Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jarppinator
profiilit
jarppinator
jarppinator
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
1615
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi se olisi ahdistavaa? Suurin osa oppilaista kun ei ihaile ketään muuta kuin itseään napsien selfieitä tunnilla.
Minun työssä jaksamiseeni ja motivaatiooni ovat ainakin kovasti vaikuttaneet ne oppilaat ja opiskelijat, jotka ovat tuntien jälkeen jääneet juttelemaan ja antaneet positiivista palautetta työstäni. Näiden innokkaiden ja opetustani arvostavien yksilöiden vuoksi tätä mielipuolista työtä jaksaa.
26.03.2016 14:05
<<< Kuinka tämä on mahdollista - länsimaassa? >>>
Siten, että kilpailu toimivan lääketieteellisen hoidon ja toimimattoman huuhaahoidon välillä jää kovin lyhyeksi. Kilpailua varmasti olisi, jos uskomushoidoilla olisi jotain tehoa.
26.03.2016 13:54
Mäkelä puhuu suggestiosta ja liikunnan positiivista vaikutuksista. Ne ovat tosiaan tieteen tunnustamia ilmiöitä.
Hienoa, että myönnät, ettei mitään paranormaaleja energioita liity energiahoitoon. Kyse onkin vain suggestiosta ja liikunnasta. Olisiko aika lakata kutsumasta sitä harhaanjohtavasti energiahoidoksi?
Miksi muuten liikuntaharrastuksesta pitäisi maksaa puoskarille, kun sitä voi harrastaa ihan ilman puoskarointiakin?
26.03.2016 13:37
<<< Miksi sitten ei käytetä tätä tieteen hyvin tuntemaa menetelmää terveydenhoidossa >>>
Ettet nyt vain valehtelisi? Olepa hyvä ja esitä yksikin tieteellinen julkaisu, jossa energiahoidon olemassaolo tunnustetaan.
26.03.2016 08:58
<<< Vain kaksi vaihtoehtoilijaa palstalla, nimittäin EKP ja Toivo L, kaikki muut ovat kelvottomia idioottiskeposia >>>
Kutsuit juuri itseäsi kelvottomaksi idioottiskeposeksi.
18.03.2016 23:24
<<< Onhan Magneettimedia monin verroin luotettavampi lähde, kuin mitä on nähty esim. skepon esityksiä sivuilla! >>>
Ok. Uskotko myös, että juutalaisten holokausti on myytti ja syöpä kuin syöpä paranee ruokasoodalla? Nämähän ovat myös Magneettimedian luotettavassa lähteessä mainittuja väitteitä.
<<< Oletko nähnyt toisenlaisia esityksiä Pasteurin vesikauhurokotuksista muiden lehtien julkaisemina? >>>
Edes varsin kriittisesti Pasteurin työtä tarkasteleva teos "Pasteur's Work on Rabies: Reexamining Ethical Issues" ei mainitse tarinaasi enkä tuota kertomusta mistään muustakaan lähteestä nopeasti löytänyt, joten sen totuudenperäisyys hieman epäilyttää.
Meister mainitaan useassa lähteessä ensimmäisenä ihmisenä, joka koskaan sai Pasteurin alkeellisen rabiesrokotteen. Miten rokote, jota ei oltu koskaan vielä ihmiseen käytetty, oli tappanut jo kuitenkin kuusi lasta?
15.03.2016 20:11
Oletko todella sitä mieltä, että huuhaapalkittu uusnatsistinen Magneettimedia on luotettava lähde?
14.03.2016 21:02
<<< En ole varma, onko nimim. EräsKansanParantaja homeopaatti. >>>
Ei ole. Hän ei edes näytä tietävän, mitä homeopatia on.
11.03.2016 20:27
<<< Tee rikosilmoitus, niin näät tuloksen. >>>
En minä ole sellainen säälittävä mielensäpahoittaja, että uhkailisin kanssani eri mieltä olevia oikeustoimilla.
