Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turkka.mella
profiilit
turkka.mella
turkka.mella
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uko on mitä tahansa, vakaata varmuutta jostain yli todennäköisenäpitämisen. Ei, ei ole vielä usko jos pidät vaikka Jumalaa mahdollisena, usko on sitä että luotat että se on niin.
Usko Jeesukseen on minulle sitä, että uskon että Jeesus on Jumalan Poika, jolloin hänen sanansa on totuus. Uskon, että olen tehnyt syntiä ja ansaitsen ikuisen rangaistuksen teoistani, ja ikuisen karkoituksen Jumalan läsnäolosta ja uskon, että Jeesuksen sovitustyön kautta syntini on sovitettu puolestani ja uskon, että kun Jeesus sanoo, että viimeisenä pävänä, minut tuomitaan sillä tuomiolla millä minä tuomitsin ja minut palkitaan samalla mitalla millä minä muilla annoin, niin se usko muikkaa kaytökseni, koska olen itsekäs ihminen kuten kaikki muutkin, mutta nyt etsin ja ajan omaa etuani uskoni kautta. Nyt siis oma etuni on antaa toisille omastani, koska uskoni Jeesukseen sanoo, että sen Herra makstaa minulle kuoluani takaisin. Nyt siis oma etuni on jättää tuomitsematta, jotta minua ei tuomittiasi ja antaa anteeksi, jotta minä saisin anteeksi.
Usko on luja luottamus siihen mitä Herra on luvannut ja toivo siitä minkä eteen kilvoittelen, Herraan luottaen. Uskon voima on tietää tulevaisuus, että ensimmäiset tulee olemaan viimeisiä ja viimeiset ansimmäisiä ja jos haluaa olla ensimmäinen, niin olkoon vähäisin ja kaikkien palvelia. Näillä totuuksilla kilvoittelen korkoimmista paikoista Jumalan Valtakunnassa, uskoni kautta.
Se on usko joka pelastaa ja se on teot jotka kertovat uskon lujuuden ja niiden mukaan sinut palkitaan, uskosi lujuuden.
Tietenkin jos sitten epäilet onko Jumalaa, niin jos enganti sujuu, niin suosittelen Kent Hovind videoita
http://www.youtube.com/watch?v=szBTl3S24MY
08.01.2013 15:24
...jatkoa
LOPPU YHTEENVETO
Tälläinen olisi siis karkeasti sanottuna minun poliittinen näkemykseni Suomelle ja minusta tämä olisi maan kannalta peras tapa toimia. Ainoa argumentti mitä keksin itse kyseistä mallia vastaan, on että kyseinen malli aiheuttaisi haittaa kansainvälisille yrityksille ja täten astuisi globaaleiden tahojen varpeille, aheuttaen tietenkin heidän taholtaan vastaiskun tälläiselle politiikalle, joka voisi olla esim:
- Globaalit tahot alkaisivat lobbaamaan[SUP]2[/SUP] tahoja jatka vaikuttavat päätöksen tekoon, saadanseen heille epäedulliset järjestelyt käännetyksi heille edullisiksi, ja samalla täten pienyrittäjille ja muille Suomessa toimiville yrityksille epäedullisiksi
- Globaalit tahot laukaisisivat media-brobakanda-iskun sitä henkilöä, tai tahoa vastaan Suomessa joka olisi vallassa ja pitäisi hallussaan valtaa muuttaa kyseisiä käytöntöjä. Täten mustamaalaamalla syseisen tahon ja yllyttämässä sekä suomessa asuvia ihmisiä ja muissa maissa asuvia ihmisiä vihaan Suomen päätöksenpitävää tahoa vastaan. Kyseinen isku toteutettaisiin väärää informaatiota levittämässä, jossa esitettäisiin, että kyseiset päätöksentekijät Suomessa aiheuttavat pahuuttaan haittaa ihmisille ja tahoille, jota aiheuttavat hyvyyttän hyvää ihmisille, luoned asetelman, että Suomen päättävä taho on paha ja auheuttaa pahuutta ja globaalit tahot ovat yviä ja aiheuttaa hyvyyttä.
