmunat+sisältäisivät+estroneegi-hormoonia+jo+itsessään,+vai+kuinka+väitteesi+pitäisi+tulkita?
18.04.2017 08:58
Millä+mekanismilla+kolesterooli+juuri+kanamunista+muuttuisi+estrogeeniksi?+Tietääkseni+lähes+kaikki+anaboliset+hormoonit,+kuten+myös+testosteronin+elimistö+rakentaa+kolesteroolista,+joten+ilman+kolesteroolia+ei+ole+myöskään+testosteronia.+Ja+toiseksi,+miksi+juuri+kanamunan+kolesterooli+muuttuisi+juuri+estrogeeniksi,+eikä+vaikka+naudan+lihan+kolesterooli?
18.04.2017 08:55
Itse+syön+kennollisen+munia+päivässä,+joka+päivä+ja+joskus+kaksi+kennoa,+eli+10+-+20+munaa+päivässä.+Miksei+niitä+nyt+muka+uskaltaisi+syödä?+Ei+se+kolesterooli+niistä+kanamunista+ole+sama+asia+kuin+kolesterooli+veressä.+On+ihan+tieteellisillä+tutkimuksilla+osoitettu+ettei+ravinnoksi+naututun+kolesteroolin+määrä+vaikuta+veren+kolesterooli+tasoon.+Jos+et+usko,+niin+käy+vaikka+lukemassa+ylen+artikkeli:+http://yle.fi/uutiset/3-6154008,+jossa+todetaan+että:
"THL:n+tutkimusprofessorin+mielipidettä+ei+horjuta+edes+alkuvuonna+julki+tullut+amerikkalaistutkijoiden+meta-analyysi+eli+yhteenveto+lukuisista+aiemmista+tutkimuksista.+Siinä+todettiin,+että+kovan+eläinrasvan+syöminen+ei+lisännyt+sepelvaltimotaudin+tai+aivohalvauksen+riskiä."+(http://yle.fi/uutiset/3-6154008)
Että+siitä+vaan+munia+popsimaan.+Kanamuna+sisältää+super+paljon+tärkeitä+vitamiineja,+kuten+B12+vitamiinia+ja+koliinia.+Parhaiten+saa+kanamunat+syötyä+niin,+että+laittaa+kiehuvaan+veteen+6+minuutiksi+ja+sieltä+heti+kylmään+veteen,+niin+jää+keltuainen+lähes+kokonaan+nestemmäiseksi+ja+on+mukavampi+syödä+kuin+täysin+kovaksi+keitettyjä+(varsinkin+jos+alkaa+menemään+yli+10+klp.+päivässä).
18.04.2017 08:51
Itse+olen+reenannut+jo+pitkään+(nyt+olen+29+vuotias).+Teen+mavea+joka+viikko+kerran+ja+ilman+vyötä+ja+niin+että+kädet+on+samalla+puolella+tankoa,+ettei+hauis+vaurioittuisi+ja+että+tulisi+symmetrinen+rasitus+selkään+ja+hartioihin.+Nyt+saan+maasta+185+kilolla+6+toistoa,+mutta+saisin+kyllä+paljon+enemmän+jos+käyttäisin+vyötä+ja+ottaisin+otteen+niin+että+kädet+olisi+eri+puolilla+tankoa+ja+jos+antaisin+selän+vähän+pyöristyä.+Itse+koen+kuitenkin+turvallisimmaksi+jatkaa+näin,+vaikka+se+syökin+suorituksesta.+
Tuntuu+vähän+että+oma+mave+on+jotenkin+juuttunut+tuohon+185+kilon+paikkeille,+mutta+katsotaan+nyt+tässä.
18.04.2017 07:38
Itse+olen+180+cm,+ja+olen+kaverin+joskus+Tampereella+nähnyt+ja+on+kyllä+ainakin+minua+lyhyempi.
18.04.2017 07:12
Jos+haluat+olla+vaan+iso+kundi,+niin+kokeile+sitä+High+Intensity+Treining+systeemiä,+jossa+tehdään+vaan+joku+1+sarja+per+liike/lihas,+ja+syö+vaan+paljon+lihaa+ja+suhteellisen+vähän+hiilareita.
18.04.2017 07:08
Niin.+En+ole+ajatellut+paljastaa+suunnitelmaani+täydellisyydessään,+mutta+suunnitelman+ensimmäisenä+vaiheena+tarvitsisin+saada+lääkärin+paperit.+Tehtävänäsi+olisi+siis+ensimmäisenä+avustaa+minua+saamaan+lääkärin+paperit,+toimimalla+etälaiteoperoijana+lääkiksen+kokeissa...