11.03.2016 20:23
Me emme tunne tapausta, joten kannattaisiko syitä erityisopettajalle siirtoon kysyä opettajalta itseltään?
Oletko itse seuraamassa tunteja, vai mistä tiedät, ettei oppilaalla ole vaikeuksia tunnilla? Pääsääntöisesti luokkaa opettava opettaja tuntee oppilaalla tunneilla ilmenevät ongelmat paljon paremmin kuin huoltaja, joka ei luokkaa ole koskaan nähnytkään. Luottaisin opettajaan.
08.03.2016 14:40
Emäs (hydroksidi-ioni OH-) voi ottaa sen protonin liuoksessa olevalta vesimolekyyliltä.
Vesi on amfolyytti, eli se voi toimia sekä happona että emäksenä. Se voi vastaanottaa hapon luovuttaman protonin ja toimii näin itse emäksenä. Se voi toisaalta luovuttaa emäkselle protonin, jolloin vesimolekyyli toimiikin itse happona ja jäljelle jää hydroksidi-ioni.
08.03.2016 14:36
Pahoin pelkään, ettei syyttäjä löydä Suomen laista mainitsemiasi "nettilakeja" ja "ihmisxyden lakeja".
07.03.2016 17:48
Tieteelliset fatkat ovat totta ihan riippumatta siitä, ymmärsitkö sinä niitä tai et.
06.03.2016 17:04
No juu. Jos ei nauti alkoholia lainkaan, niin kyllä alkoholismi varmastikin paranee. Ei se vaan taida alkoholiriippuvaiselle olla ihan noin helppoa yhtäkkiä vain kieltäytyä alkoholista.
06.03.2016 16:58
<<< Tässäkin tapauksessa homeopatia auttaisi takuuvarmasti, kun vain alkoholismia sairastava suostuisi hoitoon. >>>
Jos pienen pieni määrä taloussokeria todella parantaisi alkoholismin, niin meillä ei olisi varmaan yhtä ainutta alkoholistia tässä maassa.
06.03.2016 14:37
<<< Onko skepolla taas luku- vai ymmärrysvaikeuksia? >>>
Ei vaan tämä "skepo" ei pidä linkkaamaasi hihhulisivustoa luotettavana lähteenä.
05.03.2016 23:31
Höpönlöpö.
Hippokrates mainitaan länsimaisen lääketieteen isänä siksi, että hän oli ensimmäinen, joka esitti ajatuksen siitä, että sairauksille on jokin luonnollinen syy. Voitaisiin sanoa, että hän oli juuri päinvastoin ensimmäinen skekptikko tässä suhteessa, kun hän ei hyväksynyt sairauksien johtuvan mystisistä energioista tai suuttuneista jumalista.
Vielä yli 2000 vuotta myöhemmin tältäkin palstalta löytyy ihmisiä, jotka edelleen uskovat noihin mystisiin energioihin ja itse keksimiin jumaliinsa luonnollisten syiden sijaan. Olette siis vain reilut 2000 vuotta kehitystä jäljessä.
05.03.2016 19:32
<<< Minä ainakaan en opeta ketään ilmaiseksi omalla vapaa-ajallani. >>>
En minäkään. Tukiopetuksesta maksetaan luonnollisesti opettajalle palkkaa.
04.03.2016 08:52
Ole hyvä:
https://opetus.tv/ylakoulu/kemia/hapot-ja-emakset/
04.03.2016 08:48
Tämäkö oli vahvin argumenttisi vaihtoehtohoitojen puolustamiseksi? Etkö osaa kuvitella, että useampi kuin yksi ihminen tunnistaisi huuhaan, kun sellaiseen törmää?
En ole muuten havainnut nimimerkkiä "säälikääHäntä" vielä aiemmin palstalla. Ettet vain itse kirjoittelisi aina caps lock pohjassa eri nimimerkkien takaa?
Ota sokeripilleri ja rauhoitu.
02.03.2016 18:51
6 / 81