- Globaalit tahot tekisivät false flag iskun[SUP]1[/SUP] siten, että se näyttäisi siltä, että Suomi on itsessään vaaraksi muille ja ainoa ratkaisu olisi Suomen päätöksentekevät elimen lopettaminen, sotilaallisesti, tai keinolla millä hyvänsä.
Eli, uhat olisivat globaaleiden tahojen tuottama korruptio, mustamaalaus ja sotatoiment.
Jos sinulla (tämän viestin lukia) on jotain asioita, joita minut tulisi sinun mielestäsi ottaa jossain esittämässäni asiassa huomioon, tai sinulla on mielipide, että miksi jokin asia ei ole toimiva, ei ei voi toimia kuten sen esitin, niin olisi erittäin mukaa kuulla ajatuksesi : )
LIITTEET
1# http://fi.wikipedia.org/wiki/False_flag
2# http://fi.wikipedia.org/wiki/Lobbaus
10.11.2012 13:20
...jatkoa
RAJA- JA PUOLUSTUSPOLITIIKKA
Panostaisin Suomen omaan armeijaan ja välttäisin muita kuin puolustusliittoja, sillä ehdolla että milloinkaan liiton sopineiden maiden kesken ei voisi tulla sellaista tilannetta, että liiton johdosta Suomen joukkoja lähetetään johonkin muuhun maahan, kuin maahan jonka kanssa liitto on tehty. Eli, ettei liittosopimusta käytetä hyökkäykseen velvoittavana ja että siis Suomen joukot voivat vain toimia puolustamistehtävissä kyseisen maan sisällä, jota puolustavat, täten vaatien siis todellisen rajoja ylittävän hyökkäyksen, tai sellaisen uhan, ennen toimintaa. Eikä milloinkaan, hyökkäävän maan rajoja loukkaavaa hyökkäystä käytettäisi puolstuksena.
"Panostaisin Suomen omaan armeijaan" siitä syystä, ettei Suomi menettäisi itsemääräämisoikeuttaan ja samlla itsenäisyyttään, mikä voisi seurata siitä että Suomi luopuisi omasta armeijastaan ja luottaisi puolustuksensa jonkin ulkoisen tahon varaan, täten sitoen itsensä kyseisen tahon päätöksiin, sillä uhalla että niistä poiketessaan saattaa jäädä ilman heidän Suomelle tarjoamaa maanpuolustusta, täten tehden Suomesta heidän alamaisen.
"välttäisin muita kuin puolustusliittoja" siitä syystä, ettei Suomea käytettäsi maanpuolustuksen nimissä, hyökkäävänä voimana. Sekä sen välttämiseksi, että Suomen kanssa liitossa oleva maa tulisi globaaleiden tahojen korruptoimaksi ja täten suorittaisi false flag iskuja[SUP]1[/SUP], saadakseen Suomen hyökkäämään maahan, globaaleiden tahojen etua ajamaan, kyseisen puolustusliiton velvoittamana.
Liitot
En myöskään kannata mitään muista liittoja, kuin edellä kuviaamia puolustusliittoja ja niitäkin edellä sanelemillani rajallisilla ehdoilla. En siis kannata mitään talaudellisesti sitovia liittoja, koska kuten edellä, kyseinen maa jonka kanssa Suomi olis sitten taloidellisessa liitossa ja siis johon Suomi olisi siten taloudellisesti sidottu, voisu tulla korruptoituneeksi globaaleiden tahojen johdosta ja siten globaalit tahot voisivat aiheuttaa kyseinen maan tadoudellisen romahduksen, sen turvin, että Suomi nostaa kyseisen maan talouden pystyyn. Täten luoden Suomesta riskiturvamekanismin rahanpelureille, jolloin Suomen talous olisi vakavasti uhattuna.
Vapaa liikkuvuus ja maahan muutto
En myöskään kannata vapaa-liikkuvuus-liittoja, tämä täysin siksi ettei Suomeen muodostuisi harmaata työvoimaa ja ettei suomaisten oikeudet siten heikentyisi ja ettei työtehtäviä täytettäisi ei suomalaisilla, sillä seurauksella, että kyseinen suomalainen jäisi työllistämättä, joka aiheuttaisi taas Suomelle taloudellisia kustannuksia. Kaikki oleskelu Suomessa siis olisi luvanvaraista.
