Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sannatuulikkiko
profiilit
sannatuulikkiko
sannatuulikkiko
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olipa jännä juttu, kun sinä Pirkko otit tuon nimi jutun esille..olen nim. itse myös aina inhonnut, kun kysytään esim. "no mitä Pirkolle kuuluu"..etc olen myös kokenut jutun alentavana, ärsyttävänä ja jopa raivostuttavana...joskus vastaan kysyjälle, kysymällä samalla tavalla aloittamalla etunimellä, ja olen joidenkin kohdalla huomannut lievää ärsyyntyneisyyttä..eräs ystäväni jopa lopetti etunimelläni aloitetun keskustelun, joten se tepsi, mutta yleensä olen miettinyt, että huomaavatko ihmiset edes kuinka raivostuttavaa se on...hyvä kun joku muukin on huomannut kyseisen seikän, etten ole ainut "herkkänahkainen" t. Pirkko
02.03.2013 00:19
että sinullakin on sama ongelma. Olen saanut juuri samanlaisen viestin, kun olen lähettänyt ystävälleni viestin saunalahteen meiliin. Aina vaan tullut takaisin ja olen jo vaihtanut nettitikkuakin sen takia..tämä auttoi tosi paljon, en etsi koko ajan ongelmaa "omasta päästäni"...hyvää joulua
18.12.2009 23:57
Olen samaa mieltä, että jos noin pienestä on kiinni, ettei keksi itselleen tekemistä yksin t. ystävien kanssa tv.sarjojen ajan, niin oikeat ongelmat puuttuvat... olen huomannut itse, että jos on jotain vakavampaa puuhailua, niin ei tv sarjoja, mutta pahempiakin harrastuksia on olemassa, joten ryhdy kiinnostumaan puolisosi tv sarjoista t. käytä luovuuttasi ja tee jotain, mistä itse pidät ja anna toisen rentoutua omalla tavallaan...joskus on päästävä arjesta irti, vaikka vain sukeltautumalla esim. ihanan nostalgiseen naiviin "poliisisarjaan" "sydämen asialla" tms.
13.07.2008 09:53
Aikoinani olin tuon asian edessä ja yksi yö meni miettiessä, miten kieltäytyä. Mietin ensin kaikenlaisia "hätäjuttuja", MUTTA sitten päätin olla rehellinen. Sanoin, että elämäntilanteeni oli sillä hetkellä vaikea (niinkuin olikin) ja, että haluaisin olla kummina enemmän läsnä kuin mitä oma elämäntilanteeni antoi myöden. Myös rahatilanteeni oli heikko, eikä parempaa siltä osin ollut näkyvissä. Ja vaikka raha ei tärkein, niin itse olisin kärsinyt, kun en olisi mitään pystynyt lahjaksi hankkimaan. Vanhemmat olivat pahoillaan, etten suostunut, mutta ymmärsivät. Itse jouduin tuon asian myötä miettimään ns. uudelleen, kuinka tärkeää on olla kummi lapselle.....
25.06.2008 14:28
...nyt alkaa jo täälläkin päässä ottaa niin päähän tää s.24:n touhu, että olen miettinyt ihan muuta "kanavaa". Mikähän olisi hyvä vaihtoehto? Tosta typerästä touhusta pitäisi saada joku tosissaan vastuuseen!!
09.01.2008 23:52
Jep. Olen täysin kypsä Soneran palveluihin. Mihinkähän kannattaisi siirtyä, laajakaista et telehvooni?
20.08.2007 23:22
1 / 1