18.04.2017 02:09
Homous+on+valinta,+tai+paremminkin+itseypnoosi.
Monet+nuoret+nykyään+tulee+ajattelemaan+olevansa+homo+hypnotismiin+perustuvien+mekanismejan+seurauksena.+He+altistuvat+jossain+vaiheessa+induktiolle,+jossa+henkilö+tai+taho+jonka+he+näkevät+auktoriteettinä+antaa+heille+suggestion+joka+johtaa+heidät+epäilemään+seksuaalisuuttaan.+Esimerkkinä+voisi+antaa,+että+joku+sukulainen+vihjaa+pojan+olevan+tyttömäinen,+tai+että+jokin+pojan+puuha+on+epäheteromaista.+Suggestio+taas+siis+nostattaa+epäilyksen,+jota+sitten+ruokkii+vääristynyt+itsetutkiskelu+ja+homo+käsitys.+
Nykyään+ihmisille+uskoteltujen+vääristuneiden+homokriteerejen+perusteella+tällainen+henkilö+helposti+doagnosoi+itsensä+homoksi,+sellaisten+asioiden+pohjalta+jotka+ovat+aivan+normaalia+heterotoimintaa.+On+ihan+normaalia+heterolle+olla+kiinnostunut+esteettisistä+saman+sukupuolen+vartalaista,+koska+hyväkuntoiset+vartalot+ovat+esteettisesti+miellyttäviä+katsoa.+Jokainen+heteromies+voi+katsoa+vaikka+Roomalaisia+marmoriveistoksia+ja+todeta,+että+heidän+vartalonsa+ovat+kauniita+ja+miellyttäviä+katsoa,+ilman+että+se+tarkoittaisi+että+olisi+homo.+Jokaisella+heteromiehellä+voi+olla+voimakkaita+tunteita+toista+miestä+kohtaan,+ilman+että+tunteisiin+liittyisi+seksuaalisuutta.+Ja+mikäli+jollain+heteromiehellä+on+voimakkaita+tunteita+toista+miestä+kohtaan+(paras+kaveri),+mutta+hänen+päässään+velloo+kysymykset,+että+onko+hän+nyt+homo+tämän+takia,+niin+saattaa+tämä+johtaa,+käänteisenä+itsehypnoottisena+suggestiona+seksuaalisten+tunteiden+muodostumiseen.+Esimerkkinä+vaikka,+että+henkilöllä+on+paras+kaveri+ja+hän+kyseenalaistaa+seksuaalisuutensa+ja+alkaa+tarkkailemaan+itseään,+että+onko+hänellä+seksuaalisia+tunteita+henkilöä+kohtaan,+jolloin+seksuaalisuuteen+ja+kiihotukseen+keskittyminen+itsessään+saa+henkilön+kiihottumaan,+jonka+hän+sitten+väärin+tulkitsee+johtuneeksi+kyseisestä+parhaasta+kaveristaan.+Näin,+ja+monella+muullakin+tavalla+henkilö+voi+väärin+diagnosoida+itsensä+homoksi,+joten+mikäli+sinulla+asia+on+vähänkin+epäselvä,+niin+olet+100+%:ti+hetero,+ja+lakkaa+piettimästä+asiaa+ja+mene+katsomaan+kuvia+isoista+tisseistä...
17.04.2017 11:14
Naisilla+on+sellanen+juttu,+että+ne+ihastuu+kusipäihin,+koska+kusipåäisyys+osoittaa+voimakkuutta+ja+valtaa.+Naiset+eivät+voi+vastustaa+miehiä+jotka+osoittavat+valtaa+ja+siksi+he+yrittävät+mielistellä+heitä,+vaikka+kyseiset+miehet+kuinka+kaltoinkohtelisivatkin+naista...+Näin+se+vain+menee+-+terve+tuloa+todellisuuteen.
17.04.2017 10:54
Toi+punastuminen+lähtee+kun+opit+olla+välittämättä.
17.04.2017 10:51
Mene+liikuntahallille+ja+hakkaa+nyrkkeilysäkkiä,+tai+nostele+peinoja.+Menee+liiat+paineet+ja+sitten+alat+lukemaan+kokeisiin,+mutta+lue+strategisesti.+Ei+kaikkia+kirjoja+tarvi+lukea+kannesta+kanteen.+Piirrä+kuvia+ja+iksinkertaistuksia+kirjoissa+asitetyistä+asioista.+Visualisoi+asia+mahdollisimman+paljon,+niin+sillä+ne+muistaa.