YRITYSTOIMINTA
Yritys toiminta toimisia valtion alla, siten että olipa kyse kuinka isosta yrityksestä tahansa, niin jos yritys ei tuota tuotteitaan Suomessa, niin yritys joutuu maksamaan tullille raskaasti veroja niiden tuotteiden maahantuonnista (jos tuota on sellainen ettei sitä Suomessa voitaisi valmistaa), jolloin kyseisen yrityksen, mikäli haluaa saada tuotettaan myydyksi Suomessa, tulisi/kannattaisi perustaa tuotantoa Suomeen, täten luoden Suomeen työpaikkoja.
Lait olisi myös säädetty siten, että se tukisi pienyritystoimintaa ja tarkkailisi monopoleiden muodostumista. Periaatteisiin kuuluisi myös, että pankit ovat yksityisiä yrityksia siinä missä muutkin ja niiden kaatumista ei valtion rahalla estetä, koska tällöin Suomi laittaisi itsensä jälleen rahanpelureiden maksumieheksi, jotka halutessaan tehdä suuria voittoja, tekisivät suuria riskisijoituksia (pankinrahoilla), siinä toivossa, että Suomen valtio maksaa heidän kaatumisensa, jos näin käy. Jonka jälkeen kyseinen rahanpeluri jättää Suomelle kaatuneen pankin ja siirtyy itse voittoineen muille vesille. Tälläinen järjestely olisi jälleen Suomen taloudelle suuri uhka.
jatkuu...
10.11.2012 13:19
Hei
Itse olen ihan nuoresta pojasta lähtien (~11v) punnerrellut, vetänyt leukoja ja tehnyt sellaista kotivoimaharjoittelua. Sitten ammattikoulun toisella vuosikurssilla (~16v) aloin käydä ihan punttisalilla, joka siellä ammattikoulussa oli ja tekemään penkkiä, hauista, leukoja, yms ja silloin alussa mulla meni penkistä joku 70 kg. ammattikoulun lopussa tein penkkisarjaa jollain 100 kg ja se oli silloin raskas paino tehdä. sitten sen jälkeen menin armeijaan ja sielläkin jatkoin puntilla käyntiä ja mukaan oli tullut jalkoejnkin reenaaminen. Sitten armeijan jälkeen menin ammattikorkeaan, jossa olin vuoden ja silloin mun penkki oli jotain 140 kg jolla sain silloin 6 toistoa. Sitten mää muutin Tampereelle ja menin töihin ja vieläkin kävin salilla ja se penkki oli varmaan siinä samassa ja kyykky oli joku 100kg*10. Mää tein niitä hommia 4 vuotta ja siinä aikana mää loukkasin olkapääni siellä salilla, kun tein lämmittelemättä ja uutena liikkeenä käsipainoilla penkkiä ja tietty isoimmat painot mitä uskoin jaksavani nostaa... Mulle tuli myös myöhemmin polveen joku ihme vihlonta ongelma, niin vähän jouduin kyykkyä rajottamaan.. Nykyään kun oon siis 25v, mää penkkaan 120 kg jonkun 10 toistoa (ykkönen on 150 kg) ja kyykkään 100 kg jonkun 16 toistoa, vaikka kyykky nyt onkin vähän toipumassa vielä, kun ennen nivusongelmaa ja polvi ongelmaa kyykkäsin 140 kg, jonkun 6 toistoa ja siis syväkyykkyä.
En oo koskaan käyttänyt yhtään mitään hormooneita, vaikka kaksi kertaa mulle on niitä tarjottu ja useamman kerran niihin yllytetty kaverin toimesta. Syy miksi en oo käyttänyt on, että siinä menee jonkin lähteen mukaan oma hormoonin tuotanto ja jos ne sitten lopettais, niin olis kehon oma hormoonitasi niinku pikkutytöllä ja kehityskin sitten sitä luokkaa ja senkin johdota pallit kutistuis ja vois kuulemieni mukaan mennä hedelmällisuus. Eli, tulla tuhkamunaks :D Se on varmaan suurin syy miksi en niitä ole koskaan halunnut käyttää, että niissä olis sitten jotenkin kiinni loppu elämän ja sellainen ajatus ei mua kiinnosta, varsinkaan kun ei tää punttaaminen ole todellakaan niin tärkeetä.
Jos ajattelee kuinka paljon aikaa määkin olen mun elämästä laittanut puntilla käymiseen, niin onhan se ihan naurettavaa, että sellaseen oon ryhtynyt.
Jos olisin ollut alussa viisaampi, niin en olis ottanut koskaan salilla käyntiä niin vakavasti, huolimatta median ja yhteiskunnan painostuksesta ja siitä kunnioituksesta jota "hirmu"-kropalla saa. Se kunnioitus on harhaa, eikä ole todellista. Sitä vaan helposti luulee olevansa joku, kun on lihaksia ja voimaa. Totuus on kuitenkin että sitä ei ole mitään. Muistan ittekkin joskus kävelleeni jossain ihmisten ilmoilla ja luullut olevani joku, vaan koska mulla on lihaksia ja voimaa ja voisin pätevästi leipoa jotain naamariin. Nykyään oon huomannut kuinka turhaa tää puntilla käyminen on. Älä koskaan unohda että sää kuolet jonain päivänä ja kaikki mitä sulla koskaan onkaan, sää menetät.
Mää oon uskon mies ja Jeesus Kristus on mulle Herra. ja mää myös tiedän ja ymmärrän, että ei sillä oo mitään väliä kuinka paljon joku vetää penkistä, sillä on väliä kuinka suuri on sen henkilön ymmärrys. Määkään en arvosta juuri yhtään vaikka jollain olis kuinka isot lihakset, jos siltä puuttuu ymmärrystä.
Jeesus on voittanut kuoleman ja luvannut palkita jokaisen joka tekee asioita joista hän palkintoa on luvannut. Paasto, almu ja rukous. Nämä kolme ovat maailmaa vastaan; almu on taloudellista egoasi vastaan, paasto on ruumiillista egoasi vastaan ja rukous on ajankäytöllistä egoasi vastaan. Se joka näitä asioita tekee rakkaudesta on viisas, koska hän on ymmärtänyt, että asiat joiden hyöty loppuu kuolemaan ovat turhuutta, koska kuolema riistää kaiken niiden hedelmän kuolemassa ja myös sinun on jonain päivänä kuoltava. Suosittelen siis, että sijoitat Jumalan Valtakunnan rikkauksiin ja havittelet kunniaa Jumalan Valtakunnassa, maailman rikkauksien ja kunnian kustannuksella. Koska sinä kuolet, maailma katoaa, mutta Herran lupaukset eivät katoa ja kuolemasi jälkeen hän sinulle uskosi mukaan maksaa, tekojesi mukaan. Koska et sinä salillakaan kävisi, ellet uskoisi siitä olevan hyötyä, uskosta sinä salilla käyt, mutta jos uskosi salilla käymisen hyötyyn loppuu, niin loppuvat myös teot sinä päivänä.
13.10.2012 17:43
Kyllähän kreationismin edustajat olisivat varmasti innoissaan ja ID edustajat, mutta nämä iän ikuiset ateistit ja naturalistit eivät suostu moiseen, koska tietävät jo itsekkin, että pelkkä käsite ateisti on paradoksinen jo itsessään. Onhan noita hyviä väittelyitä netti täynnä. Katso vaikka:
Kent Hovind - luomisoppi vs kehitysoppi (yksi vastaan kolme)
http://www.youtube.com/watch?v=aI-LofA_c0s
Stephen Meyer - älykäs suunnittelu vs neo-darwinismi
http://www.youtube.com/watch?v=naGMex003SY
03.10.2012 17:44
Hei
Ei tarvi keskustelua jatkaakaan, mutta jos voisit kertoa lähteen väitteelle, että 33/38 on Alexandrialaisesta alkutekstistä, niin olisin suuresti kiitollinen.