17.04.2017 10:49
Joo.+Ihan+hyvä+idea+karsia+kavereista+pois+ne+kusipäät.+Muista+että+"misery+loves+company"+kurjuus+rakastaa+seuraa.+Kaverit+vaan+haluaa+vetää+sua+alas,+ettet+näkis+itseäs+parempana+kuin+he+ja+siten+juuri+etisis+heitä+parempaa+seuraa.+Kannattaa+kuitenkin+tehdä+niin,+mutta+pidä+kuitenkin+ne+ihmiset+jotka+eivät+ole+kusipäitä.
Ei+ehkä+kannata+ihan+siltoja+polttaa,+mutta+annat+niiden+suhteiden+vaan+kuihtua+pois.
17.04.2017 10:32
Ennenkuin+tapat,+niin+harkitse+tarjoustani.+Minulla+on+projekti+johon+tarvitsen+vapaaehtoisia+ja+joka+onnistuessaan+tekee+minut+ökyrikkaaksi+puolijumalaksi.+
Mikäli+onnistun+tavoitteessani,+joidenkin+ihmisten+suurella+avulla,+niin+palkitsen+ne+henkilöt+heidän+työstään.+Olisitko+kiinnostunut+uhraamaan+elämäsi+minun+projektini+toteuttamiselle?
17.04.2017 10:24
Ainoa+oikea+tie+miehelle+tuossa+tilanteessa+on
1.+Menet+peilin+eteen+ja+tunnustat+realiteetit.+Haistatat+paskat+mielessäsi+kaikille+ja+kaikelle.+Toivotat+peilissä+olevan+miehen+tervetulleeksi+(itsesi)+ja+pyydät+häneltä+anteeksi+-+tästä+lähtien+hän+on+elämäsi+ykkös+henkilö.+
2.+Menet+sänkyyn+makaamaan+ja+menet+sisälle+itseesi.+Menet+sisälle+sydämesi+temppeliin+ja+häädät+sieltä+ulos+kaikki+ihmiset+joita+olet+elämässäsi+kerännyt,+ja+joiden+katseista+välität.+Kutsut+sydämmeesi+hengen+nimeltä+Raivo.+Kun+raivon+henki+on+saapunut,+niin+hän+opettaa+sinulle+tien+miehyyteen.+Pura+raivon+antamaa+energiaa+itsesi+kehittämiseen,+koska+vapailla+markkinoilla+ainoa+tapa+saada+parempaa+vastinetta+tuotteeleen+on+parantaa+tuotettaan.+Mene+kuntosalille,+nosta+puntteja,+opiskele,+mene+töihin,+tienaa+rahaa,+opiskele+sijoittamista+ja+ennen+kaikkea+rakenna+suunnitelma+maailman+valloitamiseen+ja+kuoleman+voittamiseen.+
Kun+olet+saanut+nämä+vaiheet+valmiiksi,+niin+sinusta+on+tullut+varakas+määrätietoinen+vahva+mies+jonka+jaloissa+maailma+makaa.+Toivotan+sinulle+hyvää+matkaa+matkallasi+hiehuuteen.
17.04.2017 10:11
Mikäli+ihmiset+ovat+perseestä,+niin+oletko+itsekkin+sitten+perseestä,+koska+olet+ihminen?+Mikäli+et+itse+ole+perseestä,+ja+tunnustat+että+itsessäsi+on+potentiaali+hyvään,+niin+onko+vaikea+ekstrapoloida+siitä+että+ehkä+muillakin+ihmisillä+on+popentiaali+hyvään?+
Juttu+kun+vaan+saattaa+olla+niin,+että+monesti+hyvätkin+ihmiset+saattavat+käyttäytyä+tylysti+ja+ilkeästi+mikäli+he+pelkäävät+jotain.+Et+varmaan+itsekään+ole+se+kaikkein+mukavin+henkilö+ihmisille+joiden+pelkäät+toimivan+sinun+etusi+vastaisesti.+Tämän+päättelyn+pohjalta+voisi+siis+sanoa,+että+mikäli+haluat+maksimoida+ympärilläsi+olevien+ihmisten+hyvyyden,+niin+luo+heille+turvallinen+olo,+tai+lähesty+ihmisiä+tilanteissa+ja+paikoissa+jossa+ihmiset+kokevat+olonsa+turvallisimmaksi.
17.04.2017 09:56
2 / 23