Olen itsekin tullut samaan johtopäätökseen, vaikka en ole kuullut todisteita ja sinä taidat olla ensimmäinen joka asiaa suoraa väittää. Kerran kyllä yksi nuorisopastori antoi ymmärtää, että näin olisi asian laita, mutta ei suostunut antamaan lähdettä, eikä suoraa lausuntoa asian olemisesta niin.
Itse kun olen lukenut King Jemes Versiota, niin ei käy kiistäminen, että se on vaan niin terävä ja täynnä viisautta ja kun olen menosti vertaillut testejä, vaikka 33/38:iin raamattu.uskonkirjat.net sivulla, niin olen huomannut, että 33/38 on kyllä hyvin hengetön ja voimaton teksti, eikä siten liene mikään ihme miksi sen lukia ei saisi kauheasti inspiraatiota siitä...
Olisin siis kovin kiitollinen jos sinulla olisi jotain materiaali tarjota, josta voisin todeta itse, että 33/38 on Alexandrialaisesta alkutekstistä, kuten sanoit ja tulen itsekkin uskon.
18.09.2012 18:17
Vähän kummallinen sinäänsä tää sun moraali kysymys, kun et anna sun moraalin perustasta mitään tietoa. Jos sun moraali oot sinä itse, niin on varmaan luonnollista, että teet sen minkä omissa silmissäsi itsellesi parhaimmaksi katsot. Toisaalta taas, jos moraalisi on Jumalassa, niin ei tämän pienen elämän taipaleen kärsimysten kannata antaa vaikuttaa sinun uskollisuuteesi Jumalaa kohtaan.
Raamatustahan olemme oppineet, että rakkaus rahaan on kaiken pahan juuri, ja että sillä joka kiirehti rikkaaksi on paha silmä ja sillä joka antoi leivästään köyhille on paha silmä ja että päivän antimet ovat kaikki paha mitä tarvitaan. Jos sulla on antaa sun perheelles ruoka, suoja ja vaatteet, niin en näe mitä muuta muka tarvitsisit.
Sinulla sanoisin näin Jeesuksen seuraajana, että ole rehellinen ja jos se maksaa sulla sun vaimon, lapset ja työn, niin sitä suurempi on palkintosi taivaassa. Herra antaa samalla mitalla millä sinä olet antanut. Uskollisuus on rahaakin arvokkaampaa.
13.09.2012 16:20
Uskon koska huomattuani, että evoluutio teoria on yhtä lähellä todellisuutta kuin muinais Kreikkalaiset myytit ja keskiaikainen alkemia ja että Raamatun luomismalli on täydellisesti faktoihin sopiva ja niiden tukema, niin aloin tutkia Raamattua aivan uudella asenteella ja kun olin tutkinut Raamattua kosevaa faktaa ja huomannut, että Raamattu on säilynyt sellaisena ja muuntamattomana tähän päivään asti, niin se vain lujitti luottamustani tähän muinaisten kirjoitusten suljettuun kirjastoon, jotka ovat kirjoitetu Jumalan inspiraatiosta. Viimeisen sinetin uskoni sai, kun viimein ilmestyksen kautta ymmärrykseni ja mieleni aukesi Jeesuksen sanoille.
Niin paljon ja niin usein ihmiset keskisttyvät siihen KUKA Jeesus on ja yms, ja unohtavat kokonaan sen mitä hän sanoi. En sano, että Jeesuksen palvominen lentona olisi väärin, mutta pitää kyetä seuraamaan päättely loppuun asti. Jos Jeesus on Jumalan poika, niin silloin hänen sanansa olivat Jumalalta, kuten Raamattu sanoo ja jos hän oli Jumalan poika, niin hänen kuolemansa riitti syntejen sovitukseksi. Eli, jos Jeesus on Jumalan poika, niin jokaisella joka häneen uskoo on TIE tehtynä taivaaseen, mutta se joka päättää uskoa, hänen tulee myös uskoa, että Jeesuksen sanat ovat Jumalan sanoja ja sillä mitä Jeesus sanoo on ihmismotiivijärjestelmää ravisteleva vaikutus.
Tiivistettynä.
- Teot tekevät uskon täydelliseksi (Jaak. 2:22)
- Usko = Uskoa että Jumala on ja että hän on palkitsija (Hepr. 11:6)
- Vain täydellinen usko pelastaa (Jaak. 2:14, 20)
"Mikä on sitten motiivi uskossa Jeesukseen? Jos Jumalan rangaistuksen pelko on uskossa poistettu, niin mikä enää motivoisi tekemään?"
Kyllä, Mooseksen lailta on jokainen uskossa oleva lunastettu, mutta jokainen joka on uskossa on tuotu Jeesuksen lain eteen. Ja miksikö he Jeesuksen lakia tekisivät? Siksi koska siitä Jeesus, Jumalan Poika, lupaa palkkion jokaisella joka sen tekee ja se on helppoa (ja suorastaan luontainen seuraus uskosta), mutta vain sille joka uskoo, mutta sille joka ei usko, hänelle se on mahdottomuus (Matt. 19:26). Ja siksi teot tekevät uskon täydelliseksi, koska kukaan muu ei kykene niitä tekoja tekemään, kuin vain hän joka uskoo, että Jumala on ja Jumala palkitsee. Tällöin hänen tekonsa ovat todistus hänen uskostaan ja hän omia tekojaan katsellen voi sanoa "tiedän uskovani" ja kun tiedät, että uskot, niin tiedät että uskosi on sinut pelastanut.
1. Tess. 5:21
"Prove all things; hold fast that which is good."
14.08.2012 20:45
Hyvä sulle - itse olen ollut humaltuneessa tilassa elämäni aikana varmaan 3 keraa ja en ole niistä kerroista tippaakaan ylpeä ja toivoisin, että en olisi niin ikinä tehnyt. Pidä vaan nolla linja ja lue Raamattua - niin määkin teen : )
Itse nautin paljon enemmän älykkäästä keskustelusta, kuin aivottomasta örvellyksestä...
15.07.2012 13:29
Kerrompa sinulle vinkin, kuinka tavata Jeesus ja täyttyä Jumalasta.
Luuk. 11:34
"The light of the body is the eye: therefore when thine eye is single, thy whole body also is full of light; but when thine eye is evil, thy body also is full of darkness. "
02.07.2012 00:02
Unohdit vaan ne enkelit ja valkeuden ja tähden ja ennustukset 1500 vuoden takaa, jotka rajaavat Jeesuksen Messiaan synnyn juuri siihen aikaan... muuten ihan hyvä yritys...
Tais olla Marija maailman toiseksi kovin taikuri ja silmänkääntäjä ja Jeesus maailman kovin. ja hänen opetuslapsensa jotka jos hän oli taikuri, niin täytyi tietää että hän oli, niin silti kuolivat kaikki 11/12 marttyyri kuoleman. Minusta tarinasi on äärettömän epälooginen, kuten on kaikkien jumalattomien epätoivoiset oksennukset, yrittää uskotella itselleen, että ei ole Jumalaa, mutta lopussa, kuten Raamattu sanoo, sinäkin seisot ilman mitään tekosyytä Jumalan edessä.
01.07.2012 23:58
Kysymys kuuluu, että miten todistaa mitään metafyysistä teoriaa, joka kehitysoppikin on? Toiseksi, kukaan ei ole sanonut, että kaikki jotka sanovat olevansa kirstittyjä uskovat mitään mistään. Monilla kristityillä on rahasidoksia joiden takia eivät voi olla olematta kristittyjä ja se on varmasti totta myös kirkon johdossa ja johto tehtävissä, joissain tapauksissa. Ja kolmanneksi, tuksin moni 'krititty' on edes kestaakaan ymmärtänyt mitä Jeesus sanoi, voidakseen sanoa tietävänsä että on pelastettu. Kysymys ei ole tässä, että mitkä ovat ihmisten puhtaat motiivit, vaan mikä on totta. Evoluutio on typerin teoria ja vain täysi tollo, tai tietämätön siihen uskoo ja kun on edes sen verran logiikkaa ja akatemiaa takanaan, niin ei liene vaikeaa sen päätelmän loppuun vieminen...
01.07.2012 23:47
okei, tällä olis muutama
1. HYGIEENIA
- Käy suihkussa.
- Käytä deodoranttia
- Laita puhtaat vaatteet (kaikki vaatteet: sukat, alushousut, t-paita, housut, takki, kengät (jos haisevat)
- Pese hampaat / käytä suuvettä / syö purkka
- Pese kynnen aluset
- Hoida kuntoon hilse ongelma
2. SIISTEYS
- Siisti hiukset
- Siisti parta, tai aja se
- Siivoa asuntosi viimeisen päälle (myös WC), jos vaikka joudut näyttämään sen hänelle (vaihda myös vuodevaatteet ja pyyhkeet puhtaisiin)
- Siivoa autosi
3. HERRASMIESMÄISYYS
- Älä kaiva nenää
- Älä kaiva kynnen alusia
- Älä röyhtäile
- Älä piereskele
- Älä ole myöhässä
- Kuuntele kun hän puhuu äläkä keskeytä
- Älä innostu liikaa puhumaan omista kiinnostuksistasi, jos hän ei ole niistä kiinnostunut
- Ole ymmärtäväinen hänen virheille, puutteille ja erehdyksille
- Kehu häntä
4. MUUTA HUOMIOITAVAA
- Esittele hänet sukulaisillesi, niin hän tuntee olevansa enemmän osa sinun elämääsi ja huomaa, että et häpeä esittää häntä heille. Äläkä piilottele häntä, siten että se voisi olla tulkittavissa, siten että häpeät esittää häntä.
- Katso silmiin, älä poveen
- Jos tuntuu luontevalta, niin pidä kädestä kiinni, jos kävelette jonnekin
- Auta häntä mitättömissä asioissa, kuten ovesta menemisessä, ylös nousemisessa, yms (mutta luontevasti, ei hätiköiden). Näin luot hänelle turvallisuuden tunnetta ja mielikuvan, että sinä pidät hänestä huolen.
- Älä osoita epäluuloa, tai luottamuksen puutosta. Älä salaile PIN-koodia maksaessasi kortilla, älä suojele näkyvästi omaisuuttasi häneltä,
- Älä anna vääriä mielikuvia. Älä piilottele, jos saat puhelun tai viestin hänen saurassa.
Jotkakuinkin noilla varmaan voisi onnistumis prosentti noista, mutta tilanne silmä pitää olla kunnossa ja ole luonteva.
07.06.2012 00:44
Hei
Jos nyt ylipäätään enää luet näin myöhään laitettua viesti, niin silti...
Kysyisin, että mistä olet opiskellut rokotteista, koska kyseinen opiskelu kiinnostaisi minuakin?
Rokotteista olen kanssasi täysin samaa mieltä ja kun kerran tutkiskelin kaikkia noita elohopean haittavaikutuksia, niin olisi voinut vaikka kaikki lasten taudit laittaa sen piikkiin ja se ei ole edes ainoa vaarallinen aine mitä rokotteissa on.
Kaikki kritiikki mitä rokottamatta jättämiseen tulee, on orgumenttivirheellisiä.
27.05.2012 18:37
Kun nyt siinä olet ja päälistelet, niin vastaappa nyt noin eevokkina, että millainen esimerkiksi linnun luuranko tulisi olla, että eevokki ei näkisi siinä samankaltaisuutta ihmisen käteen? Ja mieti vaikka samalla aivoissasi, että jos ylipäätään pystyt edes kuvittelemaan sellaisen luustorakenteen, joka ei eevokin mielestä anna aihetta samankaltaisuuden tunnistamiseen, niin olisiko se rakenne millään tavalla parempi, käytännöllisempi, tai edes taloudellisempi kuin linnun tämän hetkinen rakenne?
06.05.2012 20:02
Täällähän on vanha tuttavani moloch_horridus taas pätemässä : D
Vissiin sinulla on väitteesi mukaan KAIKKI tieteelliset tiedot hansakka, kun TIEDÄT, että "Tuollaista ei todellakaan ole tieteen piirissä havaittu."
Mikäs on muuten sinun mielipide, noin evoliitonistina ja ateistina puhuttaessamme aiheesta "Phosphate beds of South Carolina"?
Josta on löytynyt samasta kerroksesta (evoluutionallisen mallin mukaan Pleistocene kerros) ihmisen (ja monen tavallisen nykyeläimen), hadrosauruksen, ichthyosauruksen ja plesiosauruksen fossiloituneita luita?
Ja kun katsot wikipediasta kohdasta ichthyosaurus, niin huomaat, että kyseisen äleimen jäänteiden vatsasta on löytynyt pterosauruksen jäänteitä, joka linkittää myös siis pterosauruksen samaan ajan jaksoon kyseisten muiden dinosaurusten ja ihmisen kanssa, täydellisesti niinkuin Raamattu sanoo ja niinkuin muutkin muinaiset kirjoitukset sanovat - lentolisko/dinosaurus/lohikäärme yhteys - ota taas huomioon, että sana "dinosaurus" keksittiin vasta 1841, jolloin sen käyttö olennoista ennen kyseistä ajanjaksoa, on ollut mahdotonta ja loogisesti eläimiä, jotka oliva "kamalia liskoja" kutsuttiin toisella nimellä.
Ja tämä asia on sellainen, joka on todellakin tieteen piirissä havaittu!
Lähteet:
John Allen Watson - Man Dinosaurs and Mammals Together
David B. Weishampel, Luther Young - Dinosaurs of the East Coast, p.138-139
F. S. Holmes - The Posphate rocks of South Carolina; Their history and development
(Muuten, jos tämä keskustelu paisuu suhteettomasti, niin jätän sen kesken, koska minulla ON elämä ja muutakin tekemistä, kuin vastata kaiken maailman idioottejen viesteihin, jota tulvii s-posti täyteen)
06.05.2012 19:32
"voin sanoa niin, että se on fakta millä Raamattu alkaa"
Ja minä voin sanoa, että on myös fakta mitä sen jälkeen sanotaan ja sen jälkeen ja sen jälkeen ja aina loppuun asti.
Ainoa asia miksi länsimaissa joku tietämätön voi kuvitella, että evoluutio olisi jotain muuta kuin Saatanan vale ja Jumalan mahdollistama eksytyt typeryksille, jotka eivät rakasta totuutta, on se, että idiootteja on paljon, josta seuraa, että niin on myös ateistejakin - Lienekkö elohopearokotusten ansiota, vai miksi ihmiset ovat vaan niin äärimmäisen kyvyttömiä OMAAN älylliseen järkeilyyn.
Ja jos nyt olet joku ateisti ja luet tämän minun viestin, niin jos uskot sokeasti ateismiin ja sinulta puuttuu täydellisesti rationaalisen järkeilyn kyky ja terve logiikka (joka sinulta siis 100%:sti puutuu, jos ateisti sanot olevasi), niin kiitos ja älä vastaa minulle. Yritetty on, silmät eivät näe, korvat eivät kuule, eikä aivoissa ole sytyttänyt vuosikymmeniin... Samoja vanhoja argumentti virheitä viestistä toiseen. Eihän sellasita joksa robottikaan kuunnella...
06.05.2012 18:37
Kannattaisi varmaan tutustua faktoihin... Ei kukaan idiootti pienessä mielessäkään, kymmenen aivopierun saattelemana olisi ennen, edes anonyyminä kehdannut väittää Raamatun suljettua kirjastoa "fantasia kirjaksi", sen verran enemmän oli idiootitkin ennen perillä faktoista.
06.05.2012 18:20
"Onhan tämä murhaajien ja rikollisten LUVATTUMAA.."
Saannen lisätä, että Suomi on myös raiskaajien luvattu maa... unohdit listaltasi : )
Ja miksi ei Suomalaiset tajua, että ainoa miten Suomessa saa oikeutta on omalla kädellä? Vikinäksi menee muutoin...
26.04.2012 19:30
Oliko tapaus sinulle hekilökohtainen?
26.04.2012 19:22
9 / 23